течащи дюзи на 2.5тдс
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
течащи дюзи на 2.5тдс
Колеги търсих два дена за съществуващи теми и не намерих това което ме интересува. Начи купих си наскоро тдс и още откакто го зех като е леко топъл тоест далеч от работната темп. но не достатъчно студен че да включи подгрев му трябваше повечко въртене докато запали. Отскоро почна обаче и както си карам да прекъсва т.е. както си карам и изведнъж за части от секундата почти изгасва и така еднократно преъ няколко минутки докато загрее. Пък и си пуши вече не малко (яко черен дим)Това веюе ме притесни и отидах до БОШ изкарах си дюзите и им ги дадах да ги тестват. Става въпрос за 5те без умната. Нея предния собственик я беше сменил няколко седмици преди да купя колата и се вижда че е нова и не съм я бутал. Всички показатели бяха ОК. дадаха ми нови медни оппатнения и така след няколко опита и смяна също на нафтовите маркучета на дюзите сичко беше ок колата работеше нормално. По магистралата към вкъщи оба4е почна яко да тресе мотора и да работи много зле, прибрах се полека и видях че две дюзи течаха отстрани. Нямам такъв камък 27(тогава ползвах тоя от сервиза). Неска си го купих тоя камък и понеже четах че тия медни оплатнения трябва да се нагреят преди да се сложат а тогава нямах как сега направих едно кръгче докато загрее двигателя и ги донатегнах на горещ двигател и то яко повече няма накъде да се натяга. 3та 5та и6та обаче още ги гледам че се мокрят и си мисля че май от стърчащите тънки джаджи където влизат маркучетата за нафта от дюза на дюза от там сякаш пускат а маркучетата ги смених сички плюс този от филтъра към първата дюза и тоя от колектора към няк1в датчик(той е за въздух ама и него смених че беше много зле). Мисля си можели докато ги развивам и завивам дюзите да си ги окривил тия джаджи и да съм ги спукал и от там да тече. Щото вече незнам откъде другаде. Атече яко правя яки мокри пзтечки след себе си. Ще бъда много благодарен на полезни идеи!!!
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Незнам какви маркучи си сложил за излишната нафта, но така от разстояние ми е трудно да бъда полезен... Аз съм сменял поне на 3 коли тези маркучи и не е имало никакъв проблем... Може да си ги сцепил при поставянето и затова да тече от там. Провери си ги, ако трябва пак ги смени.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
И аз залагам на маркучетата на излишната нафта!Три вида маркучета сменям и пробвам тече и тече!Е с последните едва едва сълзи но го знам че е така и ме дразни!Но ме съмнява от това течене да ти прави тея чалъми с мотора!Другаде търси причината!Помпа,умна дюза, и така нататък!А това че трудно ти пали когато е леко топла-става защото ти е прецакан датчика на подгревните свещи вероятно и отчита топъл мотор при почти студен такъв и не подгрява!А трябва!Затова варианта е нов датчик(6 месеца живот и пак същия проблем)или направо го изолираш и си подгряваш винаги топъл и студен!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
ами аз също смених 3 пъти сички маркучета и нямаше ефект. Затова си изкарах пак тия дюзи дето течаха и им мацнах малко епоксидна смола в основата на тия тръбички за обратното гориво за секи случай ако съм ги огънал и така и пукнал. Утре ще ги сложа пак тоя път по внимателно и ще видим какво ще стане.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Пич виж свали клапана на помпата за обратно гориво и го продухаи,може сьщо да не е оригинален,ако работи на по голямо налягане ще сьздава проблеми и всичкото обратно гориво ще се превьрта през дюзите оттам и течове.BraZeN написа:ами аз също смених 3 пъти сички маркучета и нямаше ефект. Затова си изкарах пак тия дюзи дето течаха и им мацнах малко епоксидна смола в основата на тия тръбички за обратното гориво за секи случай ако съм ги огънал и така и пукнал. Утре ще ги сложа пак тоя път по внимателно и ще видим какво ще стане.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани