Малко проблеми с колата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Малко проблеми с колата

Мнение от doomy525 » 28 Сеп 2009, 22:38

Здравейте. Карам ТДС 1998ма, седан. Имам я от повече от половин година и досега нищо освен консумативи не съм сменял. Има няколко проблема, които ме дразнят. Единия е сутрин - когато натисна спирачката педала е все едно бетон. Бях чел какво значи, но не мога да намеря темата. Ако някой знае за какво иде реч и как аджеба се решава нека пише. Другия е, когато колата е студена, когато се угаси не се чува нищо, А когато загрее, в момента в който угасяш колата се чува едно, все едно удряне в метал придружено с изсвирване. И третия проблем, който направо ме побърква е пукането във волана. Някой ако има идея и се е сблъсквал с тези проблеми, как и най-важното, колко пари ще са ми нужни за ремонта горе долу да каже :) Благодаря :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от gigov » 28 Сеп 2009, 23:09

Колега за шума при гасене на двигатела когато е заграял смени си ремъците ако не си ги сменял,ролките и опъвача и когато разглабяте за това , има едно нещо на което се захваща демпферния опъвач в долния край и това нещо (не знам как се казва)се навива в капака на ангренажа и така сваляте го и го разглобявате от вътре като го отвъртиш има гайка 50 мисля че беше -голяма е ,почиствате го слагате му нова грес и всичко по обратен ред го сглобявате.При мен в това беше проблема греста вътре беше станала на кал и от него се получаваше този гаден шум при гасене,но при мене го правеше и студена.Надявам се да съм ти бил полезен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от nightdriver » 29 Сеп 2009, 12:04

колега, твърдия педал след първоначално палене сутрин, значи, че вакума, който остава в сервото се губи някъде, причината може да е и във вакумпомпата. В някой сервиз нека ти замерят подналягането, което прави вакумпомпата, мисля, че беше 0.8атм
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от doomy525 » 29 Сеп 2009, 17:04

Значи рейката изпуска много малко - на около 5000км доливам 20-25грама хидравлично масло. Възможно ли е от това да се получава така на спирачката?
За тези ремъца и т.н. ще отида на сервиз да се види какво има за смяна, но последния път като бях да се сменят консумативите уж всичко беше наред и по двигателя и по ходовата част. Смених само едни тампомни и това беше.

Пукането в кормилото уж не се вижда от къде е, няма нещо за смяна и като я карам на сервиз пак карам да огледат да се разбере от къде е, но не могат да кажат точно. Да не би да е от рейката, като изпуска толкова малко и това да оказва влияние?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 10.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 525 TDSA
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от monogamnia » 30 Сеп 2009, 13:42

като въртиш и се чува пук пук? ако е така е рейка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от anzak » 30 Сеп 2009, 14:24

не слагайте така диагнози колеги твърде възможно е да пука от кормилен накрайник от шарнир или от втулките на кормилния накрайник или шарнира
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Re: Малко проблеми с колата

Мнение от Dozo » 01 Окт 2009, 10:48

Колега и при мен е така с педала,найтдраивер е прав,губи ти се вакум към сервото.Ако не те дразни много карай си така. Не е болка за умиране.Иначе това дето ти губи хидравлична течност не е добре,проблема ще се задълбочава.По-добре дай да ти рециклират реиката/ако си сигурен,че е от нея/ иначе може и да ти е тръгнала хидравличната помпа.Мини някъде да ти ги погледнат тези неща.Успех.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook