маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Здравейте,значи интересува ме който е сменявал тези буренца на задните носачи, дали е задължително да се сменява и едно като втулка което минава през самия тампон.Благодаря на всички за отговорите.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
какви са тези буренца колега .......... дай някаква схема
Барай шишарката Минкеее ....
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Колега аз сам сменял зна4и избива се целия тампон(за този тампон става вапрос нали http://media.snimka.bg/2549/011353386-big.jpg ) поставяш новия , но преди да го поставиш намажи го с малко масло него и носа4а също 

Ако си глупав, очаквай бой
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.
http://vbox7.com/play:04c3934f

гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.

http://vbox7.com/play:04c3934f
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Илко К.Д. написа:Колега аз сам сменял зна4и избива се целия тампон...
Не се избива, а се сваля със скоба! Eто тук може да се види как става http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Ако го избиеш с чука, рискуваш постоянно хлопане отзад

Шарнирна Втулка му се вика м/у другото и силно препоръчвам да се вземат оригинални.Цената на оригиналните е 85лв, на лемфьордер цената е 75лв.Всичко под тази цена (без отстъпка) е някакво незнайно менте и животът му е 3 седмици (личен опит).
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Ами този пич ,като гледам си е поставил отново старите щанги
и едно като зегерка голямо трябва ли да си взема и него ново, да не би да се чупят при свалянето на старите тампони?

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
I.V.G. написа:Ами този пич ,като гледам си е поставил отново старите щангии едно като зегерка голямо трябва ли да си взема и него ново, да не би да се чупят при свалянето на старите тампони?
Щангите не се сменят, само шарнирните втулки.
Да, наистина е по-добре да се вземат и зегерките, защото старите се разтягат, усукват или чупят при свалянето в повечето случаи.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Дали не говорим за едно и също нещо,втулката е където стои до тампона и болта минава през нея и се захваща с още един болт(на това ли казваш втулка) ако е да го водят за щанга или носач
.На тази втулка какво може да се разбие,според мен е само оплътняваща между тампона и носача,болта който минава през нея свободен ли е или влиза плътно.Ей човек ,много помагаш,мерси.

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: маслени тампони или тъй наречените ''буренца"
Днес ходих до "Елит кар" и разбрах за какво се сменят тези "интегрални щанги",има и на тях нещо като гумени оплътнения.Ще се купуват ,няма начин
.Благодаря на всички 


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани