Това досадно претрисане и гаснене при студен двг - РЕШЕНО !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
По остро да. За пушенето, пуши само черно и то като я настъпя здраво, след като не съм карал извънградско повече от седмица. В останалото време не пуши. Мен ме съмняват дюзите защото както писах и преди, когато на празен ход си допра крака до педала на газта и просто милиметри подавам газ, започва да чука повече, и преди да сменя маховика се усещаше страшно силно
Т.е. при по интензивно подаване на газ няма проблеми.

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
martinvn написа:По остро да.....
Това е единия от признаците за дюзи. Действай, че ако изтървеш края им буталата направо мишките сякаш са ги яли, даже се стапят!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Наи вероятно някои ще му е набрулил пьлен аванс да пали топла,оттам и по остраLUCIFER'S написа:martinvn написа:По остро да.....
Това е единия от признаците за дюзи. Действай, че ако изтървеш края им буталата направо мишките сякаш са ги яли, даже се стапят!
работа и причукване. До автора на темата,колега вьрви на друг сервиз за да чуеш още едно мнение,че каква е тая диагностика дето не показва нищо особенно.при всяко претрисване и пропадане на оборотите ти записва ГРЕШКА, гледаите като хората,виж дебитомер какеи стоиности дава ,аванса кьде е,количствата гориво и една камара важни работи.ама нещо маи ни стягаш с тая новата плочка А !
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Премахни CDV клапана от хидравличната система на съединителя. Скоро стоеше на преден план тема в която автора беше премахнал този клапан и изказваше своето удовлетворение от плавното превключване на скоростите.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
DrMasster написа:Премахни CDV клапана от хидравличната система на съединителя. Скоро стоеше на преден план тема в която автора беше премахнал този клапан и изказваше своето удовлетворение от плавното превключване на скоростите.
двигател и съединител са 2 различни неща

- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Е**си наистина се изнервих. Сменихме 3-та плочка и 2 дни настройки, всичко работи като я взех понеже беше загряла. На следващата сутрин паля, без да тръгвам просто подавам рязко газ до около 2000 оборота, пускам и оборотите пак се забиват до 300-400, претриса и се стабилизират. Като покарах 3 4 км се оправя..... Не гасне, но това забиване на обороти е много досадно пожене през седмицата си карам колата предимно сутрин и вечер след работа, а тя го прави точно като не е загряла
За тези 3 дни в сервиза ги накарах да огледат абсолютно всичко.
Дюзите и те са гледани...
Момчето в сервиза ми каза че има вероятност проблема да е под "плочката". Самата помпа ли има в предвид ?
П.С. Проблема с оборотите го има и при пълен резервоар и при почти празен.
Посъветвайте ме какво друго може да се погледне.
За тези 3 дни в сервиза ги накарах да огледат абсолютно всичко.
Дюзите и те са гледани...
Момчето в сервиза ми каза че има вероятност проблема да е под "плочката". Самата помпа ли има в предвид ?
П.С. Проблема с оборотите го има и при пълен резервоар и при почти празен.
Посъветвайте ме какво друго може да се погледне.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Проблема с плочката е замърсяване! Когато е смениш ОК, вече е чиста, но от отвора отдолу изтича мизерията, която е била между ротора на бобината в долната част на помпата. Когато ти е почистят или сменат с нова първоначално няма проблем но с времето мизериите пак се качват в горната част на помпата и започва пак да ти прави проблеми макар и в малка степен. Тогава заключението на майсторите е износена плочка!!!
Слали си плочката (тея дни ще пусна снимков материал как се отремонтирва плочка на е39), почисти си долната част от мизерийте с магнит и една голяма спринцовка изсмучи нафтата после с короселин промии долната част и е остави да се изпари (това се прави докато е на колата). С горната част очаквай тема тея дни как се чисти-отремонтирава. А и полочката на е39 за да се износи трябват над 500 000 км. поне защото няма триещи се части с изключение на палеца които се движи половин оборот т.е. направи си сметка колко време му е нужно на се износи.
Слали си плочката (тея дни ще пусна снимков материал как се отремонтирва плочка на е39), почисти си долната част от мизерийте с магнит и една голяма спринцовка изсмучи нафтата после с короселин промии долната част и е остави да се изпари (това се прави докато е на колата). С горната част очаквай тема тея дни как се чисти-отремонтирава. А и полочката на е39 за да се износи трябват над 500 000 км. поне защото няма триещи се части с изключение на палеца които се движи половин оборот т.е. направи си сметка колко време му е нужно на се износи.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Se7ven благодаря за съвета. Ще го направя след като пуснеш поста.
Мисля днес да откача дебитомера и утре сутрин да видя дали пак ще забива обороти. Това май не съм го пробвал.
А между другото само информативно, има ли възможност да се получава от свещи ?
Мисля днес да откача дебитомера и утре сутрин да видя дали пак ще забива обороти. Това май не съм го пробвал.
А между другото само информативно, има ли възможност да се получава от свещи ?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
martinvn написа:Se7ven благодаря за съвета. Ще го направя след като пуснеш поста.
Мисля днес да откача дебитомера и утре сутрин да видя дали пак ще забива обороти. Това май не съм го пробвал.
А между другото само информативно, има ли възможност да се получава от свещи ?
Колега свещите на всеки дизел а и на TDS, служат само за едно

- да запали ДВГ-то

P.S. Ако си забелязал след като мотора вече е в работен режим, демек загрял достатачно мисля че беше над 60 гр. вече не подгряват свещите за запалване на ДВГ- то....
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Абе колега, стига я ровичка тая кола, щом сте пипали плочката проблема е от нея а не от дебитомер, ако е дебитомер колата няма ряз
Кой във варна ти прави плочката?

Последна промяна **Novobraneca на 07 Сеп 2009, 16:41, променена общо 1 път
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
В бош до затвора. Но и в бош до метро съм правил абсолютно същото. Гледат, настройват, откачат, закачат и накрая като запаля сутринта пак е същото... На диагностика им вади само капак на помпата като грешка. Но понеже вече много пъти се прави едно и също нещо допълнително откачаха и почистваха, каквото сметнаха за съмнително. И пак същата работа.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Видя ли какво и правят на плочката или само е настройват. Отваряли ли са е? Как са е чистили като е отворят или само са е промивали. Що то ако само са е промили без да се разглоби на съставните и части, ефекта е краткосрочен.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Отиди при Продан в Виница, той е представител на Бош, той е човека гарантирам за него 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Немога да схвана как не загряваш че проблема ти е в управлението на помпата.и 10 плочки да сложиш като са боклуци и маисторите при които ходиш сьщо само гледат на теб като парче салам,гледат да те изядьт.Сори са сравнението но сам не си знаеш интереса,вьрви при човек които е виждал ТДС няколко пьти ,стига с тия големи и реномирани сервизи дето не ви пускат вьтре да гледата как млатят с чуковете.Аз знам за какво става реч щот сьм работил в такьв и отдавна сьм се отрьскал ,моце малко да мога ,но това дето го мога го мога.аиде много здраве,че ме е яд да гледам как на хората и вземат кесим парите
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани