губи масло моля колеги помагаите от какво може да е!!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

губи масло моля колеги помагаите от какво може да е!!!!

Мнение от dj_den82 » 08 Сеп 2009, 12:13

Здравеите колеги.
имам малак проблем с маслото,губи го яко на 1000 км доливам към 1 кило
даже може и повече.
проверих за течове но не намерих такива!!!!
ходих тука на маистори ,единият ми казва че е било от турбо! другият ми казва от гумичките...( на клапани,)третият ми казва че са сигменти,
четвуртият казваше че е от маслото.
значе започнал съм от маслото смених го и е съштата работа
преди сум карал със 10в40 пълна синтетика (кастрол)
сега съм сложил 15в40 пак пълна синтетика само че по дебело.
колеги моля помогнете направо съм яко объркан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 08 Сеп 2009, 13:13

колега може от доста неща да е
така някой надали може да ти каже конкретно от какво е
иди на диагностига и 6те разбере6 поне дали са сегменти или гумички

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Сеп 2009, 15:14

10/40 и 15/40 пълна синтетика нещо малко съмнително че и на КАСТРОЛ ама от гумички на клапани такъв разход на масло трудно ще даде по скоро турбото да ти заминало виж свали маркучите и колектора да видиш как е положението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от dj_den82 » 08 Сеп 2009, 15:58

колега как мога да определя че е от турбо?????
значе турбото много хубаво съска така лекичко свирка ако се заслушаш!!!с много високо гласче немога да го опиша.
ако сваля колектора и тръбите какво да гледам?????
а пак турбото от пръв поглед няма да е намаслено няма ништо!!!
дали нсе преебало нешто вътре???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от dj_den82 » 08 Сеп 2009, 16:01

вазможно ли е да е от сигменти????
и имам друг вапрос!!!!!
няма ли да е по добре направо да си сменя двигателя!знам ли направо ми писна
то не бяха дебитомери то не бяха чудесии нямам думи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 12.04.2008

Мнение от kaligilo » 08 Сеп 2009, 16:35

Брат може и друг двигател да си вземеш ама не е гаранция , че ще е читав. Да не се окажеш с два двигателя за ремонт само. А според мен я закарай да и видят компресията и после мисли варианти...сегменти , водачи на клапани , гумички...
Изображение

Колата е една и тя се казва Е30 М3. Тя ще е първата и последната Точка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 08 Сеп 2009, 18:14

пич смени направо колата, а ако си търсиш само мотор имам читав за тдс, при интерес драсни на лс, мотора е от 7ца автомат, пазен е, то само като видиш 7цата ще ти стане ясно за какво говоря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от dj_den82 » 08 Сеп 2009, 21:06

колеги тука четох във форума пак така губише масло
и се оказа някаква гумичка на штеката дали мойе и при мен такъв проблем?????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 08 Сеп 2009, 21:53

провери си въздушния филтър дали е омаслен.Ако е .......ясна е работата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от dj_den82 » 09 Сеп 2009, 10:41

оште днес ште поверя дали ваздушен филтар намаслен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 09 Сеп 2009, 13:28

Провери луфта на турбината трябва да е много малък ако луфта е много значи маслото или ти го изхварля или го вкарва в двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 09 Сеп 2009, 20:41

Tipche написа:Провери луфта на турбината трябва да е много малък ако луфта е много значи маслото или ти го изхварля или го вкарва в двигателя.


Я ми кажи как да си проверя луфта на турбината, колко малък трябва да е, изобщо как става тая работа, че мойта днес я човърках и маркуча на турбото беше сухичък. да не би на мойта да и е много ама много малък луфта та да го отпусна малко да се върти по-добре. Чакам!!! 8) 8) 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 09 Сеп 2009, 22:57

LUCIFER'S написа:
Tipche написа:Провери луфта на турбината трябва да е много малък ако луфта е много значи маслото или ти го изхварля или го вкарва в двигателя.


Я ми кажи как да си проверя луфта на турбината, колко малък трябва да е, изобщо как става тая работа, че мойта днес я човърках и маркуча на турбото беше сухичък. да не би на мойта да и е много ама много малък луфта та да го отпусна малко да се върти по-добре. Чакам!!! 8) 8) 8)
:clap:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Сеп 2009, 23:41

LUCIFER'S написа:
Tipche написа:Провери луфта на турбината трябва да е много малък ако луфта е много значи маслото или ти го изхварля или го вкарва в двигателя.


Я ми кажи как да си проверя луфта на турбината, колко малък трябва да е, изобщо как става тая работа, че мойта днес я човърках и маркуча на турбото беше сухичък. да не би на мойта да и е много ама много малък луфта та да го отпусна малко да се върти по-добре. Чакам!!! 8) 8) 8)

Колега ,ела ше то го олабим турбото бе :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook