e39 525tds въпроси

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

e39 525tds въпроси

Мнение от sety » 10 Сеп 2009, 15:58

здравейте колеги
от скоро карам тдс и мога да кажа че съм изчел една доста голяма част от писаното за тдсите тук във форума.
1.имам проблем с топлия старт.веригата е нова но проблема си го има.ако мръдна малко плочката на гнпто към таблото ще има ли ефект?
2.относно разхода /при мен 12-13 градско/четох за някои основни фактора които му влияат единия от които е датчик които мери температурата на въздуха влизащ в колекторите и се намира след AGR клапана.
странно но при мен такова нещо няма :shock: възможно ли е да е на друго място.
имам да питам и за още много други неща но за сега толкова нещата ще стават поетапно за да контролирам промените по работата на двигателя.
моля не ме пращайте на диагностика и по разни майстори/това е последния варянт/ тръпката е сам да се справя
Последна промяна sety на 27 Сеп 2009, 21:21, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 10 Сеп 2009, 19:58

мьрдането на плочката няма до повлияе на топлия старт,можеж ако сам си я местиш да влошиш положението,естествено ако неразбираш какво правиш.Виж стартера как е .пробваи сьс стартерна количка,така при топьл старт има повече ток,напрежението не пада подобре завьрта и така сам ще си наптавиш сметка.А за веригата както пишеш само едната ли смени ?или всичко както трябва и сам ли я смени ?,и ако сам откьде взе шаблон за разпределит.вал? поздрави :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 10 Сеп 2009, 20:54

стартера мисля че е добре но сега като казваш ще трябва да се пробва :D колата я имам от седмица и все още не сам запознат с двигателя в детаили.това ми е първото дизелово BMW и четвъртото подред. :D момчето от което взех колата ми каза че веригата е сменена преди примерно седем месеца а коя не знам.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 7.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от Илко К.Д. » 13 Сеп 2009, 17:09

Колега прегледаи тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2bd358e02f

Датчиак за които питаш имаго но при Е34 при Е39 е заместен от дебитомер
за това не го откриваш ;)
Ако си глупав, очаквай бой :maad:
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.;)

http://vbox7.com/play:04c3934f

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 13 Сеп 2009, 20:26

да разбрах го преди два дена всичко ми се изясни :D мерси все пак
иначе го чистих с обезмаслител и един друг чистител и сега металната пластинка и това като плочка лъскат като нови
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 13 Сеп 2009, 23:37

профилактика на стартера колега,пробвай и ще видиш,сега върти но лапа много ток и от там бърка компа и аз бях така и се оправи без да сменям вериги както всички казват.На мен ми излезна към 70 лв. цялата работа,успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 14 Сеп 2009, 12:30

мерси колега ще го направя :yes:
относно разхода дето съм писал по-горе стигам до извода че борд компа показва повече.Възможно ли е?според литрите които съм заредил и изминатите километри излиза че ми дава 10 градско,да не кажа че и по-малко а борда за същите 300км. изминати с 27литра показва 12.2разход. :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 14 Сеп 2009, 20:33

Здравей ,колега 10-12 градско е нормален разход според мен. А за показанията на бордовия компютър има една тема "корекционен фактор на разхода". Борда не дава точни данни и трябва да се настрои.
Относно топлия старт мисля, че ти бяга центровката пробвай да бутнеш леко помпата към двигателя има една тема в подписа ми мисля ,че ще се оправиш.
Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 14 Сеп 2009, 21:51

добре като я бележа с колко да я мръдна 1,2,3 мм. или да карам на усет на запален мотор? Тръбичките към дюзите позволявят ли да се мърда помпата или трябва да са хлабави? Аз май сам си отговорих :mhihi: та с колко да я мръдна?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 14 Сеп 2009, 23:12

Тръбичките високо налягане не ги барай, махни смукателния колектор, развии болт номер 20 от планката 17 (схемата) след това развии леко гайките 14 като предварително си белязъл с шило корпуса към блока, земаш една щанга упираш я в динамото (внимавай да не натрошиш нещо) натискаш помпата към двугателя и караш някой да запали колата ако не пали отпускаш малко (говорим за милиметри) и пак да пробва, така докато запали от раз, задържаш така щангата и стягаш гайките ,болта слагаш колектора и караш. Другата опция е да отидеш на сервиз и да ти регулират там чувам ,че в сервиза на бмв земали към 150лв за реглаж по- прецизно ще ти я направят няма да се занимаваш и няма да се цапаш , така ,че ти си решаваш кое и как.
Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 15 Сеп 2009, 12:30

добре така ще я пробвам тия дни.
иначе сутринта си смених въздушния филтър и сега каточели пали мааалко по добре :) а може и да си внушавам нещо.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/

Мнение от sety » 24 Сеп 2009, 16:30

пипнах центровката и сега пали чакмак :lol: вече гледам по друг начин на нея
масло 10W40 добре ли е за тоя мотор ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/

Мнение от bera » 25 Сеп 2009, 0:00

sety написа:пипнах центровката и сега пали чакмак :lol: вече гледам по друг начин на нея
масло 10W40 добре ли е за тоя мотор ?

На колко хиляди километра ти е двигателя?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/

Мнение от sety » 25 Сеп 2009, 22:01

по километраж е на 260000км. според мен е на около 450000 ако съдим по шофьорската седалка :D иначе от както я имам съм и врътнал към 1500-1600км. и масло не съм доливал /няма нужда/ иначе не пуши и няма те4ове
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/

Мнение от bera » 25 Сеп 2009, 22:22

Ами...За тдс 10W40 според мен. Но има колеги слагат и други ,така ,че ти си прецени виж тези теми.

viewtopic.php?t=78771&highlight=%EA%E0%EA%E2%EE+%EC%E0%F1%EB%EE

viewtopic.php?t=64319



Може би тук ,ще намериш отговора.
Успех.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook