АГР (AGR)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- thunderstorm_11
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: SHUMEN
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW 850
АГР (AGR)
Някой може ли да ми каже как да разбера дали този agr клапан работи? Колицата ми е 525 тдс 1998 година единия маркуч, който отива кам филтара беше изкаран незнам дали да го сложа
Има ли смисал от запушването на този клапан четох темите и нищо не можах да разбера ту махни го ту сложи го кое е най-удачно.

Има ли смисал от запушването на този клапан четох темите и нищо не можах да разбера ту махни го ту сложи го кое е най-удачно.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
Тук го бистрим.
viewtopic.php?f=35&t=167416
viewtopic.php?f=35&t=167416
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: агр
Колега на мен на диагностика ми излезе че не работи.Значи би трябвало да се хване на диагностиката.

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
thunderstorm_11 написа:четох темите и нищо не можах да разбера ту махни го ту сложи го кое е наи удачно
Зимата сложи, лятото махни. То е като библията ,всички я четем ,но я разбираме по различен начин.
Ето да прочетеш за АГР-то при дезелите:
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
При бензинките е малко по различно.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: агр
Колега карай си колата без агр и нямай грижи - мое мнение (и не само) просто при ТДС работа не върши, за сметка на това тези с 3.0Д комън рейл-а им върши страхотна работа. Аз карам вече над година с изолиран агр и проблеми до сега не съм имал заради него 

The Ultimate Driving Machine
- thunderstorm_11
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: SHUMEN
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW 850
Re: агр
Ivo_Borisov написа:Колега на мен на диагностика ми излезе че не работи.Значи би трябвало да се хване на диагностиката.
И аз я карах на диагностика там не показа нищо друго освен че ми го нема имобилайзера







- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: агр
thunderstorm_11 написа:Ivo_Borisov написа:Колега на мен на диагностика ми излезе че не работи.Значи би трябвало да се хване на диагностиката.
И аз я карах на диагностика там не показа нищо друго освен че ми го нема имобилайзера![]()
![]()
![]()
ама това било заради алармата не е оригиналн обаче днеска викам да го погледна тоя агр извадих го грам нагар няма оба4е онова маркуче което излиза от двигателя и влиза в този клапан беше запушен и незнам какво става добре ли е не е ли
![]()
![]()
Означава че ти е изолиран.По добре ако си работи добре да си го свържеш и най малкото зимата ще ти загрява по бързо.Но мнения за АГР-а много.

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
Ivo_Borisov написа:Означава че ти е изолиран.По добре ако си работи добре да си го свържеш и най малкото зимата ще ти загрява по бързо.Но мнения за АГР-а много.
Не, ще му пали по лесно. Но няма да загрява по-лесно. Така излиза защото изгорелите газове като влизат в цилиндъра изместват количеството на излишния въздух ,който се вкарва в цилиндъра заради несъвършенното газоразпределение при ниски обороти. Т.е. двигателя се нуждае от по малко количество въздух за протичане на горивния процес (при ниски обороти) отколкото турбината му вкарва, затова АГР вкарва инертен газ в цилинфъра ,който замества излишния въздух. С което се намалява температурата на горене в цилиндъра и се намалява ,количеството Азотни окиси. (т.е. по малко кислород в цилиндъра по малко Азотни окоси).
Малко замотано звучи ,но на теория е така.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: агр
Бера,как си ги написал тия работи ве човек ,някьде си ги прочел.На ниски обороти в тия мотори няма принудително пьлнене.ОСНОВЕН принцип при работа на дизелов ДВГ.ГОРИ вьздух от сгьстяване ,просто казано нафтата само подпомага горенето и от там К.П.Д. е по голямо ,няма излишен вьздух,затова са с отворен смукателен тракт,да лапат колкото искат.Иначе за ЕГР-а е вярно ,че намаля температурата ,поради това че се обеднява кислородаbera написа:Ivo_Borisov написа:Означава че ти е изолиран.По добре ако си работи добре да си го свържеш и най малкото зимата ще ти загрява по бързо.Но мнения за АГР-а много.
Не, ще му пали по лесно. Но няма да загрява по-лесно. Така излиза защото изгорелите газове като влизат в цилиндъра изместват количеството на излишния въздух ,който се вкарва в цилиндъра заради несъвършенното газоразпределение при ниски обороти. Т.е. двигателя се нуждае от по малко количество въздух за протичане на горивния процес (при ниски обороти) отколкото турбината му вкарва, затова АГР вкарва инертен газ в цилинфъра ,който замества излишния въздух. С което се намалява температурата на горене в цилиндъра и се намалява ,количеството Азотни окиси. (т.е. по малко кислород в цилиндъра по малко Азотни окоси).
Малко замотано звучи ,но на теория е така.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
presko79 написа:...
Неправилно съм се изразил. Не принудително пълнене ,а при ниски обороти в цилиндъра постъпва повече въздух от колкото е нужно за горенето понеже смукателния клапан има по ъгъл на припокриване с изпускателния, което е нормално при работа на високи обороти.
Там съотношението ГОРИВО-ВЪЗДУХ е оптимално. Защото в цилиндъра постъпва въздух под налягане от турбината. Проблема е при ниските обороти. Този ъгъл на пропокриване на изпускателния и скукателния клапан е константа (при ТДС, за разлика от двигателите със съвременно газоразпределение VVT-variable valve timing. При тях ъгъла на припокрване се променя и се променя газоразпределението. Колкото въздух е нужен толкова бива вкаран в цилиндъра.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
Zagy написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=55234
Ето ви темата от Е46 - разгледайте я и нея и си преценете сами.
Ше го избиртрим тоя АГР няма къде да ходи. Няма да се отърве лесно.
- thunderstorm_11
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: SHUMEN
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW 850
Re: агр
Колеги това което разбрах е да го оставя така както сие ако успея да си намеря раоещ сменям го и тва е ами някой знае ли цената на но агр за тдс че чувам едни суми тука




- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: агр
thunderstorm_11 написа:Колеги това което разбрах е да го оставя така както сие ако успея да си намеря раоещ сменям го и тва е ами някой знае ли цената на но агр за тдс че чувам едни суми тука![]()
![]()
Няма да се впускам в сложни обяснения ,просто и лесно: Ако ти работи АГР клапана остави го. Ако не ти работи- изолирай го. Разлика няма нито във вървежа нито в разхода. Просто ще тровиш града по-малко ,когато е включен.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани