e34 525и ниска компресия

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2009

e34 525и ниска компресия

Мнение от daletbet » 02 Окт 2009, 16:14

Скоро си взех колата и забелязах че има леки вибрации на празен ход. Отидох в сервиз и ми казаха че компресията на 6 цилиндър е 6 а на другите по 11! Иначе не забелязвам пушек пък и колата върви доста добре знам че и повече масло може да харчи и на компютъра ми пише че е ниско нивото от време на време но като го проверя е ок. Въпросът ми е дали може да карам така колата известно време и освен това на какво може да се дължи ниската компресия- интересува ме най-лош и най-добър вариант! И освен това ако може да ми препоръчате надежден сервиз в София.
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от cod-cdbp » 02 Окт 2009, 17:20

прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2009

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от daletbet » 02 Окт 2009, 17:23

_65536_kb_sec_ написа:прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.

Имаш ли представа колко пари струва ако е клапан защото мен ми цитират 500-1000 за ремонта преди да са открили причината и 150 за разглобяване за де се види какво му има!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от cod-cdbp » 02 Окт 2009, 17:25

daletbet написа:
_65536_kb_sec_ написа:прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.

Имаш ли представа колко пари струва ако е клапан защото мен ми цитират 500-1000 за ремонта преди да са открили причината и 150 за разглобяване за де се види какво му има!


имаше една тема на колегата Saso с конкретни цени, защото той имаше подобен проблем. Потърси с търсачката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от S_h_e_f_a » 02 Окт 2009, 18:37

Най-вероятно е клапан,можеш да го провериш като оставиш колата на работи на място. Отиваш с една салфетка при ауспуха и я задържаш при цевта,докато я духа ако за момент я засмуче на вътре значи е клапан ;)
Но все пак щом проблема е само на 6-ти цилиндър си провери и охл.система да не надува ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2009

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от daletbet » 02 Окт 2009, 18:50

S_h_e_f_a написа:Най-вероятно е клапан,можеш да го провериш като оставиш колата на работи на място. Отиваш с една салфетка при ауспуха и я задържаш при цевта,докато я духа ако за момент я засмуче на вътре значи е клапан ;)
Но все пак щом проблема е само на 6-ти цилиндър си провери и охл.система да не надува ;)

А мерси, ей сега ще отида да проверя, а това за охл. системата не го разбах!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от S_h_e_f_a » 02 Окт 2009, 18:55

На загрял двигател,пипни маркучите дали са твърди.Ако са може и да е гарнитура!
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2009

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от daletbet » 02 Окт 2009, 20:01

Дам с прискърбие установих че засмуква, но поне маркучите са меки! Следващата стъпка е да кажете читав сервиз в софия и колко пари да си приготвя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от cod-cdbp » 02 Окт 2009, 20:04

daletbet написа:Дам с прискърбие установих че засмуква, но поне маркучите са меки! Следващата стъпка е да кажете читав сервиз в софия и колко пари да си приготвя...


пратих ти ЛС
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от @2bar » 02 Окт 2009, 23:11

отиди другаде да ти измерят налягането. няма начин при толкова голяма разлика да върви колата добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от kirililiev » 02 Окт 2009, 23:20

@2bar написа:отиди другаде да ти измерят налягането. няма начин при толкова голяма разлика да върви колата добре.


що да не върви добре,тва че един цилиндър работи с 10% по малко на 200 коня трудно се разбира,а и трябва да си свикнал доста с машината като е била наред че да разбереш че има някаква разлика ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от @2bar » 02 Окт 2009, 23:36

хем си прав, хем не си. при първият баир и веднага се усеща липсата на един цилиндър пък и при такава голяма разлика в наляганията, празният ход ще е ужасен. то и другото е верно, че трябва да имаш и усет за мотора, че да го хванеш.

но да отида при някой пишман майстор, който да започне веднага със сметките, кое колко струва и да не може да ми каже, какво точно му има на мотора....остави..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от Ненко Вранков » 03 Окт 2009, 10:06

И аз да ползвам темата на колегата за да попитам някои неща. При сваляне на главата, гарнитурата се сменя задължително, а главата задължително ли се шлайфа или не? Каква е цената на гарнитурата на М50В20. Болтовете задължително ли се сменят? Каква е и тяхната цена?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от Zubcho » 03 Окт 2009, 10:25

dj_ennsy_1 написа:И аз да ползвам темата на колегата за да попитам някои неща. При сваляне на главата, гарнитурата се сменя задължително, а главата задължително ли се шлайфа или не? Каква е цената на гарнитурата на М50В20. Болтовете задължително ли се сменят? Каква е и тяхната цена?


Задължително се шлайфа, но е съвсем мъничко. Просто за да прилегне хубаво. За др. неща не знам.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от cod-cdbp » 03 Окт 2009, 11:53

Болтовете е много хубаво да са нови, а леглата им почистени от масло, за да не се пускат теми като на mitko_n1 че се търси блок. Главата се шлайфа съвсем мъничко, колкото да е сигурно че е права на конец и се слага.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook