ПРОБЛЕМ С СЕРВОТРОНИКА
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ПРОБЛЕМ С СЕРВОТРОНИКА
да колега, управлението се намира зад тонколоната в краката на шофьора. Представлява черна букса монтирана върху метална планка с два жълти конектора на нея.
На снимката са написани транзисторите.

На снимката са написани транзисторите.


Re: ПРОБЛЕМ С СЕРВОТРОНИКА
Малко в страни - каква е разликата със и без сервотроник? По какво се познава дали работи или не.
Питам понеже в листата с екстрите ми излиза, че имам сервотроник но дали работи си нямам идея. Даже волана ми е по-тежък от на старото е34. Само без много мхимхи моля
Питам понеже в листата с екстрите ми излиза, че имам сервотроник но дали работи си нямам идея. Даже волана ми е по-тежък от на старото е34. Само без много мхимхи моля
Re: ПРОБЛЕМ С СЕРВОТРОНИКА
имаш ли кабели отиващи на кормилната кутия ? Ако нямаш работата е ясна.
По принцип е по лек волана и при по висока скорост става по твърд
По принцип е по лек волана и при по висока скорост става по твърд
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани