m50b25 проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: m50b25 проблем

Мнение от Ненко Вранков » 28 Сеп 2009, 15:30

Zubcho написа:
KON4ETO написа:Колега и аз сам със същия мотор и мога да ти кажа че нема такава луда кола и според мен проблема е в чипа.
А ти с какъв ваздушен филтър я караш тази кола защото аз сам с кн филтър и сам много доволен .
Смени си ваздушния и горивния филтър и пак ще си говорим :yes: :yes: :yes:


Ти пък кога смени мотора???

Toй сигурно говори за Е30-ската...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 28 Сеп 2009, 17:00

филтара е накав спортен, а за охлаждането на компютара може и да е вярно защото в интарес на истината когато колата е студена не го прави тоя проблем първите няколко минути 5-10...горивния филтър е сменен скоро :yes: искъм да изкарам през едниния фар една тръба да смуче въздух студен защото ми се струва ,че от двигателя топлия въздух ебава компютара ...тва днес ще го пробвам ако намера подходяща тръба (макар че не намерих досега )
bedrock city racing

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 28 Сеп 2009, 17:02

а към кончето виждал съм ти е30ската и е страшна поздрави :yes:
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от Zubcho » 28 Сеп 2009, 20:35

Тя тази е30 е на др. човек. Освен ако не са станали някакви супер рокади и много пари да са сменили собственика си :)

Айде бре Сашо раздуй какви сте ги надробили с Митко. :smoke:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: m50b25 проблем

Мнение от ddddk » 28 Сеп 2009, 20:50

///ivanE30 написа:охлаждането на компютара ... искъм да изкарам през едниния фар една тръба да смуче въздух студен


Колега,

ти като махало отиде на другата крайност. Сега зимата ще му вкараш лед и влага на компа.

Не е ли по-добре да вземеш от една Е34-ка онази охладителна система, дето ти дадох линк в предния пост... ?


Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 28 Сеп 2009, 21:49

не си ме разбрал колега , за въздуха към дебитомера и въздушния филтър беше това , но както и да е не е от това :smoke: проблема си остава :paranoid:
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: m50b25 проблем

Мнение от cod-cdbp » 29 Сеп 2009, 0:35

ddddk написа:Не е ли по-добре да вземеш от една Е34-ка онази охладителна система, дето ти дадох линк в предния пост... ?
Поздрави,
Д


Това с вентилаторчето се прави ако като мене си подредил там хиляди компютри за какво ли не.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: m50b25 проблем

Мнение от @2bar » 29 Сеп 2009, 15:53

Иванчо, да беше измерил нещо....само с приказки няма да стане.

релето на помпата се управлява от комп. но се захранва от друго реле, което пак се упралява от комп. сигурен ли си, че само релето на помпата се гаси или се гаси и главното реле? в главното реле има и един диод, което означава, че има и посока на включване. посоката вярна ли е?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook