Проблем при паленето на 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 15 Авг 2009, 11:24

трябва да хвурля мног помпата е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 15 Авг 2009, 11:38

JoRkAtA_pld написа:Обиколил съм цял Пловдив за реле, поръчах от София и пак непасва.Моето има средно краче, а тези дето ги продават нямат.Остава пак Nicy car :(


Ако е проблема в бубинката на котвата, впрочем ако изобщо е с бубинка... отиваш при някой бубиньор мери ти ф на бубинажната жица, пренавива бубинката и ако е от нея си решаваш проблема. Аз сам съм си пренавивал такава от реле...Успех! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Авг 2009, 20:51

За сега остава така, като се върна от почивка пак е почваме :D
My E30
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 31 Авг 2009, 10:25

На връщане от морето направи и друг номер огасна по време на движение с 40 литра нафта.Разбирасе и бушона на помпата пак беше изгорял, сега продължавам с търсенето на качествено реле. :D
My E30
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Мнение от ясен николов » 06 Сеп 2009, 15:11

наиси кар,поръчаи си го и си готов с релето ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС -96год.

Мнение от севлиевец » 13 Сеп 2009, 23:30

колеги и аз имах този проблем, и се оказа че има помпа която прехвърля гориво от едната клетка на резервоара в другата.тя беше изгоряла. смених я и нещата се оправиха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 04 Окт 2009, 18:49

Колеги когато мислехме че проблема ще се реши със смяна на помпата жестоко се излъгахме.Въпреки че старата помпа работеше като е вързахме дирикто отвънка изкарана решихми от много давани съвети от типа смени помпата тя неработи взехме нова и е сменихме.Пробвахме я и невероятно пак огасна на 15 литра :evil: , имахме тубичка с нафта наляхме и тръгна.След няколко км угасна на 30литра и пак караш малко гасне и пак отново.Като прочетох вече и последното мнение на колегата който беше писъл преди мен ще може ли малко да разясни, защотото незнаем от какво може вече да гасне :( .
My E30
Изображение


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от mitkosekurit » 05 Окт 2009, 1:31

колега щом си сменявал мъркучите в резвоара значи си видял едни клапанчета за горивото да не връща когато прехвърля от единия към другия съд виж да не са запушени а пък ако искаш ги шунтирай за проба но мисля че в тях ти е проблема щом си сменил помпата. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 05 Окт 2009, 16:57

Ще пробваме и ще кажа какво е станало.Благодаря за съвета, точно това си мислехме днес да проверим тези клапанчета.
My E30
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 16 Ное 2009, 12:37

Здравейте пак колеги, от тогава та чак сега пак почнахме да се занимаваме с Е39-ката.Ще може ли малко по-подробна информация къде се намират точно тези клапанчета?
My E30
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 25 Ное 2009, 12:27

:(
My E30
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от nightdriver » 28 Ное 2009, 17:30

виж колега,
тука един колега имаше същия проблем /на 15л гасне/ със сменена помпа и дълго се лута, докато накрая в бмв му смениха номер 7 от схемата, пак някаква помпа в левия резервоар и се оправи
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

п.с. и аз имам подобен проблем, но ще я сменям като се оправи времето,
мойта гасне малко след като светне лампата
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от pocoloco46 » 29 Ное 2009, 18:39

колеги при мен има сащия проблем помпата работеше когато си иска купих нова сложих ч но в маркуча пак има вазду и колата гасне резевуара е чист маркучите са здрави но от някаде смуче въздух и немога да рабера от каде розглобихме резервуара поне 0 пати провирхе всички вазможни места и така и нишо не установихме,някой ако има обесбнение за това моля да го сподели мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 30 Ное 2009, 16:46

Ако остане свободно време ще видим и тая помпа, защото вече незнам :dunno:
My E30
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.10.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от ROKKI » 10 Дек 2009, 16:06

здравейте колеги. аз до днес имах същия проблем., ВЕЧЕ ГО НЯМАМ, :yes: също като при повечето колеги гасне като намалее горивото но се оказа че гасне и когато има и повече. чистих всичко вазможно което се разделя на две и пак сащото. започна да гасне все по често и започнах да правя задръствания по светофарите. днес отидох при мой приятел монтйор и той се зае да намери проблема. отворихме резервоара всичко си работи запалихме я така с отворен резервоар и пак работеше. докато се чудим какво и е и забелязахме че помпата спря да брамчи(работи). огасих и пак дадох на контакт и тя отново трагна. запалихме я и започнахме да чакаме. след известно време тя отново спря. огасих колата , дадох на контакт и тя отново заработи. оказа се че след известно време на работа релето спира да подава ток кам нея. причината не ни стана известна затова прескочихме релето и и дадохме постоянен ток от контакта. карам цял ден и все още не е огаснала. за тези километри които навъртях днес трябваше да е огаснала поне 7-8 пъти. така че аз смятам че моя проблем с гасненето е решен. а на всичкото отгоре карам в резрва.
100 км. не е скорост а време да включиш втора

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook