Отново проблем с бензиново Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.04.2008

Отново проблем с бензиново Е39

Мнение от syntaxerr » 27 Сеп 2009, 9:53

Карам си аз по бул. България и изведнъж в задръстване :)... спрях и по едно време гледам в таблото стрелката на оборотите леко се помръднва и едновременно ми примигва лампичката на маслото. Веднага я изгасих колата и я отворих да видя дали има масло оказа се че има и всичко е наред. След това я запалих и изчезна проблема! Мисля че може и да е от това че бях на климатик защото след това го изключих. Днес ще я карам отново на климатик да видя дали ще се появи отново. Ако някой е имал подобен случай ще съм му благодарен да сподели:)!
Щастието е като парфюм
-не можеш да предадеш
уханието му на друг
без да има мъничко по теб!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.08.2009
Кара: 520i - e39 - 97 г.

Re: Отново проблем с бензиново Е39

Мнение от mandorg » 27 Сеп 2009, 11:32

Хич не съм разбирач просто ще кажа моите наблюдения - и аз като съм на климатик и оборотите падат много почва да тресе и тн - до колкото прочетох тук често срещано е това и предполагам че до толкова са паднали че аха аха е щяла да загасне а като загасне светва лампата за маслото щото все пак колата е на контакт. За това сигурно е присветнала. Проблема е защо падат оборотите и аз се чуда как да си го реша ама като гледам май няма смисъл щото четох за поне 5 причини някви ваноси запушени и не знам си какво и всичко ми се струва свързано с доста пари. Ако някой каже точно и ефективно решение на проблема с оборотите и аз ще съм благодарен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Отново проблем с бензиново Е39

Мнение от LUCIFER'S » 27 Сеп 2009, 12:02

mandorg написа: Ако някой каже точно и ефективно решение на проблема с оборотите и аз ще съм благодарен ;)


Няма такова точно.... проверяваш всичко..., свещи, бубини, "стъпково моторче"- празния ход, горивен филтър ( за смяна ако е на 30хил се сменя) въздушен филтър ( че има всякакви елементи дето ги поизтупват само), работа на вануса/ите и много важно на къде си с компресията!!! Бих допълнил и самата клима, компресора ако заминава, също създава много натоварване... Успех!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.08.2009
Кара: 520i - e39 - 97 г.

Re: Отново проблем с бензиново Е39

Мнение от mandorg » 27 Сеп 2009, 16:59

Мда и аз така предполагах. Мерси. Ще гледам да ги проверя тези работи но за сега отлагам. syntaxerr мисля че и при теб това е случая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.04.2008

Re: Отново проблем с бензиново Е39

Мнение от syntaxerr » 27 Сеп 2009, 18:16

втори път направи ли го направо в сервиза ;)
Щастието е като парфюм
-не можеш да предадеш
уханието му на друг
без да има мъничко по теб!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook