проблем с паленето

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.05.2009
Местоположение: Бургас

проблем с паленето

Мнение от d1dko » 09 Сеп 2009, 1:22

е39 тдс когато е студена пали веднага,а загряла пали трудно в зависимост кога е изгасена.Примерно,ако е изгасена до преди половин час пали за около 5-10 сек. ,ако времето е около 1 час пали с повече от 10 сек. закъснение.след 2 часа вече е изстинала и пак си пали нормално. При прекъсване на температурния датчик отпред при помпата ,колата пали винаги.Датчика работи.
плочката на помпата е нова,работата на двигателя и скоростната кутия се промени,но този проблем с паленето остана.
Някой да има идея от какво може да е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 09 Сеп 2009, 2:00

Разтеглена верига ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 6.05.2009
Местоположение: Naposledak Kostenec inache Burgas

Мнение от Simo ot Kostenec » 09 Сеп 2009, 2:29

пробва ли да завъртиш с манивела или да я бутнеш когато е загряла? Ако запали работата е ясна.
Istinata e v benzina,naftata e tashak

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.05.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от d1dko » 09 Сеп 2009, 10:47

Simo ot Kostenec написа:пробва ли да завъртиш с манивела или да я бутнеш когато е загряла? Ако запали работата е ясна.

автоматик е

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Сеп 2009, 10:55

d1dko написа:
Simo ot Kostenec написа:пробва ли да завъртиш с манивела или да я бутнеш когато е загряла? Ако запали работата е ясна.

автоматик е

А с манивелата пробва ли както ти каза @Simo ot Kostenec ? :ahah:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.05.2009
Местоположение: Бургас

.

Мнение от d1dko » 09 Сеп 2009, 10:59

каква манивела,това да не е заска :mrgreen:

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 09 Сеп 2009, 11:07

Simo ot Kostenec написа:пробва ли да завъртиш с манивела или да я бутнеш когато е загряла? Ако запали работата е ясна.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 09 Сеп 2009, 18:42

Ееее колега как може да няма6 манивела в багажника направо резил 6том колегата Simo ot Kostenec така е казал зна4и всеки трябва да си набави за всеки случаи.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 09 Сеп 2009, 20:42

**Novobraneca написа:Разтеглена верига ;)
точно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 18.08.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E38 740i
Детайли за колата: individual

Мнение от sety » 10 Сеп 2009, 15:36

при мен пък проблема го има а веригата е на 7 месеца/нова/
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 10 Сеп 2009, 17:36

и аз да се намеся на колегата в темата, та въпросът ми е трябвали да се смъква главата на колата(защощто тъка един маистор така ми казва че се прави и друг варинт нямало) при смяна на вериги и колко излиза целият комплект вериги без работата на маистора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 10 Сеп 2009, 20:02

stefan_bmw7 написа:и аз да се намеся на колегата в темата, та въпросът ми е трябвали да се смъква главата на колата(защощто тъка един маистор така ми казва че се прави и друг варинт нямало) при смяна на вериги и колко излиза целият комплект вериги без работата на маистора
кажи му на тоя маистор да помисли преди да говори.НЕсе сваля главата комплекта е около 700 лв.аз сменям 2 вериги,3 зьб.колелета 2 пльзгача 1 обтегач и гарнитура на капака.излиза около 450-500лв части

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 11 Сеп 2009, 1:23

presko79 написа:
stefan_bmw7 написа:и аз да се намеся на колегата в темата, та въпросът ми е трябвали да се смъква главата на колата(защощто тъка един маистор така ми казва че се прави и друг варинт нямало) при смяна на вериги и колко излиза целият комплект вериги без работата на маистора
кажи му на тоя маистор да помисли преди да говори.НЕсе сваля главата комплекта е около 700 лв.аз сменям 2 вериги,3 зьб.колелета 2 пльзгача 1 обтегач и гарнитура на капака.излиза около 450-500лв части
:yes: и проблема е решен, при условие че всичко друго е наред
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 11 Сеп 2009, 19:05

В Дару Кар я свалят главата при тази процедура, защото част от гарнитурата се застъпвала била и се сваля главата за да се смени гарнитурата за да няма проблеми след това от сорта - надува маркучи, губи антифриз и т.н. Не съм специалист и не мога да твърдя със сигурност кое е правилно и кое не, но там поне така процедират.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 11 Сеп 2009, 19:31

ben_g написа:В Дару Кар я свалят главата при тази процедура, защото част от гарнитурата се застъпвала била и се сваля главата за да се смени гарнитурата за да няма проблеми след това от сорта - надува маркучи, губи антифриз и т.н. Не съм специалист и не мога да твърдя със сигурност кое е правилно и кое не, но там поне така процедират.
Човече това са пьлни глупости,гарнитурата на главата контактува с капака на агренажа точно в 5 точки,които нямат отношение с самата цилиндрова глава. тия от дарукар незнам какви ги вьршат и неме интересува,от там ,може да е смешно че нали сьм далеч ,ми идват коли , е не всеки ден но понякога,като ми разправят за какви ремонти и какви глупости става реч направо падам да се смея.има там специалисти не че няма но се ебават яко с клиентите,а нетрябва

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook