Температурен датчик на въздуха
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Температурен датчик на въздуха
Става въпрос за датчика,който се намира в дебитомера. Та мисълта ми е : дали се продава ,като резервна част каде и за какви пари ? Или ако някой знае какъв му е номера като електронен елемент или някакъв линк или схема ако може някой да даде ? 

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
епаааааааааа ако земеш да обесниш каф тие проблема ще ти кажа де го сарби дебитомера нема нужда да го сменяш ако нее грумнал капака евентуално или изкривил клапата



- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Гармял ми е само веднъж и то без поражения . Кутията - здрава , клапа - здрава . Не знам колко пъти е гърмял преди да дойде при мен.
А във форума бях чел , че тоя датчик като се прецака и започва да дава на компа информация , че температурата на постъпващия въздух е -40С. Компа подава богата смес и резултата е давене и трудно палене , с много черна и смърдяща на бензин димилка !
Та искам ако е възможно да го намеря ,като елемент - да го сменя !


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
plamenppppp написа:Гармял ми е само веднъж и то без поражения . Кутията - здрава , клапа - здрава . Не знам колко пъти е гърмял преди да дойде при мен.А във форума бях чел , че тоя датчик като се прецака и започва да дава на компа информация , че температурата на постъпващия въздух е -40С. Компа подава богата смес и резултата е давене и трудно палене , с много черна и смърдяща на бензин димилка !
Та искам ако е възможно да го намеря ,като елемент - да го сменя !
еми нема кво да се набутваш ако имаш интерес кажи да те опратя да го настроят само и толко ,ако пак не куписи друг темата за дебитомера е толко обсуждана 4е ме прости 4е не ти обеснявам каде е проблема и кадее бъга



- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Въпроса е че съм на работа и мога да посетя майстор единствено след 19 часа. Но дизелбой казвай каде да отида за настроика ! Макар и да се съмнявам че само с настройка ще се размине . За проба слагах друг дебитомер и все същото . Е разбира се , много вероятно е да е бил същата хубост. Така че затова по метода на елиминирането се мъча да открия ,къде е гъдела . А що се отнася за димилката - дизела пасти да яде . Яко дим изкара след като запали и мирише на суров бензин - но това е след като се задави и след 5 мин на стартер запали - олеле майко - Икарус (от старите )
Я кажете добър диагностик . Гоня един Бисер от Перник - мн. добър бил , ама много зает и мн. работа имал та не знам кога ще ми доиде реда . Но ми го хвалят , а и софтуера му бил на Български ! Та на мен ми е ясно че с диагностика ще се оправи - но докато си чакам реда разсъждавам и елиминирам евентуални причини . Та затова реших да запитам за този датчик . Ако мога да разбера какъв му е номера или параметрите , като електронен елемент за да го търся . А иначе ако го търся като резервна част за БМВ сигрно е едно - Безмната му цена !!! Наскоро имах случаи в които търсех транзистор за уреда на температурата на таблото на (Омега ), на Симеон ми поискаха 23 лв. , а го намерих за 1.50 ???????






- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Sivako Пуснато на: 03 Окт 2005, 0:12 Заглавие: съвет
--------------------------------------------------------------------------------
не ходи при бисер ще ти преебе колата и ще ти вземе парите /от личен опит знам/
Че е бил скъпчия ме предупредиха- а че не прави нищо...........???
Ама като се замисля - комшията дето ми го препоръча така и не спря с проблемите !!!
Та - може и да си прав !!!
Аз между другото ходих при други пичове и установихме по слаба компресия на 6-ти цилиндър - 9 а на другите 11.5-12.00. И като допълнение -задръстени дюзи!!!
Предложиха ми да опитат да ги чистят с някаква добавка която не се продава по магазините . Била много яка и задължително трябвало да си погледне луфта на клапаните !!! Аз го проверих и........ужас всичките изспускателни - натегнати !!! А лично аз съм ги правил...!!!
И тоя мотор маи има такав адет да се самонатягат ! Та за компресията - има и такъв вариянт , когато е малък луфта и клапана затваря , но не може да удари в леглото -то започва да се образува нагар не само околу а и върху фаската т.е. между клапана и леглото му . И за това вариянта за почистване на дюзите с добавката е по уместен , защото ще премахне нагара и по клапаните . Но нали се сещате , какво ще се получи , ако не дай си боже е натегнал някой , и то със тая силна добавка -ударно /0.5 л се смесват с 1-2 л бензин и се пускат да протекът през двигателя / ! А иначе като диагностика - не е вероятно да е надолу/сегменти / защото , като меря компресия и пръсна масло в цилиндъра - няма повишение . А и не ми дърпа масло - за 8000 км -200-300 грама ! мисля че е нормално ! Та за датчика . Малко се поразходих из темите , моля Модераторите да ме извинят !!!
.
Аз се съмнявах за тоя датчик но на диагностиката се оказа че всичко е ОК. Няма гришки . Но проблема ми е в богатата смес . Но и на газ !!!!!!??? А там тоя датчик не играе . Богата ми е сместа ми и на газ и има непълно изгаряне и то точно 6-ти цилиндър. А тоя мотор е добре балансиран и малки промени веднага се усещат . И като добавим кофти дюзи - коя пикае - коя изобщо не !!! А и свещите ми се оказаха - менте !!! И тя става еднаааа....!!!
Така че , поне за сега датчика , отпада ! Но все пак ако някои може да му разбере параметрите - да свирка - за да си го търся като елекронен елемент - а не като резервна част . Разликата в цената е огромна - вервайте ми !!! Отново извинения към Модератора !!! 
--------------------------------------------------------------------------------
не ходи при бисер ще ти преебе колата и ще ти вземе парите /от личен опит знам/



Че е бил скъпчия ме предупредиха- а че не прави нищо...........???
Ама като се замисля - комшията дето ми го препоръча така и не спря с проблемите !!!

Аз между другото ходих при други пичове и установихме по слаба компресия на 6-ти цилиндър - 9 а на другите 11.5-12.00. И като допълнение -задръстени дюзи!!!
Предложиха ми да опитат да ги чистят с някаква добавка която не се продава по магазините . Била много яка и задължително трябвало да си погледне луфта на клапаните !!! Аз го проверих и........ужас всичките изспускателни - натегнати !!! А лично аз съм ги правил...!!!
И тоя мотор маи има такав адет да се самонатягат ! Та за компресията - има и такъв вариянт , когато е малък луфта и клапана затваря , но не може да удари в леглото -то започва да се образува нагар не само околу а и върху фаската т.е. между клапана и леглото му . И за това вариянта за почистване на дюзите с добавката е по уместен , защото ще премахне нагара и по клапаните . Но нали се сещате , какво ще се получи , ако не дай си боже е натегнал някой , и то със тая силна добавка -ударно /0.5 л се смесват с 1-2 л бензин и се пускат да протекът през двигателя / ! А иначе като диагностика - не е вероятно да е надолу/сегменти / защото , като меря компресия и пръсна масло в цилиндъра - няма повишение . А и не ми дърпа масло - за 8000 км -200-300 грама ! мисля че е нормално ! Та за датчика . Малко се поразходих из темите , моля Модераторите да ме извинят !!!

Аз се съмнявах за тоя датчик но на диагностиката се оказа че всичко е ОК. Няма гришки . Но проблема ми е в богатата смес . Но и на газ !!!!!!??? А там тоя датчик не играе . Богата ми е сместа ми и на газ и има непълно изгаряне и то точно 6-ти цилиндър. А тоя мотор е добре балансиран и малки промени веднага се усещат . И като добавим кофти дюзи - коя пикае - коя изобщо не !!! А и свещите ми се оказаха - менте !!! И тя става еднаааа....!!!


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани