Това досадно претрисане и гаснене при студен двг - РЕШЕНО !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Офиса ми е точно срещу този бош до затвора и съм при тях почти през цялото време докато се занимават с колата ми. А и ги познавам, не ми вземат някакви излишни пари за да се чудят как да ме вкарат отново и отново. Честно казано досега съм платил само първия път 340 лв за ремонта на тази плочка + настройките и стандартната диагностика и понеже явно проблема продължава да съществува не ми вземат никакви пари, а съм влизал 3 пъти след това. Отваряха я електрониката и някакви елементи се сменяха вътре, които се износвали, промивки и тн. Но понеже пак го имаше проблема сменихме още 2 такива блока за проба и пак същата работа.
И тях ги озадачава, че го прави само за кратко сутрин докато е съвсем студена. Защото примерно ако е работил мотора и се остави 2 часа и се запали не се получава това забиване.
Незнам дали е чистено под самата електроника по начина по който казва Se7ven. Може и това да е, да е пълно с боклуци отдолу.
Някакви координати на този Продан във Виница ?
И тях ги озадачава, че го прави само за кратко сутрин докато е съвсем студена. Защото примерно ако е работил мотора и се остави 2 часа и се запали не се получава това забиване.
Незнам дали е чистено под самата електроника по начина по който казва Se7ven. Може и това да е, да е пълно с боклуци отдолу.
Някакви координати на този Продан във Виница ?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Как не знаеш от Варна си срамота
. Значи влизаш в Виница и пресечката преди караваната дето продават дюнерите и пилетата на грил на самия път в ляво, улицата е под наклон и в дъното и пак наляво, няколко гаража са и има голяма рекламна табела на Бош, а и да питаш някой всички знаят кой е 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Времето се застуди и започна все повече да се усеща това. Сутринта едва се довлякох до работа. После се качих се да взема едни документи запалих отново и като потеглих сякаш бях в друга кола. Нито веднъж не заби обороти. Супер странно ми е това нещо. Все ми се струва че не е от плочката която все правим, но ще видим като погледне човек, който си разбира от работата.
Между другото, както казах извадих дебитомера за проба и вече поне се убедих че не е от него.
При моя тдс свещите само по време на паленето ли играят роля ? Идеята ми е ако има кофти свещи възможно ли е да става някаква аномалия след самото палене или нямат връзка.
Между другото, както казах извадих дебитомера за проба и вече поне се убедих че не е от него.
При моя тдс свещите само по време на паленето ли играят роля ? Идеята ми е ако има кофти свещи възможно ли е да става някаква аномалия след самото палене или нямат връзка.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
martinvn написа:Времето се застуди и започна все повече да се усеща това. Сутринта едва се довлякох до работа. После се качих се да взема едни документи запалих отново и като потеглих сякаш бях в друга кола. Нито веднъж не заби обороти. Супер странно ми е това нещо. Все ми се струва че не е от плочката която все правим, но ще видим като погледне човек, който си разбира от работата.
Между другото, както казах извадих дебитомера за проба и вече поне се убедих че не е от него.
При моя тдс свещите само по време на паленето ли играят роля ? Идеята ми е ако има кофти свещи възможно ли е да става някаква аномалия след самото палене или нямат връзка.
Колега вчера ти отговорих за свещите! Имат значение само при самото стартиране на ДВГ-то! Няма твой мой, аз съм Е34 TDS с мотор който се монтира на Е39 и са едни и същи принципите на почти всички дизелови двигатели....
P.S. Пиши на ivan. в нашия форум Е34 и мисля че най малкото ще ти даде идея от къде може да идват работите. В крайна сметка ако намериш една цяла помпа пробвай с нея. Според мен също е проблем на плочката, ти пробваш само с твоята плочка а тя може да не става за нищо. Може ли проблема да е от потенциометъра който е на педала....

- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Ходих при Продан във Виница, но ще има възможност да я погледне най-рано след 10 дни.
На първо време искам да споделя, че когато изчакам да позагрее 2 3 мин. и мине синия сектор като потегля го няма претрисането между предавките.
На първо време искам да споделя, че когато изчакам да позагрее 2 3 мин. и мине синия сектор като потегля го няма претрисането между предавките.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Между другото забелязах, че има външни наранявания по капака на помпата след последните манипулации в бош. Не е ли малко демоде да се ремонтира с чук ? 

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Така се настройва, ама аз се покучвам с дърво. Иначе съм виждал майстори с отверка е почукват и остават следи, все пак е алуминий.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
Не съм ходил още при Продан, но явно и това трябва да се случи в най-скоро време.
Изчаках търпеливо бош-а, защото бях дал вече пари за този ремонт но явно няма да стане работата. Всичко си е по старо му с това забиване на обороти на студен двг при подаване на газ. Вчера сменях масла и всички филтри и вериги. Тотално се убедих, че проблема ми е някъде в самата помпа или електрониката й. Но може и да си е необходима само настройка, която в този сервиз немогат да ми направят читаво.
Ще драскам ако успея да го направя, за да се знае от какво е било.
Изчаках търпеливо бош-а, защото бях дал вече пари за този ремонт но явно няма да стане работата. Всичко си е по старо му с това забиване на обороти на студен двг при подаване на газ. Вчера сменях масла и всички филтри и вериги. Тотално се убедих, че проблема ми е някъде в самата помпа или електрониката й. Но може и да си е необходима само настройка, която в този сервиз немогат да ми направят читаво.
Ще драскам ако успея да го направя, за да се знае от какво е било.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
martinvn написа:Не съм ходил още при Продан, но явно и това трябва да се случи в най-скоро време.
Изчаках търпеливо бош-а, защото бях дал вече пари за този ремонт но явно няма да стане работата. Всичко си е по старо му с това забиване на обороти на студен двг при подаване на газ. Вчера сменях масла и всички филтри и вериги. Тотално се убедих, че проблема ми е някъде в самата помпа или електрониката й. Но може и да си е необходима само настройка, която в този сервиз немогат да ми направят читаво.
Ще драскам ако успея да го направя, за да се знае от какво е било.
Поне трима ти казахме че проблема тие в управлението на помпата,колко пари трябваше да дадеш ,че да се наканиш да ни повярваш?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
presko79 написа:Поне трима ти казахме че проблема тие в управлението на помпата,колко пари трябваше да дадеш ,че да се наканиш да ни повярваш?
Проблема не му е в управлението на помпата ,а в главата, някои хора просто не искат да слушат, а правят каквото са си наумили и аз съм така. Ще походи ще си поблъска главата и ще миряса. Живота е една пътека с 2 шамара отстрани, излезеш ли от правия път веднага те вкарват обрано в него.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
bera / presko79 съгласен съм с Вас просто бях дал пари в този бош за ремонт на плочката и затова правих едно и също нещо няколко пъти, но се отказвам вече. Живи и здрави да са, прежалил съм ги тези пари. За другата седмица имам час в продан сервиз и ще видим какво ще свършат там.
Някой може ли да ми обясни какво се случва, когато се добави двутактово масло в дизела, защото 2-ра сутрин нямам проблема с забиването на обороти? Добавих около 200 мл на 50 литра дизел.
Вредно ли е да го правя и какви са точните пропорции ако не е.
Някой може ли да ми обясни какво се случва, когато се добави двутактово масло в дизела, защото 2-ра сутрин нямам проблема с забиването на обороти? Добавих около 200 мл на 50 литра дизел.
Вредно ли е да го правя и какви са точните пропорции ако не е.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
колега, намери темата: /масло в нафтата-за и против/ има много писано
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
Понеже е отворена още темата, бях в Продан сервиз. Той е категоричен, че центровката на студено мърда заради вериги. В сряда сутрин съм записал час да ги сменям.
Между другото имам комплект вериги, стоманена гарнитура и гумираното уплътнение. Купувани са от предишния собственик, когато купуваше колата от Германия и поне е сигурно, че са оригинални. Какви пари да му дам? Той не пази фактура, а и не са му толкова голяма болка, но така или иначе е редно да му платя нещо.
пс. Труда за самата смяна на веригите ще е 180 лв.
Между другото имам комплект вериги, стоманена гарнитура и гумираното уплътнение. Купувани са от предишния собственик, когато купуваше колата от Германия и поне е сигурно, че са оригинални. Какви пари да му дам? Той не пази фактура, а и не са му толкова голяма болка, но така или иначе е редно да му платя нещо.
пс. Труда за самата смяна на веригите ще е 180 лв.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Това досадно претрисане между 1 / 2 предавка при студен двг
martinvn написа:Понеже е отворена още темата, бях в Продан сервиз. Той е категоричен, че центровката на студено мърда заради вериги. В сряда сутрин съм записал час да ги сменям.
Между другото имам комплект вериги, стоманена гарнитура и гумираното уплътнение. Купувани са от предишния собственик, когато купуваше колата от Германия и поне е сигурно, че са оригинални. Какви пари да му дам? Той не пази фактура, а и не са му толкова голяма болка, но така или иначе е редно да му платя нещо.
пс. Труда за самата смяна на веригите ще е 180 лв.
После пак ще пишеш ,че прекьсва и пропадат оборотите,смяната на агренажа ,няма нищо ,ама нищо общо с проблема с управлението на помпата.иначе е хубаво да ги смениш,и дано да е добьр колегата,че не мисе мисли какви мьки те чакат иначе.желая ти успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани