Това досадно претрисане и гаснене при студен двг - РЕШЕНО !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 07 Сеп 2009, 21:55

Офиса ми е точно срещу този бош до затвора и съм при тях почти през цялото време докато се занимават с колата ми. А и ги познавам, не ми вземат някакви излишни пари за да се чудят как да ме вкарат отново и отново. Честно казано досега съм платил само първия път 340 лв за ремонта на тази плочка + настройките и стандартната диагностика и понеже явно проблема продължава да съществува не ми вземат никакви пари, а съм влизал 3 пъти след това. Отваряха я електрониката и някакви елементи се сменяха вътре, които се износвали, промивки и тн. Но понеже пак го имаше проблема сменихме още 2 такива блока за проба и пак същата работа.
И тях ги озадачава, че го прави само за кратко сутрин докато е съвсем студена. Защото примерно ако е работил мотора и се остави 2 часа и се запали не се получава това забиване.

Незнам дали е чистено под самата електроника по начина по който казва Se7ven. Може и това да е, да е пълно с боклуци отдолу.

Някакви координати на този Продан във Виница ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 08 Сеп 2009, 0:01

Как не знаеш от Варна си срамота :D . Значи влизаш в Виница и пресечката преди караваната дето продават дюнерите и пилетата на грил на самия път в ляво, улицата е под наклон и в дъното и пак наляво, няколко гаража са и има голяма рекламна табела на Бош, а и да питаш някой всички знаят кой е ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 08 Сеп 2009, 0:46

Ще мина от там в близките дни да видим, какво ще каже :) Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 08 Сеп 2009, 14:11

Времето се застуди и започна все повече да се усеща това. Сутринта едва се довлякох до работа. После се качих се да взема едни документи запалих отново и като потеглих сякаш бях в друга кола. Нито веднъж не заби обороти. Супер странно ми е това нещо. Все ми се струва че не е от плочката която все правим, но ще видим като погледне човек, който си разбира от работата.

Между другото, както казах извадих дебитомера за проба и вече поне се убедих че не е от него.

При моя тдс свещите само по време на паленето ли играят роля ? Идеята ми е ако има кофти свещи възможно ли е да става някаква аномалия след самото палене или нямат връзка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 08 Сеп 2009, 14:30

martinvn написа:Времето се застуди и започна все повече да се усеща това. Сутринта едва се довлякох до работа. После се качих се да взема едни документи запалих отново и като потеглих сякаш бях в друга кола. Нито веднъж не заби обороти. Супер странно ми е това нещо. Все ми се струва че не е от плочката която все правим, но ще видим като погледне човек, който си разбира от работата.

Между другото, както казах извадих дебитомера за проба и вече поне се убедих че не е от него.

При моя тдс свещите само по време на паленето ли играят роля ? Идеята ми е ако има кофти свещи възможно ли е да става някаква аномалия след самото палене или нямат връзка.


Колега вчера ти отговорих за свещите! Имат значение само при самото стартиране на ДВГ-то! Няма твой мой, аз съм Е34 TDS с мотор който се монтира на Е39 и са едни и същи принципите на почти всички дизелови двигатели....

P.S. Пиши на ivan. в нашия форум Е34 и мисля че най малкото ще ти даде идея от къде може да идват работите. В крайна сметка ако намериш една цяла помпа пробвай с нея. Според мен също е проблем на плочката, ти пробваш само с твоята плочка а тя може да не става за нищо. Може ли проблема да е от потенциометъра който е на педала.... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 10 Сеп 2009, 13:45

Ходих при Продан във Виница, но ще има възможност да я погледне най-рано след 10 дни.

На първо време искам да споделя, че когато изчакам да позагрее 2 3 мин. и мине синия сектор като потегля го няма претрисането между предавките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 10 Сеп 2009, 13:47

Между другото забелязах, че има външни наранявания по капака на помпата след последните манипулации в бош. Не е ли малко демоде да се ремонтира с чук ? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 10 Сеп 2009, 13:54

Така се настройва, ама аз се покучвам с дърво. Иначе съм виждал майстори с отверка е почукват и остават следи, все пак е алуминий.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от martinvn » 26 Сеп 2009, 11:42

Не съм ходил още при Продан, но явно и това трябва да се случи в най-скоро време.
Изчаках търпеливо бош-а, защото бях дал вече пари за този ремонт но явно няма да стане работата. Всичко си е по старо му с това забиване на обороти на студен двг при подаване на газ. Вчера сменях масла и всички филтри и вериги. Тотално се убедих, че проблема ми е някъде в самата помпа или електрониката й. Но може и да си е необходима само настройка, която в този сервиз немогат да ми направят читаво.

Ще драскам ако успея да го направя, за да се знае от какво е било.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от Пресиян Василев » 26 Сеп 2009, 21:15

martinvn написа:Не съм ходил още при Продан, но явно и това трябва да се случи в най-скоро време.
Изчаках търпеливо бош-а, защото бях дал вече пари за този ремонт но явно няма да стане работата. Всичко си е по старо му с това забиване на обороти на студен двг при подаване на газ. Вчера сменях масла и всички филтри и вериги. Тотално се убедих, че проблема ми е някъде в самата помпа или електрониката й. Но може и да си е необходима само настройка, която в този сервиз немогат да ми направят читаво.

Ще драскам ако успея да го направя, за да се знае от какво е било.

Поне трима ти казахме че проблема тие в управлението на помпата,колко пари трябваше да дадеш ,че да се наканиш да ни повярваш?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от bera » 27 Сеп 2009, 0:28

presko79 написа:Поне трима ти казахме че проблема тие в управлението на помпата,колко пари трябваше да дадеш ,че да се наканиш да ни повярваш?

Проблема не му е в управлението на помпата ,а в главата, някои хора просто не искат да слушат, а правят каквото са си наумили и аз съм така. Ще походи ще си поблъска главата и ще миряса. Живота е една пътека с 2 шамара отстрани, излезеш ли от правия път веднага те вкарват обрано в него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от martinvn » 30 Сеп 2009, 11:08

bera / presko79 съгласен съм с Вас просто бях дал пари в този бош за ремонт на плочката и затова правих едно и също нещо няколко пъти, но се отказвам вече. Живи и здрави да са, прежалил съм ги тези пари. За другата седмица имам час в продан сервиз и ще видим какво ще свършат там.

Някой може ли да ми обясни какво се случва, когато се добави двутактово масло в дизела, защото 2-ра сутрин нямам проблема с забиването на обороти? Добавих около 200 мл на 50 литра дизел.
Вредно ли е да го правя и какви са точните пропорции ако не е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от nightdriver » 30 Сеп 2009, 12:44

колега, намери темата: /масло в нафтата-за и против/ има много писано
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от martinvn » 05 Окт 2009, 10:54

Понеже е отворена още темата, бях в Продан сервиз. Той е категоричен, че центровката на студено мърда заради вериги. В сряда сутрин съм записал час да ги сменям.

Между другото имам комплект вериги, стоманена гарнитура и гумираното уплътнение. Купувани са от предишния собственик, когато купуваше колата от Германия и поне е сигурно, че са оригинални. Какви пари да му дам? Той не пази фактура, а и не са му толкова голяма болка, но така или иначе е редно да му платя нещо.

пс. Труда за самата смяна на веригите ще е 180 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг

Мнение от Пресиян Василев » 05 Окт 2009, 20:37

martinvn написа:Понеже е отворена още темата, бях в Продан сервиз. Той е категоричен, че центровката на студено мърда заради вериги. В сряда сутрин съм записал час да ги сменям.

Между другото имам комплект вериги, стоманена гарнитура и гумираното уплътнение. Купувани са от предишния собственик, когато купуваше колата от Германия и поне е сигурно, че са оригинални. Какви пари да му дам? Той не пази фактура, а и не са му толкова голяма болка, но така или иначе е редно да му платя нещо.

пс. Труда за самата смяна на веригите ще е 180 лв.

После пак ще пишеш ,че прекьсва и пропадат оборотите,смяната на агренажа ,няма нищо ,ама нищо общо с проблема с управлението на помпата.иначе е хубаво да ги смениш,и дано да е добьр колегата,че не мисе мисли какви мьки те чакат иначе.желая ти успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook