За задното предаване на BMW
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Колега Атаман, опитваме се тук да ти обясним неща, дето не сме си ги измислили ей така отникъде. Много подробни и издържани теми за разпределение на масите, динамично равновесие, свръх и подзавиване има в този форум. Никой не се опитва да те убеди в нищо, сякаш от теб зависи бъдещето на БМВ. Гледам, пише,че караш Е39 525д 2001 г. - един прекрасен автомобил, с какъвто се надявам да се сдобия след време. Можеш да опиташ следното нещо - изключи му АСЦ-то, намери спокойна улица с остър завой и пробвай да влезеш в него с малко по-висока скорост, отколкото влизаш по принцип. Но малко по-висока, след като не познаваш задното предаване. Пробвай няколко пъти под различни ъгли, скорост и т.н. докато добиеш представа как се държи колата. Но внимателно, за да няма инциденти. После направи същото нещо с каквато и да е кола с предно предаване (за препоръчване от същия клас, например Волво, Ауди) и после заповядай да коментираме баланс и поведение. Иначе темата наистина става "задно срещу предно предаване", а това е безпредметен спор, все едно "лютеница срещу кетчуп"... Просто двете неща задоволяват различни вкусове и нужди...
Never mistake motion for action...
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Най-после един добър пост!
Искам да изясня,че не твърдя,че БМВ завиват зле! Скоро се уверих,че си завива доста рпилично, дори имах чувството,че половината от лицето ми ще се откъсне!
Но темата се изроди в предно срещу задно, а мн от вас твърдят,че предното няма предимства и така нататък.
И аз съм говорил това,което някой ми е казал...
Опитвах се да ви накарам реално да видим предимства и недостатъци на задното,но никой не каза недостатък...
Защо във WTCC тогава Алфа и другите с предно не завиват 2 пъти по-зле?
Вече не знам какво да ви пиша...
за поднасянето на задницата само ще ви спомена,че имам един Ескорт комби, на който му се поднася задницата в завой въпреки,че е значително по-лека от предницата...
и за да не ми обяснявате специално за завиването(темата все пак не е за завиване,а като цяло за задното)ще ви каза,че знам ,че БМВ завиват добре!
А какви са недостатъците на задното според вас?
Искам да изясня,че не твърдя,че БМВ завиват зле! Скоро се уверих,че си завива доста рпилично, дори имах чувството,че половината от лицето ми ще се откъсне!
Но темата се изроди в предно срещу задно, а мн от вас твърдят,че предното няма предимства и така нататък.
И аз съм говорил това,което някой ми е казал...
Опитвах се да ви накарам реално да видим предимства и недостатъци на задното,но никой не каза недостатък...
Защо във WTCC тогава Алфа и другите с предно не завиват 2 пъти по-зле?
Вече не знам какво да ви пиша...
за поднасянето на задницата само ще ви спомена,че имам един Ескорт комби, на който му се поднася задницата в завой въпреки,че е значително по-лека от предницата...
и за да не ми обяснявате специално за завиването(темата все пак не е за завиване,а като цяло за задното)ще ви каза,че знам ,че БМВ завиват добре!
А какви са недостатъците на задното според вас?
- tarantulata-320i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.05.2003
- Местоположение: ROUSSE
а бе и предно и задно предаване си имат както и лошите така и добрите страни!карам кола с предно(РЕНО25) карам кола със задно(BMW320i) и от двете не мога нито да се похваля нито да се оплаача,защото и с двете съм имал премеждия които зависеха изцяло от движението на колата!
то тей като гледам всеки иска да спори с някого-предлагам ви да послушаме идеята на Lion да спорим за кетчуп срещу лютеница


то тей като гледам всеки иска да спори с някого-предлагам ви да послушаме идеята на Lion да спорим за кетчуп срещу лютеница



320i
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
пейст-вам ви скромните няколко реда, които е написал Wizi в ауди форума. те изчерпват това, което иначе аз трябваше да ви пиша сега:
" Идеята завиващите колела да не са водещи дават сериозни предимство на задното предаване. Избягва се и до голяма степен недостатъци като недозавиване. Стартирането от място с кола със задно е много пъти по-добро от кола само с предно. Факт е също така, че най-мощните коли на тази планета са само със задно, но дали поради факта, че 4х4 трудно издържа на такова натоварване - не мога от отговоря с пълна точност.
... и накрая: предното е умряла работа! Който е карал 150+ коня задно знае що е фън Само да можех да карам достатъчно добре кола със задно, ехееее Това е и причината да се съглася, че предно на мокро и сняг е по-лесно за каране от задно предаване ".
Нека не забравяме, че това са думи на човек, който наистина знае какво говори
" Идеята завиващите колела да не са водещи дават сериозни предимство на задното предаване. Избягва се и до голяма степен недостатъци като недозавиване. Стартирането от място с кола със задно е много пъти по-добро от кола само с предно. Факт е също така, че най-мощните коли на тази планета са само със задно, но дали поради факта, че 4х4 трудно издържа на такова натоварване - не мога от отговоря с пълна точност.
... и накрая: предното е умряла работа! Който е карал 150+ коня задно знае що е фън Само да можех да карам достатъчно добре кола със задно, ехееее Това е и причината да се съглася, че предно на мокро и сняг е по-лесно за каране от задно предаване ".
Нека не забравяме, че това са думи на човек, който наистина знае какво говори


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Engi написа:пейст-вам ви скромните няколко реда, които е написал Wizi в ауди форума. те изчерпват това, което иначе аз трябваше да ви пиша сега:
" Идеята завиващите колела да не са водещи дават сериозни предимство на задното предаване. Избягва се и до голяма степен недостатъци като недозавиване. Стартирането от място с кола със задно е много пъти по-добро от кола само с предно. Факт е също така, че най-мощните коли на тази планета са само със задно, но дали поради факта, че 4х4 трудно издържа на такова натоварване - не мога от отговоря с пълна точност.
... и накрая: предното е умряла работа! Който е карал 150+ коня задно знае що е фън Само да можех да карам достатъчно добре кола със задно, ехееее Това е и причината да се съглася, че предно на мокро и сняг е по-лесно за каране от задно предаване ".
Нека не забравяме, че това са думи на човек, който наистина знае какво говори
Човека дет' се прави че не ме познава вчера на Еко-то се изказа



RWD RULZ
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Нека и аз да ви напиша нещо по въпроса. Доста годинки карах все коли с предно, последната от които беше Toyta Celica, много добър автомобил. Влизах във всички завои с вратите, е помагах си с ръчната (много наклаки отидоха)
.....и т.н. След това си взех BMW, ей така - щрак и мрак!!!
Доста време я карах с голям страх, страх от задното, от изненадите, които крие и за които не съм подготвен. Покарах я 2 седмици, т.е. около 2'000-3'000 км. След това започнах да изключам ACS-то и подавах газта много внимателно.... Все още се уча, но знаете ли ....... когато се кача на моята Бимба лицето ми грее като на малко дете на което са купили най-желаната играчка от магазина.
Малки ми приятелю ataman, в тази кола има много, ама адски много FUN, и аз ти желая да успееш да гооткриеш и почувстваш, и после...
С мир!


Малки ми приятелю ataman, в тази кола има много, ама адски много FUN, и аз ти желая да успееш да гооткриеш и почувстваш, и после...



С мир!

Последна промяна ICE на 12 Юни 2005, 14:41, променена общо 1 път
РЕ
При ускорение вектора на тежестта е към задните колела, а сцеплението зависи от контактната площ и силата на натискът /тежестта на колата/.От там коли с достатъчно мощ и задно предаване натоварват колелата с по-добър контакт-задните! Ако колата е с предно двигателните колела се разтоварват и започва едно пилене на гуми, от което като ефект нито старт, нито читави грайфери като ти се налага да спираш! Ама има и спокойни хора дето не ръчкат като нас ами търсят слаба и икономична кола-за такива предно. Няма тежки диференциали и кардани. Макар баланса на колата да отива напред такива спокойни немски пациенти
никога не ползват потенциала на колата си! Но в един красив ден препродават Голфа на буен българин и става изнасилване всекидневно!

Човекът е много прав,при старите бмвета може да се случи да варвят на сняг но при 525д с 255ци 5см сняг са проблем,ама голям,ама много голям. Това вериги,зимни гуми по 500 лева едната,спрейове за сняг-псувал сам като хамалин докато доиде некой да ме изтегли.Ина4е на асфалт няма втори такав грип,тва разните програмки за стабилизация ваобште не трябват,просто зажтото гумите никога не превъртат,аквапланинг забрави карал сам 160 на силен дъжд,ама силен другите караха с 50-60,и най якото е че като движиш с 180 чуваш само мотора и вятъра-изтинска радост от шофирането
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ама как така 255-ци зимно време
На мен лично хората ми се чудят "как съм успявал да се движа с 215-ки" пък ти направо ме разби
Георги Пенчев



На мен лично хората ми се чудят "как съм успявал да се движа с 215-ки" пък ти направо ме разби

Георги Пенчев
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Аз карах със 160 при сериозен страничен вятър по магистралата на връщане от Пловдив на слизането след тунела - знаете го мястото - малко са неприятни завоите и колата почти не мърдаше - по-скоро за пръв път ми се стори че се държи като кола от по-нисък клас ( с предно предаване
) при тази скорост, ама без вятъра
.
Просто изключително стабилна кола.
Мога да я препоръчам на всеки, защото няма да съжалява че си е дал парите.


Просто изключително стабилна кола.
Мога да я препоръчам на всеки, защото няма да съжалява че си е дал парите.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
малко късно се включвам ,но да кажа и аз нещо задното и предното....задното е по-добро на всякъде освен при тръгване на сняг и лед(поне с отворен диф,още не съм имал удоволствието да карам кола с шпер),при всякакви други ситуаций задното е по-добро ,макар да има едно голямо НО.....защото по-добро е само когато се управлява от човек който знае как се кара...много хора слизат от предното качват се на задното и викат "това задно е много нестабилно" ми как ще е стабилно като не го карат правилно!.....друг е проблема че от задно до задно има голяма разлика(примерно ЛАДА срещу БМВ)....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Аз карам от 3 години BMW E39 520. Живея на 6км след Банкя. Наклоните са страховити според хората, които живеят в равнината:) дори и през лятото. Между другото съм виждал много по-стръмни пътища в Германия, Швейцария и Гърция, а още повече в Лозенец и Бояна но хората не изпадаха в паника
. Някой улици се чистят, някой никога. Първо карах с някакъв стар Continental зимни, но имах проблеми. Между другото с лоши гуми имам проблеми и с другите си коли - Peugeout 106, Opel Vectra GT и Лада 2107 с която се разделих с голяма радост преди няколко месеца
Сега карам с 15 цолови зимни 215 Goodyear UltraGrip 6 и стоманени джанти и летни 225 на 16 цола Nokian с прекрасните BMW алуминиеви джанти. За придвижването през зимата нямам проблеми. Що се отнася до задното предаване - неописуемо е! След като се качих на бимъра разбрах това. Някой хора го описаха тук много добре, а аз само ще го потвърдя от личен опит. Напоследък изключвам ASCто и опитвам да карам с поднасяне - мога да си го позволя щото при мен пътя е ненатоварен и има приятни завои. Наистина за да караш кола със задно в поледица и с малко по-висока скорост се изисква опит, но за мен колата не е проходилка:) Освен това ASCто или DSCто тушират всички проблеми освен ако човека не се паникьосва. Съвсем истинския чар на задното може би е да може да се кара с овладяно поднасяне. Ще ми се да го науча, но ще се пробвам на полигон
Карах доста време предно и сега когато се кача на такава кола изпитвам раздразнение. Нервно ми подскача предницата при тръгване, завоите се взимат ужасно, а с бимъра са като с пергел. Само дето икономията ме хвърли в мизерните 150 коня
. Според мен E39 си иска поне 200. Разбира се 150 к.с. на Е39 са си доста прилични, но аз си мисля за истиснкия екстаз:)
P.S. Искам да подчертая, че експеримените с шофирането и високите скорости не са за града. Не, че не може, но там са децата ни и невинни хора.




P.S. Искам да подчертая, че експеримените с шофирането и високите скорости не са за града. Не, че не може, но там са децата ни и невинни хора.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
EBOR написа:...

абсолютно прав си! 150 коня са ни малко


иначе за задното - след като минах от предно на задно, толкова се впечатлих, че сега е трудно да си купя кола без задно (4х4 може). Самото усещане като дадеш газ как седалката се впива в гърба ти е неуписуемо! Още повече, че БМВ имат разпределение на тежестта 55% на 45% на предна и задна ос, което подсигурява много по - голяма сигурност в завой и разбира се удоволствие (на жена ми и става лошо

Единствените проблеми са както колегите казаха, тръгване от заледен участък зимата, което се случва много рядко.

Спокойно мога да кажа, че успяхте да ме убедите в много факти и най-вече в удоволствието на задното.... Освен това според мен се получи една страхотна тема защото наистина има доста хора по тоя свят които не са информирани и си мислят "тфа задното баси говнясалата ралта" и живеят в заблуда... В крайна сметка Е39 е невероятна кола само че с тея 15 000+ дето му викаме цена е доста притеснително за някои хора 

*** Е39 ***
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани