Парно - проблем
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Парно - проблем
Mecho Puh написа:Явор написа:баси,кога се скапа тая кола..а беше нова
офлюф си ти,наи-безсрамен.....проблема днес му обърнах по-специално внимание и ми направи впечатление че изпотява само от към шофьорската страна,от към пасажерската няма проблем
![]()
![]()
Разглобяваи разглобаваи така проблема неще се поправи

Кога ще ядеме капама бе несериозник


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Парно - проблем
мани,че ще ти гепи и капамата и хладилника 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Парно - проблем
Явор написа:мани,че ще ти гепи и капамата и хладилника
Еее пух за камапа ми си умира


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно - проблем
Споко Санде,ша доида и ще ядеме,верно маика ти прави уникална капама....а тва с радиаторчето,не знам,ще трябва да излъжа някои да ми помогне...



- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Парно - проблем
Mecho Puh написа:Споко Санде,ша доида и ще ядеме,верно маика ти прави уникална капама....а тва с радиаторчето,не знам,ще трябва да излъжа някои да ми помогне...![]()
Кат доидеш ще ти го направя;)

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Парно - проблем
Mecho Puh написа:от една -две седмици сутрин като я запаля ми се струва че усещам миризмата на антифриз като пусна леко да духа,сега като стана по студено сутрин започна и да запотява стъклата и съм почти убеден че проблема е в радиатора на парното,отворих капачката на основния радиатор и с изненада открих че е почнала да хапва и антифриз,по интересното е че като загрее и пусна парното по силно проблема почти изчезва,парното си е екстра и в колата става яко жега,но наи много ме притеснява като се сетя къде се намира радиаторчето и евентуалната му смяна...даите идеи за евентуален ремонт,или по лесно отстраняване на проблема
Колега, а поленовият филтър как е -т.е. филтъра на климатика ? Смени го и тогава ще си говорим.. От него е всичко... Този филтър се сменя всеки сезон,защото е консуматив и не се тормозете така да си карате колите със зацапани филтри ,че това тормози климатика..
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Парно - проблем
Колко време отнема свалянето на таблото и качването му обратно? И аз имам лек проблем, подобен на колегата. Искам да си почистя радиаторите в купето, понеже съм без филтър и си представям какво е вътре...
Работата е че колата я ползвам всеки ден и утре сутринта ще ми е нужна-демек само днес имам време. Също така който го е правил да каже къде какво се развива, за да не се мъча като грешен дявол. Колко болта има и къде са за махането на таблото.
Работата е че колата я ползвам всеки ден и утре сутринта ще ми е нужна-демек само днес имам време. Също така който го е правил да каже къде какво се развива, за да не се мъча като грешен дявол. Колко болта има и къде са за махането на таблото.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Парно - проблем
Търсачката на форума не става... никаква работа не върши.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани