Проблем при палене на студен двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ALPINA B5 S
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.06.2009
Проблем при палене на студен двигател
Колеги търсих в форума но не открих подобна тема. Колата ми е 525tds и когато я оставя 5,6 дена да не я паля после пали много трудно. Забелязах че по маркучето за нафтата има много въздух и сам сигурен че е от него защото като подкачи пали много лесно. Подгряващите ми свещи са сменяни. Някои имал ли е подобен проблем и от какво е този въздух в маркучето.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем при палене на студен двигател
В номер 1 ти е проблема най- изразен при ниво по стрелката 15л има доста писано http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем при палене на студен двигател
Да пада ти налягането, колегата ти е дал отговора ,подкачващата помпа. Ако не я палиш извесно време дай на контакт без да въртиш за около 10 секунди след това изключи, пак дай на контакт- подгрей и върти. Така ще се вдигне налягането и ще запали по лесно. И така докато смениш помпата в резервоара. (200-300лв) Друг съвет не се сещам да ти дам.
Успех.
Успех.
- ALPINA B5 S
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.06.2009
Re: Проблем при палене на студен двигател
ами чух че някои слагали някаква клапа да не връща горивото ще стане ли с такова нещо и къде може да се сложи ако има такова нещо
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем при палене на студен двигател
ALPINA B5 S написа:ами чух че някои слагали някаква клапа да не връща горивото ще стане ли с такова нещо и къде може да се сложи ако има такова нещо
А ,да забравих мойта така се оправи. Слагаш едно възвратно клапанче (8 или 10мм-8-10лв) на маркуча преди горивния филтър да не ти пада налягането. А тя самата помпа май си има такъв клапан ама може да изтърва и затова да ти пада налягането. Но най-добре направи така изкарай маркуча ,който влиза в горивния филтър, сложи го в една прозрачна туба от минерална вода девин, дай на контакт и виж струята на нафтата дали е силна и дали има въздушни мехурчета в нея. Ако да- изкарай помпата от резервоара почисти малко цедката сложи помпата обратно и покарай малко...ако пак го прави ще се наложи да я сменяш.
Успех.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани