За задното предаване на BMW
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
За задното предаване на BMW
Такам... Здравейте!
От страшно много време съм фен на БМВ и има един момент който страшно много ме притеснява и това е именно задното предаване. До сега никога не съм се сблъсквал с такъв автомобил и съм запознат единствено с коли с предно но ако съдя по знанията които имам от физиката и информацията за този вид предавка съм страшно разочарован. Мисля че всички сме единодушни за това, че предното е в пъти по-добро
Как да си взема кола със задно предаване като ще тръгна зимата да ходя на ски и ще трябва да слагам вериги.Понеже явно не съм достатъчно информиран ще ви помоля да ми разясните и положителните черти на задното защото аз не намирам такива.Не мога да приема че такава голяма компания като БМВ ще допусне такова нещо... Значи явно има нещичко при задното предаване което да е в плюс и което да допълва бъркотията зимно време...
Съжалявам ако има подобна тема из форума но се утрепах да търся и не намерих нищо по този въпрос...
Благодаря ви предварително!
От страшно много време съм фен на БМВ и има един момент който страшно много ме притеснява и това е именно задното предаване. До сега никога не съм се сблъсквал с такъв автомобил и съм запознат единствено с коли с предно но ако съдя по знанията които имам от физиката и информацията за този вид предавка съм страшно разочарован. Мисля че всички сме единодушни за това, че предното е в пъти по-добро

Съжалявам ако има подобна тема из форума но се утрепах да търся и не намерих нищо по този въпрос...
Благодаря ви предварително!
Последна промяна jony_X на 12 Юни 2005, 19:02, променена общо 1 път
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
С Е39 и добри зимни гуми при положение че не изключваш ASC нямаш никакъв проблем. Вече две зими го карам без грижа. А за преимуществата на предното в пъти ако наистина го мислиш си объркал не само модела но и марката.
Преимуществата са комфорт, удоволствие и по бърз старт.
Докторите на БМВ науките може да прецизират.
Преимуществата са комфорт, удоволствие и по бърз старт.
Докторите на БМВ науките може да прецизират.
Последна промяна Lucky на 09 Юни 2005, 12:19, променена общо 1 път
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
според мен плюс е това,че може да се дрифтваш и други такива:)
иначе...най-големите компании(по-точно не най-големите,а най-престижните)правят коли със задно...останало им е от едно време:)
Мерцедес,БМВ,Ролс Ройс,Ферари,Порше...дори някои слагат задно за да имитират големите скъпи коли...Форд Сиера, Опел Омега...
Но щом се оправяш зимата с предно значи и със задно с ДСЦ ще се справиш...
Карай и не му се притеснявай!
иначе...най-големите компании(по-точно не най-големите,а най-престижните)правят коли със задно...останало им е от едно време:)
Мерцедес,БМВ,Ролс Ройс,Ферари,Порше...дори някои слагат задно за да имитират големите скъпи коли...Форд Сиера, Опел Омега...
Но щом се оправяш зимата с предно значи и със задно с ДСЦ ще се справиш...
Карай и не му се притеснявай!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
В голяма заблуда си човекооо..
С хубави гуми и задно предаване можеш да отидеш там където предното неможе и да си помисли.. и то без никакви системи!
А при наличието и на АСЦ каквото ще има Е39ката.. нещата стават като детска игра!
Задното е опасно само при липсата на хубави гуми (но това важи и за предното).. караш ли с хубави, широки гумета подходящи за сезона.. няма да имаш никакви грижи!

С хубави гуми и задно предаване можеш да отидеш там където предното неможе и да си помисли.. и то без никакви системи!
А при наличието и на АСЦ каквото ще има Е39ката.. нещата стават като детска игра!

Задното е опасно само при липсата на хубави гуми (но това важи и за предното).. караш ли с хубави, широки гумета подходящи за сезона.. няма да имаш никакви грижи!

Ако може да си обосновеш мнението.... не знам... не можа да ме убедиш че със задно и хубави гуми ще отида там кадето с предно не мога да си помисля... обясни ми защо... А и защо с хубави ШИРОКИ гуми.. та нали всички знаем че тънките гуми зимно време са по-добри...
Аз не се опитвам да споря с никой тук понеже съм некомпетентен но просто се опитвам да получа информация относно този въпрос защото като се замисля това е единственото нещо в тея коли което не ми харесва... в останалото съм влюбен....
Аз не се опитвам да споря с никой тук понеже съм некомпетентен но просто се опитвам да получа информация относно този въпрос защото като се замисля това е единственото нещо в тея коли което не ми харесва... в останалото съм влюбен....

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
задно
Според мен има сериозно заблуждение, дължащо се на всеобщите нагласи, че колата с предно е по-стабилна и така нататък. Както каза колегата обаче всички луксозни коли са със задно предаване.
Причината да се произвеждат толкова много коли с предно според мен е по-евтината цена на крайния продукт при самия производител, както и безспорно по-лесното овладяване на кола с предно от неподготвен шофьор (90 % от шофьорите са такива, тук не включвам разбира се участниците в този форум).
Ако почетеш малко повече теория на майсторското шофиране http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=8951 например, както и в цялата тема "Майсторско шофиране", ще видиш че върху поведението на автомобила не влияят "предаванията", ами на първо място разпределението на масите и умелото им балансиране от водача. Точно тук идва и задното предаване на БМВ, благодарение на което се постига идеално разпределение на масите от 50:50.
Като личен опит мога да ти кажа, че цяла зима си карах Е39 без проблеми, а и сестра ми я караше из София сама и дори при нарочни опити за поднасяне от моя страна пак не ми беше лесно да я поднеса с включен ASC+T.
Иначе като кола Е39 е нещо много приятно за каране, (особено с изклчен АСЦ
) което може да се сравни само с друго БМВ, и понеже доста се возя на Мерцедес и Ауди, мога да ти кажа че е доста по-добра като кола от новите C i E класи на Мерцедес и 6 серия на АУДИ. Возих се в АУДИ А6 3.0 ТДИ куатро и возеше твърдо спред мен, като не беше по-стабилно - това си е мое лично впечатление, знам че ще има доста хора на друго мнение, но като не им харесва да си пишат в техните форуми.
Причината да се произвеждат толкова много коли с предно според мен е по-евтината цена на крайния продукт при самия производител, както и безспорно по-лесното овладяване на кола с предно от неподготвен шофьор (90 % от шофьорите са такива, тук не включвам разбира се участниците в този форум).
Ако почетеш малко повече теория на майсторското шофиране http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=8951 например, както и в цялата тема "Майсторско шофиране", ще видиш че върху поведението на автомобила не влияят "предаванията", ами на първо място разпределението на масите и умелото им балансиране от водача. Точно тук идва и задното предаване на БМВ, благодарение на което се постига идеално разпределение на масите от 50:50.
Като личен опит мога да ти кажа, че цяла зима си карах Е39 без проблеми, а и сестра ми я караше из София сама и дори при нарочни опити за поднасяне от моя страна пак не ми беше лесно да я поднеса с включен ASC+T.
Иначе като кола Е39 е нещо много приятно за каране, (особено с изклчен АСЦ

- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Това относно мнението на Слипнот:
е има нещо вярно,но чак толкова...не забравяй,че двигателя отпред тежи,а багажника е лекичък...и предното като забоксува можеш да въртиш геврека и да намериш място за тръгване като през това време колата не се завърта на 180градуса...
но действително не е толкова страшно задното...
иначе никой нямаше да тръгва по планините със задно,а съм качвал задно без вериги и мн хубави гуми на Боровец и то в най-големия сняг...
просо в завоите най-вече трябва да имаш лек крак
е има нещо вярно,но чак толкова...не забравяй,че двигателя отпред тежи,а багажника е лекичък...и предното като забоксува можеш да въртиш геврека и да намериш място за тръгване като през това време колата не се завърта на 180градуса...
но действително не е толкова страшно задното...
иначе никой нямаше да тръгва по планините със задно,а съм качвал задно без вериги и мн хубави гуми на Боровец и то в най-големия сняг...
просо в завоите най-вече трябва да имаш лек крак
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Тесните гуми са за предпочита единствено в неотъпкан сняг.Но като си помислиш реално през зимата ти караш много малко по такъв сняг.. в повечето случай или е отъпкан или е лед или караш по мокър асфалт.. и тогава е много по добре да си с широки гуми (ако летните са ти 225.. 205 мисля, че перфектно за зимата). 

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
От доста време карам коли само със задно предаване,като съм почти всички разновидности на Ауди преди това и то куатрро!
Защо съм сега само на задно?
ЗАЩОТО е по-добро
Обяснения технически немога да дамо,но наистина хубава гума и що годе свикнал на колата със задно водач са перфектна комбинация за всякаква настилка.
Малеее кат' реклама го написах
Защо съм сега само на задно?
ЗАЩОТО е по-добро

Обяснения технически немога да дамо,но наистина хубава гума и що годе свикнал на колата със задно водач са перфектна комбинация за всякаква настилка.
Малеее кат' реклама го написах

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
МОМЧЕТАааааа, някой да разкаже на колегата за събирането на Банско..... и за дрифтовете на пистата (на Шилигарника)....Само като се сетя и .....
Някой да даде и линка със снимките и филмчетата.



Някой да даде и линка със снимките и филмчетата.

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
задно
Сега се сетих как малко след като си купих колата и отиваме с приятели на една вила над Пловдив ( по пътя за Ситово ако го знаете ) - на 1200-1300 метра надморска височина. Беше 31.12.2005 и беше паднал доста сняг. След като се отклонихме от главния път и хванахме за селото, пътя стана тесен - за една кола, и заснежен - чистеха го по принцип ама тогава си валеше и си имаше сняг.
Пред мен караше един приятел, който познава много добре пътя (собственика на вилата) и по принцип си кара доста бързо. Значи той беше с Рено Еспас V6 2.5 бензин към 150 коня е май, аз с мойта (пак 150 коня) си карах след него докато стигнахме - не съм усетил нестабилност или поднасяне в нито един завой, нито какъвто и да е друг проблем. Обаче и двамата тъкмо си бяхме купили нови зимни гуми - аз съм с Conti WC TS810, той беше с Мишлен алпин. Имай предвид че 4 нови зимни гуми няма да имаш проблем с каквато и да е кола да стигнеш където и да е (по път разбира се - бмв не е кола за извън пътя). След това изкачване аз бях много силно впечатлен от колата - имай предвид обаче че не може веднага да се усети при тест драйв или просто ей така като си я покараш - трябва си време да я усетиш - няма да съжаляваш ако наистина обичаш да шофираш.
Пред мен караше един приятел, който познава много добре пътя (собственика на вилата) и по принцип си кара доста бързо. Значи той беше с Рено Еспас V6 2.5 бензин към 150 коня е май, аз с мойта (пак 150 коня) си карах след него докато стигнахме - не съм усетил нестабилност или поднасяне в нито един завой, нито какъвто и да е друг проблем. Обаче и двамата тъкмо си бяхме купили нови зимни гуми - аз съм с Conti WC TS810, той беше с Мишлен алпин. Имай предвид че 4 нови зимни гуми няма да имаш проблем с каквато и да е кола да стигнеш където и да е (по път разбира се - бмв не е кола за извън пътя). След това изкачване аз бях много силно впечатлен от колата - имай предвид обаче че не може веднага да се усети при тест драйв или просто ей така като си я покараш - трябва си време да я усетиш - няма да съжаляваш ако наистина обичаш да шофираш.
Kолеги, ето ви и още мнения по същият въпрос, и то от другата страна на "барикадата".Считам, че подобни обсъждания, когато са направени компетентно и без излишни емоции могат да бъдат само от полза за всички. С уважение към БМВ - форума и участниците в него
:
http://audibg.com/forum/viewtopic.php?t=5710

http://audibg.com/forum/viewtopic.php?t=5710
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани