Имам нужда от помощ за ГНП

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Имам нужда от помощ за ГНП

Мнение от oliure » 14 Сеп 2009, 21:01

Колеги знам че звучи банално но прочетох много теми във форума за помпата на 525tds.
Но неможах да разбера ако преместя помпата напред или назад както е обяснено и променя разхода на гориво през инжекторите за единица време например на 4 дали ще се намалят оборотите или ще се увеличат и в какво съотношение ако стане това?
Ще падат ли оборотите по бавно ?
Ще тресе ли при промяна от стандартните показатели?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 14 Сеп 2009, 21:06

Напред-Назад е предварение-следварение.
Виж темата в подписа ми. Доста добре е обяснено от колегите дето са я писали.
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 14 Сеп 2009, 21:07

Какво целиш с тая операция която ей така не може да се пипа на око ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от oliure » 14 Сеп 2009, 21:13

Точно в тази тема четох и неможах да разбера ако я направя на 4 или 5 единици на колко оборота ще стои колата и дали изобщо ще се променят оборотите. Ако можете да ми отговорите ще ви бъда много благодарен. Благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 14 Сеп 2009, 21:22

Колега, оборотите ли ти играят?
Кажи си проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: ре

Мнение от Пресиян Василев » 14 Сеп 2009, 21:27

bera написа:Напред-Назад е предварение-следварение.
Виж темата в подписа ми. Доста добре е обяснено от колегите дето са я писали.
Успех.
Мисля че не си вникнал правилно колегата маи пита за местене на плочката ,не за аванс.По темата ако преместиш плочката назад кьм купето ще вдигнеш цикловата порция тоест ще подадеш гориво ,ако не си го правил досега и нямаш наблюдения по добре не пипаи а намери колега които ще ти помогне.заводска стоиност е 5,5 милиграма,но аз ги правя на 3,5 мл. колата бяга бая повече няма промяна в разхода и не задьржа обороти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от oliure » 14 Сеп 2009, 21:30

Не в момента колата работи много добре само от време на време имам леко претрисане когато загрее но това се появява когато слагам по лоша нафта. Но вчера ми протече гарнитурата на това капаче и утре ще ходя в сервиз да я сменят искам да знам ако в сервиза ги накарам да ми сменят този показател в смисал ако го направят на 4 или 5 ще има ли някаква промяна в оборотите? В момента колата ми не пуши изобщо а върви доста добре бих казал много добре защото съм карал много други такива петици. При мен проблемът е само в този теч. и искам малко повече да върви ако не вреди нещо това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 14 Сеп 2009, 21:44

протекло -протекло,лошо няма да ги сменят гарнитурките ,нека я бутнат както ти казвам и ще летиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от oliure » 14 Сеп 2009, 21:51

наистина тече и ми казоха днес че трябва да смена гарнитурите а тях като ги сменяш трябвало задължително да се закачи на компютър после и за това мисля да ги накарам да ми наместят така помпата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook