Голяма драма...М30...вече с нов мотор
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
VesoPesa написа:"О пресвета М30-ке, да пребъдат буталата ти, и към щпера въртящ момент да пращаш вовеки! Амин!"





Моментално влизаш в подписа ми с тая молитва


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
VesoPesa написа:mitko_n1 написа:То да излезе читаво, пък усмивките от шпера ще идватVesoPesa написа:айде и от мене честито и само ухилени физиономий да ти докарва новото сърце
"О пресвета М30-ке, да пребъдат буталата ти, и към щпера въртящ момент да пращаш вовеки! Амин!"
ти няма ли да спреш да ме копираш бе комбиниран бензинопил такъв


по темата - да ти е честит мотора и дано нямаш никакви проблеми, каквито си имал с този... все пак м30 е много здрав мотор и се е доказал с времето. ненапразно американците го наричат big six

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Днес свършихме доста работа по колата, но не качихме мотора, защото има износени части по ангренажа, които трябва да се поръчват. Ще използвам момента, да сменя всички семеринги и дребни гарнитурки, които повечето майстори мажат яко със силикон. След изваждането на стария мотор се оказа, че предния мост е преебан - там където се захващат тампоните на мотора има големи дупки и няма как да се стегнат. Сега всичко е демонтирано, предстои подсилване на увредените места и другата седмица можем да пълним коша
Имам едно питане към по-запознатите (ще се радвам, ако се включи Postman-а) Взех си комплект съединител и маховик от Е28 525 М30 (пак на 240мм), който не е демпферен, но днес при съпоставката межди двата се оказа, че заводкия ми маховик (демпферния) е доста по-тежък, според мен с поне 5 кг, ако не и повече. Та въпроса ми е как ще се отрази на колата по-лекия маховик?

Имам едно питане към по-запознатите (ще се радвам, ако се включи Postman-а) Взех си комплект съединител и маховик от Е28 525 М30 (пак на 240мм), който не е демпферен, но днес при съпоставката межди двата се оказа, че заводкия ми маховик (демпферния) е доста по-тежък, според мен с поне 5 кг, ако не и повече. Та въпроса ми е как ще се отрази на колата по-лекия маховик?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
доста добре ще се отрази щото 5 кила са си много многоmitko_n1 написа:Днес свършихме доста работа по колата, но не качихме мотора, защото има износени части по ангренажа, които трябва да се поръчват. Ще използвам момента, да сменя всички семеринги и дребни гарнитурки, които повечето майстори мажат яко със силикон. След изваждането на стария мотор се оказа, че предния мост е преебан - там където се захващат тампоните на мотора има големи дупки и няма как да се стегнат. Сега всичко е демонтирано, предстои подсилване на увредените места и другата седмица можем да пълним коша![]()
Имам едно питане към по-запознатите (ще се радвам, ако се включи Postman-а) Взех си комплект съединител и маховик от Е28 525 М30 (пак на 240мм), който не е демпферен, но днес при съпоставката межди двата се оказа, че заводкия ми маховик (демпферния) е доста по-тежък, според мен с поне 5 кг, ако не и повече. Та въпроса ми е как ще се отрази на колата по-лекия маховик?

Според мен няма да усетиш кой знае каква разлика. Положителното е, че вероятно ще усетиш малко по-добра динамика на 1-ва предавка, но при положение че се сменя двигателя, а новият ще работи различно със сигурност, този ефект може да се скрие. По-бързо ще се форсира на празен ход и по-лесно ще гасне при потегляне, "по-нервен" ще бъде двигателя при маневриране на 1-ва без газ и когато се включва компресорана климатика.
Технически проблеми едва ли ще има, промяна в разхода не очаквай, трансмисията ще се натоварва повече... еми това е според мен... с една дума същата работа, ама леко по-шарена
.
Технически проблеми едва ли ще има, промяна в разхода не очаквай, трансмисията ще се натоварва повече... еми това е според мен... с една дума същата работа, ама леко по-шарена

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Аз съм на мнение, че колата сериозно ще изгуби еластичност...
... ама теорията и практиката често се разминават...
и както каза колегата Postman всяка разлика в поведението на колата ще я отдадеш на "новия" мотор и така...
Поздрави и стискам палци всичко да е 6!
Д
P.S.: Ти кога ще почерпиш за новия мотор ?

... ама теорията и практиката често се разминават...
и както каза колегата Postman всяка разлика в поведението на колата ще я отдадеш на "новия" мотор и така...
Поздрави и стискам палци всичко да е 6!
Д
P.S.: Ти кога ще почерпиш за новия мотор ?



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Ето тук намерих достатъчно информация, но четеш на първа и втора страница само постовете на Postman и на 3-та страница само последния пост:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976
И нещо да допълня: Е28 е по-малко, респективно по-леко купе, затова Германецът е сложил по-тежък маховик на същия двигател в новото купе.
Аз лично предпочитам усещането на лимузина пред това на роудстър и затова не бих сложил по-лекия маховик. Но всичко е въпрос на личен избор.
Поздрави,
Д
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976
И нещо да допълня: Е28 е по-малко, респективно по-леко купе, затова Германецът е сложил по-тежък маховик на същия двигател в новото купе.
Аз лично предпочитам усещането на лимузина пред това на роудстър и затова не бих сложил по-лекия маховик. Но всичко е въпрос на личен избор.
Поздрави,
Д

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Много благодаря, точно това мнение търсехPostman написа:Според мен няма да усетиш кой знае каква разлика. Положителното е, че вероятно ще усетиш малко по-добра динамика на 1-ва предавка, но при положение че се сменя двигателя, а новият ще работи различно със сигурност, този ефект може да се скрие. По-бързо ще се форсира на празен ход и по-лесно ще гасне при потегляне, "по-нервен" ще бъде двигателя при маневриране на 1-ва без газ и когато се включва компресорана климатика.
Технически проблеми едва ли ще има, промяна в разхода не очаквай, трансмисията ще се натоварва повече... еми това е според мен... с една дума същата работа, ама леко по-шарена.



ddddk написа:Ето тук намерих достатъчно информация, но четеш на първа и втора страница само постовете на Postman и на 3-та страница само последния пост:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976
Поздрави,
Д
Дамяне, и на теб благодаря за изравянето на темата


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сега влизам във форума и чета темата , и аз съм на мнение да не се занимаваш с по-лек маховик , подкарвал съм такъв автомобил и за всекидневен става доста сприхав както Явор каза , много е гадно да превключваш от 1-ва на 2-ра и за времето за което до сега нормално са ти падали оборотите между предавките и на по-горната при зацепване на съединителя всичко е ставало плавно ,сега колата да ти придърпва , просто не го разбирам:confused: Със сигурност ще усетиш и лека загуба в скороста при по-дълги изкачвания ... При брутални тунинги да е по-лек ама сега по-добре не
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Голяма драма...М30...вече с нов мотор
Дойде време да ъпна темата
След всички проблеми, полагане на доста труд и безкрайни въпроси, в неделя колата запали
Всичко стана както беше планирано, нямаше допълнителни изненади
В понеделник вечерта вече си карах колата и бях на седмото небе
С лекия маховик се кара супер приятно, негативи няма, колата е по-рязка и интересна за каране отпреди, развърта се по-лесно, няма лашкане при смяна на скоростите. Единствения "проблем" , който се появи, е че трудно се потегля от място без да останат черни ленти
Искам да изкажа благодарности на всички (няма да споменавам имена, те си знаят кои са), които изживяха тази драма заедно с мен и помогнаха по някакъв начин да се върне усмивката на лицето ми


След всички проблеми, полагане на доста труд и безкрайни въпроси, в неделя колата запали




С лекия маховик се кара супер приятно, негативи няма, колата е по-рязка и интересна за каране отпреди, развърта се по-лесно, няма лашкане при смяна на скоростите. Единствения "проблем" , който се появи, е че трудно се потегля от място без да останат черни ленти

Искам да изкажа благодарности на всички (няма да споменавам имена, те си знаят кои са), които изживяха тази драма заедно с мен и помогнаха по някакъв начин да се върне усмивката на лицето ми




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Голяма драма...М30...вече с нов мотор
Браво Мите , направо нямам думи колко се радвам за теб
Георги Пенчев


Георги Пенчев
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани