Голяма драма...М30...вече с нов мотор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 07 Сеп 2009, 20:51

VesoPesa написа:"О пресвета М30-ке, да пребъдат буталата ти, и към щпера въртящ момент да пращаш вовеки! Амин!" :mhihi:

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Моментално влизаш в подписа ми с тая молитва :yes:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 07 Сеп 2009, 21:12

както ти казах днес Митак искренно ти желая всичко да е перфекция ;) и да не останеш разочарован ;)
Изображение
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 08 Сеп 2009, 10:24

VesoPesa написа:
mitko_n1 написа:
VesoPesa написа:айде и от мене честито и само ухилени физиономий да ти докарва новото сърце ;)
То да излезе читаво, пък усмивките от шпера ще идват ;)

"О пресвета М30-ке, да пребъдат буталата ти, и към щпера въртящ момент да пращаш вовеки! Амин!" :mhihi:

ти няма ли да спреш да ме копираш бе комбиниран бензинопил такъв :mhihi: :mhihi:

по темата - да ти е честит мотора и дано нямаш никакви проблеми, каквито си имал с този... все пак м30 е много здрав мотор и се е доказал с времето. ненапразно американците го наричат big six ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Сеп 2009, 10:43

Аз не те копирам, а те ремиксирам! Газодишаща ламя такава! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.с.: ся що наспамни темата? :evil: :mhihi:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 12 Сеп 2009, 19:37

Днес свършихме доста работа по колата, но не качихме мотора, защото има износени части по ангренажа, които трябва да се поръчват. Ще използвам момента, да сменя всички семеринги и дребни гарнитурки, които повечето майстори мажат яко със силикон. След изваждането на стария мотор се оказа, че предния мост е преебан - там където се захващат тампоните на мотора има големи дупки и няма как да се стегнат. Сега всичко е демонтирано, предстои подсилване на увредените места и другата седмица можем да пълним коша ;)

Имам едно питане към по-запознатите (ще се радвам, ако се включи Postman-а) Взех си комплект съединител и маховик от Е28 525 М30 (пак на 240мм), който не е демпферен, но днес при съпоставката межди двата се оказа, че заводкия ми маховик (демпферния) е доста по-тежък, според мен с поне 5 кг, ако не и повече. Та въпроса ми е как ще се отрази на колата по-лекия маховик?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 12 Сеп 2009, 19:49

Според мен ще стане по-бързооборотна Мите. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 12 Сеп 2009, 20:10

mitko_n1 написа:Днес свършихме доста работа по колата, но не качихме мотора, защото има износени части по ангренажа, които трябва да се поръчват. Ще използвам момента, да сменя всички семеринги и дребни гарнитурки, които повечето майстори мажат яко със силикон. След изваждането на стария мотор се оказа, че предния мост е преебан - там където се захващат тампоните на мотора има големи дупки и няма как да се стегнат. Сега всичко е демонтирано, предстои подсилване на увредените места и другата седмица можем да пълним коша ;)

Имам едно питане към по-запознатите (ще се радвам, ако се включи Postman-а) Взех си комплект съединител и маховик от Е28 525 М30 (пак на 240мм), който не е демпферен, но днес при съпоставката межди двата се оказа, че заводкия ми маховик (демпферния) е доста по-тежък, според мен с поне 5 кг, ако не и повече. Та въпроса ми е как ще се отрази на колата по-лекия маховик?
доста добре ще се отрази щото 5 кила са си много много ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 13 Сеп 2009, 10:48

Според мен няма да усетиш кой знае каква разлика. Положителното е, че вероятно ще усетиш малко по-добра динамика на 1-ва предавка, но при положение че се сменя двигателя, а новият ще работи различно със сигурност, този ефект може да се скрие. По-бързо ще се форсира на празен ход и по-лесно ще гасне при потегляне, "по-нервен" ще бъде двигателя при маневриране на 1-ва без газ и когато се включва компресорана климатика.
Технически проблеми едва ли ще има, промяна в разхода не очаквай, трансмисията ще се натоварва повече... еми това е според мен... с една дума същата работа, ама леко по-шарена :).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 13 Сеп 2009, 11:56

Аз съм на мнение, че колата сериозно ще изгуби еластичност...

... ама теорията и практиката често се разминават...

и както каза колегата Postman всяка разлика в поведението на колата ще я отдадеш на "новия" мотор и така...

Поздрави и стискам палци всичко да е 6!
Д

P.S.: Ти кога ще почерпиш за новия мотор ? :D :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 13 Сеп 2009, 14:36

тези 5 кила, колко процента са?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 13 Сеп 2009, 17:47

Ето тук намерих достатъчно информация, но четеш на първа и втора страница само постовете на Postman и на 3-та страница само последния пост:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976

И нещо да допълня: Е28 е по-малко, респективно по-леко купе, затова Германецът е сложил по-тежък маховик на същия двигател в новото купе.
Аз лично предпочитам усещането на лимузина пред това на роудстър и затова не бих сложил по-лекия маховик. Но всичко е въпрос на личен избор.

Поздрави,
Д
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 13 Сеп 2009, 19:52

Postman написа:Според мен няма да усетиш кой знае каква разлика. Положителното е, че вероятно ще усетиш малко по-добра динамика на 1-ва предавка, но при положение че се сменя двигателя, а новият ще работи различно със сигурност, този ефект може да се скрие. По-бързо ще се форсира на празен ход и по-лесно ще гасне при потегляне, "по-нервен" ще бъде двигателя при маневриране на 1-ва без газ и когато се включва компресорана климатика.
Технически проблеми едва ли ще има, промяна в разхода не очаквай, трансмисията ще се натоварва повече... еми това е според мен... с една дума същата работа, ама леко по-шарена :).
Много благодаря, точно това мнение търсех :bowdown: :bowdown: :bowdown:


ddddk написа:Ето тук намерих достатъчно информация, но четеш на първа и втора страница само постовете на Postman и на 3-та страница само последния пост:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976

Поздрави,
Д


Дамяне, и на теб благодаря за изравянето на темата
:yes:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Сеп 2009, 22:30

Сега влизам във форума и чета темата , и аз съм на мнение да не се занимаваш с по-лек маховик , подкарвал съм такъв автомобил и за всекидневен става доста сприхав както Явор каза , много е гадно да превключваш от 1-ва на 2-ра и за времето за което до сега нормално са ти падали оборотите между предавките и на по-горната при зацепване на съединителя всичко е ставало плавно ,сега колата да ти придърпва , просто не го разбирам:confused: Със сигурност ще усетиш и лека загуба в скороста при по-дълги изкачвания ... При брутални тунинги да е по-лек ама сега по-добре не :)


Георги Пенчев
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Голяма драма...М30...вече с нов мотор

Мнение от Митко Стоянов » 25 Сеп 2009, 17:37

Дойде време да ъпна темата :mhihi:

След всички проблеми, полагане на доста труд и безкрайни въпроси, в неделя колата запали :D Всичко стана както беше планирано, нямаше допълнителни изненади :D В понеделник вечерта вече си карах колата и бях на седмото небе :bgflag: :driving:

С лекия маховик се кара супер приятно, негативи няма, колата е по-рязка и интересна за каране отпреди, развърта се по-лесно, няма лашкане при смяна на скоростите. Единствения "проблем" , който се появи, е че трудно се потегля от място без да останат черни ленти :mhihi:

Искам да изкажа благодарности на всички (няма да споменавам имена, те си знаят кои са), които изживяха тази драма заедно с мен и помогнаха по някакъв начин да се върне усмивката на лицето ми :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Голяма драма...М30...вече с нов мотор

Мнение от Penchev » 27 Сеп 2009, 14:25

Браво Мите , направо нямам думи колко се радвам за теб :D :wave:


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook