Проблем с Е34-клапана за маслото
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
Със сигурност не е нормално да свети 3-4 секунди, аз вярно че съм с 4 цилиндъра но лампата гасне още докато стартера върти! При мой приятел с е36 М50б25 също беше така, друг с е39 М52 също гасне от стартера, на моята е34 с М50б20 също.
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
въпросният клапан се намира в кутията на масления филтър. проблемът със смяната му е, че до сега не съм виждал да се продава само клапана, а цялата кутия, което прави удоволствието малко скъпо.
иначе за гасненето на лампата - не е кой знае, колко нормално, но не е и фатално. по принцип е нормално да гасне веднага със запалването на мотора, или дори още при въртене на стартер.
иначе за гасненето на лампата - не е кой знае, колко нормално, но не е и фатално. по принцип е нормално да гасне веднага със запалването на мотора, или дори още при въртене на стартер.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
При мен лампата гасне веднага,няма такива 1,2,3,5 сек 
Клапана е вътре в стойката на масления филтър,точно под самия него. Той е вид термостат,когато мотора е топал той затваря и по този начин задържа маслото в главата за следващо стартиране на топал мотор да не седят на сухо повдигачите.
Така че както казах той задържа маслото в обратния му път към картера,а не когато маслото се качва при палене

Клапана е вътре в стойката на масления филтър,точно под самия него. Той е вид термостат,когато мотора е топал той затваря и по този начин задържа маслото в главата за следващо стартиране на топал мотор да не седят на сухо повдигачите.
Така че както казах той задържа маслото в обратния му път към картера,а не когато маслото се качва при палене

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
и при мен лампата гасне мигновенно, макар че съм имал 34-ки с тоя проблем
аз съм за клапан или за прекалено гъсто в студената граница масло.

аз съм за клапан или за прекалено гъсто в студената граница масло.

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
[quote="Zubcho"]:OT:
Онзи ден смятах и съм налял към 6500лв за части и ремонти, а това не е всичко което съм дал. Не съм сложил разни дребни ремонти и доста пари дадени на майстора за работа
Пример: Инсталиране на Хай-Фай музиката, което ми излезе 120лв комплект колони 20лв още 1 колона, 20лв за допълнителни решетки за колоните на тавана(
за помощта на Стоян тогава), също и претапицирането на тавана (80лв), смяна на шибедаха щото стария не работеше - 150 кинта. Абе към 7500лв всичко до тук ми е стъпило да я съживявам колата
Взех я за 6500лв. Смятайте
Няма да казвам за зимните гуми 380лв (подарък от наще
) Джантите, които взех от малката скала от СЗ, за 80лв. Изправяне на джанти и всякакви такива. Мале спирам да пиша, че свят ми се зави.
Не се филмирайте, а си карайте колите.
Абе колега ти ми смяташ твоите парички и,че си налял 6 бона още. Ами горивото къде го остави, ами автокаското, данъците .Не знам за теб,ама на мен само за година данъци и каско ми се събира около 1200 лв. Отделно на три-четири месеца смяна на масла и филтри още към 250 лв. И какво аз като е карам вече няколко годинки и съм навъртял около 150 000 км с нея ако взема да смятам и горивото ...Отделно гуми при преход от лято към зима и после обратно ,а ако се обади нещо дребно като биелетка или нещо друго и там си заминават някоя стотачка ама ние да сме здрави и живи.Тази кола нали сме е взели за каране и да си правим кефа. Някой на ден дават по 4 лв за цигари, други си дават парите за алкохол всяка вечер , трети по покер-машинки, е, аз мисля,че съм избрал най-благоразумното -да си правя кефа с автомобилчето ....
)Ама ми е готинко после като седна в Бимата и затворя врата с характерният плътен звук изолирайки ме от външният свят, когато врътна ключето и таблото в мига се съживи и само по оборотомера усещам,че двигателя работи..Или когато подам малко повече газ с педалчето и чуя вътре характерният гърлен приглушен звук на шестака. Не знам за вас ама мен именно това си ме кефи - този специфичен звук особено както си работи автомобила тихичко на оборот и изведнъж като подадете повече газ и се чуе онзи специфичен звук от шестака, който кара хората да се обърнат за да видят от какво е .Сякаш като някой млад и нетърпелив жребец, автомобила напомня за себе си,че е готов ако му се довериш и седнеш в него да те понесе към далечни градове , по прашни пътища без да те изостави никъде и когато пристигнеш на уреченето мястото и слизайки от него , ще бъдеш със широка усмивка 
Ей -заради тази усмивка само си струват всичките лишения, всеки спестен лев налят в автомобилчето ..Тези автомобили са създадени с любов и се отплащат с такава ако и ти се грижиш за тях !
Онзи ден смятах и съм налял към 6500лв за части и ремонти, а това не е всичко което съм дал. Не съм сложил разни дребни ремонти и доста пари дадени на майстора за работа







Не се филмирайте, а си карайте колите.

Абе колега ти ми смяташ твоите парички и,че си налял 6 бона още. Ами горивото къде го остави, ами автокаското, данъците .Не знам за теб,ама на мен само за година данъци и каско ми се събира около 1200 лв. Отделно на три-четири месеца смяна на масла и филтри още към 250 лв. И какво аз като е карам вече няколко годинки и съм навъртял около 150 000 км с нея ако взема да смятам и горивото ...Отделно гуми при преход от лято към зима и после обратно ,а ако се обади нещо дребно като биелетка или нещо друго и там си заминават някоя стотачка ама ние да сме здрави и живи.Тази кола нали сме е взели за каране и да си правим кефа. Някой на ден дават по 4 лв за цигари, други си дават парите за алкохол всяка вечер , трети по покер-машинки, е, аз мисля,че съм избрал най-благоразумното -да си правя кефа с автомобилчето ....


Ей -заради тази усмивка само си струват всичките лишения, всеки спестен лев налят в автомобилчето ..Тези автомобили са създадени с любов и се отплащат с такава ако и ти се грижиш за тях !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
Здравейте колеги,
До тук всичко е ясно.
Новияте въпроси са:
Какво правим с клапанчето?
Секънд хенд ли търсим?
Защо не се предлага ново като спеър парт?
Нали е своево рода възвратен клапан?
Да си карам ли така, че пак се филмирах?
Поздрави,
Д
До тук всичко е ясно.
Новияте въпроси са:
Какво правим с клапанчето?
Секънд хенд ли търсим?
Защо не се предлага ново като спеър парт?
Нали е своево рода възвратен клапан?
Да си карам ли така, че пак се филмирах?
Поздрави,
Д

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
Такива отговорни части се сменят с нови и оригинални според мен и моят опит с автомобила ми !
По проблема да ти кажа ,че според мен не е сигурно да имаш проблем в клапана за маслото
И аз като въртя газсне веднага в максимум 1-та секунда от като е заработил двигателя и лятото и зимата и ако е малко над секунда е само през зимата на температури -10 градуса ... За лично бих се замислил над това ,че е вероятно да има хлабини в основни и биелни лагери , но не мога да го кажа с категоричност разбира се
колега , с какво масло караш автомобила ?
Колеги направете следния опит ,който е малка противоположност на случаят за който говорим => както работи двигателя и е в номинална работна температура завъртете ключа за да го загасите и моментално пак дайте на положение "контакт" . Забележете за какво време пак ви светва лампата на маслото. Мойта светва след около 1,5 - 2 секунди. Според мен ако светва веднага при този опит и ако задържа светната повече от максимум 2 сек при самото палене има и/или проблем с по-големи хлабини от нормалното по лагерите на коляно-мотовилковия механизъм и/или проблем с въпросният клапан ,но аз лично бих си помислил повече за проблем в мотора ...
Наблюдавал съм доста двигателя на нови , стари и карани ,както и на стари и адски много карани автомобили ,като моят например и досега това което показваше на брат ми "Франки" Е30-ската с S50B32 просто постави мащабите на едно друго измерение
Дори след главоломно чупене на зъбите на пистата на дрифт разменено от нас двамата при масло с работна температура близо 120 градуса , още при врътване на стартера лампата гаснеше а когато се загаси същия този много загрят мотор в обратната процедура лампата на маслото светваше чак на ... 13-стата секунда
Няма нов , няма стар автомобил , няма луноход , няма совалка - този Мков мотор просто преби всичко наред с което съм го сравнил и то при пробег 160 000 км
Георги Пенчев
По проблема да ти кажа ,че според мен не е сигурно да имаш проблем в клапана за маслото

И аз като въртя газсне веднага в максимум 1-та секунда от като е заработил двигателя и лятото и зимата и ако е малко над секунда е само през зимата на температури -10 градуса ... За лично бих се замислил над това ,че е вероятно да има хлабини в основни и биелни лагери , но не мога да го кажа с категоричност разбира се

колега , с какво масло караш автомобила ?
Колеги направете следния опит ,който е малка противоположност на случаят за който говорим => както работи двигателя и е в номинална работна температура завъртете ключа за да го загасите и моментално пак дайте на положение "контакт" . Забележете за какво време пак ви светва лампата на маслото. Мойта светва след около 1,5 - 2 секунди. Според мен ако светва веднага при този опит и ако задържа светната повече от максимум 2 сек при самото палене има и/или проблем с по-големи хлабини от нормалното по лагерите на коляно-мотовилковия механизъм и/или проблем с въпросният клапан ,но аз лично бих си помислил повече за проблем в мотора ...
Наблюдавал съм доста двигателя на нови , стари и карани ,както и на стари и адски много карани автомобили ,като моят например и досега това което показваше на брат ми "Франки" Е30-ската с S50B32 просто постави мащабите на едно друго измерение






Георги Пенчев
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
Колега Пенчев,
Благодаря за поста.
Сега вече съвсем се шашнах...
Маслото ми е 10W40 купено от Варна Карс.
Не пуши дори не пропушва.
Не намалява повече от нормалното - за 9000 км съм долял 200 мл и го държа по средата.
Колата върви порядъчно.
Като допълнителна информация мога да кажа, че шуми (трака, хлопа) нещо там от към клапаните.
Повдигачи ли е, клапани ли е, верига ли е, ванос ли е... ба ли го... незнам...
Студена трака повече, топла трака по-малко.
Задържането на лампата го прави от 1000 км на сам.
Като я взех преди 9000 км мъркаше като коте, а сега с всеки изминал километър се влошава все повече... б****
А, пък карам като пенсионер
един път не съм врътнал гуми или нещо подобно... дори при мен не е стигала "лютеницата", както обича да се изразява колегата kirililiev ...
аааа не!
отивам да пия две ракии...
Поздрави,
Д

Благодаря за поста.
Сега вече съвсем се шашнах...

Маслото ми е 10W40 купено от Варна Карс.
Не пуши дори не пропушва.
Не намалява повече от нормалното - за 9000 км съм долял 200 мл и го държа по средата.
Колата върви порядъчно.
Като допълнителна информация мога да кажа, че шуми (трака, хлопа) нещо там от към клапаните.
Повдигачи ли е, клапани ли е, верига ли е, ванос ли е... ба ли го... незнам...
Студена трака повече, топла трака по-малко.
Задържането на лампата го прави от 1000 км на сам.
Като я взех преди 9000 км мъркаше като коте, а сега с всеки изминал километър се влошава все повече... б****



А, пък карам като пенсионер

аааа не!
отивам да пия две ракии...

Поздрави,
Д


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Проблем с Е34-клапана за маслото
Отговора е много ясен и точен => маслото на боклука колкото може по-скоро и без полусинтетични масла до 10 000 км
Аз на няколко пъти съм писал по този въпрос ,че по мои лични наблюдения маслата на БМВ ,които се продават тук не са толкова добри , колкото очаква човек
Съвсем скоро когато имаш възможност да го смениш го замени с поне Кастрол ЕДЖ 5W-40 ,което можеш да вземеш от Митко в "Ауто Плюс" и да си спокоен ,че е супер масло като качествено , това според мен първо трябва да направиш
Георги Пенчев


Съвсем скоро когато имаш възможност да го смениш го замени с поне Кастрол ЕДЖ 5W-40 ,което можеш да вземеш от Митко в "Ауто Плюс" и да си спокоен ,че е супер масло като качествено , това според мен първо трябва да направиш

Георги Пенчев
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани