Нафтова помпа от 2,4 на 2,5тдс
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Нафтова помпа от 2,4 на 2,5тдс
Днес един колега ми каза че направя ли това,няма да имам вече проблеми от рода на претрисане,непалене,качване на обороти и куп други свързани с тая пуста електронна плочка.Става бъпрос за помпата която е с механично подаване на газ.Колата даже вървяла мн.по добре.Та въпроса ми е който е правил подобно нещо да сподели как е.Разликата положителна ли е.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Нафтова помпа от 2,4 на 2,5тдс
Аз сьм вграждал 3 пьти такива помпи на ТДС ,включително и на Омега Б 2,5тд.КАраи си с електронната,с механичната има други проблеми дето ще те дразнят и накрая пак ще вьрнеш старата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Нафтова помпа от 2,4 на 2,5тдс
Колега presko79, ако можеш опиши срещаните проблеми с механичвата помпа. Не съм решил да си сменям моята, но ми е интересно, с какви плюсове и минуси е съпътствана тази интервенция.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Нафтова помпа от 2,4 на 2,5тдс
TD написа:Колега presko79, ако можеш опиши срещаните проблеми с механичвата помпа. Не съм решил да си сменям моята, но ми е интересно, с какви плюсове и минуси е съпътствана тази интервенция.
Ами колега,1-во ,помпата откьм захват не е 1кьм 1 ,трябва преходен фланец.2- опира при подаване на аванс в колектора,трудно се прави захвата на жилото на газта(то вече трябва),От кьм динамика автомобила не губи нищо,но има повече тракане в средни обороти,по труден старт(студен) и повече пушьк.При ел,управлението ДДЕ блока ПОСТОЯННО мени центровката ,което се обуславя от всички датчици 1-ва категория,(обер дюза,д-к колянов вал,разходомер......)Много трудно се наглася всичко да е както трябва,става но за мен това не е решение .поздрави.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани