Проблем при палене на студен двигател

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.06.2009

Проблем при палене на студен двигател

Мнение от ALPINA B5 S » 25 Сеп 2009, 20:36

Колеги търсих в форума но не открих подобна тема. Колата ми е 525tds и когато я оставя 5,6 дена да не я паля после пали много трудно. Забелязах че по маркучето за нафтата има много въздух и сам сигурен че е от него защото като подкачи пали много лесно. Подгряващите ми свещи са сменяни. Някои имал ли е подобен проблем и от какво е този въздух в маркучето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем при палене на студен двигател

Мнение от LUCIFER'S » 25 Сеп 2009, 21:07

В номер 1 ти е проблема най- изразен при ниво по стрелката 15л има доста писано http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Проблем при палене на студен двигател

Мнение от bera » 25 Сеп 2009, 21:23

Да пада ти налягането, колегата ти е дал отговора ,подкачващата помпа. Ако не я палиш извесно време дай на контакт без да въртиш за около 10 секунди след това изключи, пак дай на контакт- подгрей и върти. Така ще се вдигне налягането и ще запали по лесно. И така докато смениш помпата в резервоара. (200-300лв) Друг съвет не се сещам да ти дам.
Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.06.2009

Re: Проблем при палене на студен двигател

Мнение от ALPINA B5 S » 25 Сеп 2009, 21:54

ами чух че някои слагали някаква клапа да не връща горивото ще стане ли с такова нещо и къде може да се сложи ако има такова нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Проблем при палене на студен двигател

Мнение от bera » 25 Сеп 2009, 22:07

ALPINA B5 S написа:ами чух че някои слагали някаква клапа да не връща горивото ще стане ли с такова нещо и къде може да се сложи ако има такова нещо

А ,да забравих мойта така се оправи. Слагаш едно възвратно клапанче (8 или 10мм-8-10лв) на маркуча преди горивния филтър да не ти пада налягането. А тя самата помпа май си има такъв клапан ама може да изтърва и затова да ти пада налягането. Но най-добре направи така изкарай маркуча ,който влиза в горивния филтър, сложи го в една прозрачна туба от минерална вода девин, дай на контакт и виж струята на нафтата дали е силна и дали има въздушни мехурчета в нея. Ако да- изкарай помпата от резервоара почисти малко цедката сложи помпата обратно и покарай малко...ако пак го прави ще се наложи да я сменяш.
Успех.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook