Парно - проблем
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Парно - проблем
от една -две седмици сутрин като я запаля ми се струва че усещам миризмата на антифриз като пусна леко да духа,сега като стана по студено сутрин започна и да запотява стъклата и съм почти убеден че проблема е в радиатора на парното,отворих капачката на основния радиатор и с изненада открих че е почнала да хапва и антифриз,по интересното е че като загрее и пусна парното по силно проблема почти изчезва,парното си е екстра и в колата става яко жега,но наи много ме притеснява като се сетя къде се намира радиаторчето и евентуалната му смяна...
даите идеи за евентуален ремонт,или по лесно отстраняване на проблема 


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Парно - проблем
Имаше тема тука за подобен проблем, потърси...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно - проблем
predel написа:Имаше тема тука за подобен проблем, потърси...
имаше,намерих я,но не ми помогна,затова питам тук

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Парно - проблем
като начало избърши хубаво стъклото отвътре с препарат и виж после дали запотява и по-точно дали омазнява... маца ли ти по духалките антифризец...
на мен поради "пиене" на антифриза и неспособност да открия де го слага - разглобих централната конзола и огледах хубаво самото радиаторче - напълно здраво
, маркучите също са ОК... поти ми прозорците при пускане на парното само когато навън е захладняло рязко (особено когато е валяло)
на мен поради "пиене" на антифриза и неспособност да открия де го слага - разглобих централната конзола и огледах хубаво самото радиаторче - напълно здраво

- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Парно - проблем
dokie написа:като начало избърши хубаво стъклото отвътре с препарат и виж после дали запотява и по-точно дали омазнява... маца ли ти по духалките антифризец...
на мен поради "пиене" на антифриза и неспособност да открия де го слага - разглобих централната конзола и огледах хубаво самото радиаторче - напълно здраво, маркучите също са ОК... поти ми прозорците при пускане на парното само когато навън е захладняло рязко (особено когато е валяло)
Като разглобиш цялото тъбло тогава ще разбереш от къде ти тече;)
Пух при тебе проблема маи е същия,щом ти се запотява стъклото няма кво друго да бъде;)
Последна промяна santo_bansko на 25 Сеп 2009, 3:51, променена общо 1 път

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Парно - проблем
я си покарайте колите с махната централна конзола и отворен капак на парното за да видим дали не ви текат връзките на самия радиатор - гумични нови от дару - стотинки и спи града...
Вариант 2 - много малко вероятно водата течаща от съединенията които са на купето да се стича под таблото и да се изпарява, въпреки че тогава педала за газта щеше вече да е изгнил от вода.
Вариант 2 - много малко вероятно водата течаща от съединенията които са на купето да се стича под таблото и да се изпарява, въпреки че тогава педала за газта щеше вече да е изгнил от вода.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Парно - проблем
Мечо и аз мисля ,че проблема ти е в радиаторчето , на един познат колата му се държеше точно така и то се оказа
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Парно - проблем
уплътненията за радиадиаторчето само нови и оригинални защото иначе ефекта клони към нула.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Парно - проблем
Най лесно - лизни това дето се появява по стъклото и ще разбереш дали е антифриз 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Парно - проблем
_65536_kb_sec_ написа:я си покарайте колите с махната централна конзола и отворен капак на парното за да видим дали не ви текат връзките на самия радиатор - гумични нови от дару - стотинки и спи града...
Вариант 2 - много малко вероятно водата течаща от съединенията които са на купето да се стича под таблото и да се изпарява, въпреки че тогава педала за газта щеше вече да е изгнил от вода.
Напълно сухо и чисто си ми е радиаторчето и около него - не съм я карал с махната конзола, но на място доста поработи и не показа признаци никъде... Ако е някъде под таблото - то вероятно много добре се крие под мокета и не ми се мисли какво се е развъдило ако е там проблема... май пак ще се вкарвам във филми... ще взема цялото да го разглобя някой уикенд

Ако му тече от радиаторчето на колегата няма ли да капе отдолу покрай скоростите... от двете страни...
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Парно - проблем
абе хора а филтъра за климата сменяли ли сте го скоро, мисля че от там е проблема
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно - проблем
sniper74 написа:абе хора а филтъра за климата сменяли ли сте го скоро, мисля че от там е проблема
...нямам клима,а и идея си нямам къде може да бъде филтъра




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Парно - проблем
баси,кога се скапа тая кола..а беше нова 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Парно - проблем
Mecho Puh написа:sniper74 написа:абе хора а филтъра за климата сменяли ли сте го скоро, мисля че от там е проблема
...нямам клима,а и идея си нямам къде може да бъде филтъра...Penchev,мерси за съвета,но като се загледах какво трябва да махна за да стигна до там
и ми стана зле,оня ден се заиграх да си сменя кората на задния джам и отиде един ден в ...и мамата,питах дали случаино някои може да го направи,мене хващат нервите и и много скубя и чупя пластмаските...
,ако е по двигател или ходова част - ок,ама да си играя с салона наи мразя
ако беше по-близо до пловдив бате - с удоволствие

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно - проблем
Явор написа:баси,кога се скапа тая кола..а беше нова
офлюф си ти,наи-безсрамен




23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани