Това досадно претрисане и гаснене при студен двг - РЕШЕНО !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 03 Сеп 2009, 16:17

По остро да. За пушенето, пуши само черно и то като я настъпя здраво, след като не съм карал извънградско повече от седмица. В останалото време не пуши. Мен ме съмняват дюзите защото както писах и преди, когато на празен ход си допра крака до педала на газта и просто милиметри подавам газ, започва да чука повече, и преди да сменя маховика се усещаше страшно силно :) Т.е. при по интензивно подаване на газ няма проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 03 Сеп 2009, 16:21

martinvn написа:По остро да.....


Това е единия от признаците за дюзи. Действай, че ако изтървеш края им буталата направо мишките сякаш са ги яли, даже се стапят!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 03 Сеп 2009, 19:57

LUCIFER'S написа:
martinvn написа:По остро да.....


Това е единия от признаците за дюзи. Действай, че ако изтървеш края им буталата направо мишките сякаш са ги яли, даже се стапят!
Наи вероятно някои ще му е набрулил пьлен аванс да пали топла,оттам и по остра
работа и причукване. До автора на темата,колега вьрви на друг сервиз за да чуеш още едно мнение,че каква е тая диагностика дето не показва нищо особенно.при всяко претрисване и пропадане на оборотите ти записва ГРЕШКА, гледаите като хората,виж дебитомер какеи стоиности дава ,аванса кьде е,количствата гориво и една камара важни работи.ама нещо маи ни стягаш с тая новата плочка А !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Сеп 2009, 21:59

Премахни CDV клапана от хидравличната система на съединителя. Скоро стоеше на преден план тема в която автора беше премахнал този клапан и изказваше своето удовлетворение от плавното превключване на скоростите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 03 Сеп 2009, 22:07

DrMasster написа:Премахни CDV клапана от хидравличната система на съединителя. Скоро стоеше на преден план тема в която автора беше премахнал този клапан и изказваше своето удовлетворение от плавното превключване на скоростите.


двигател и съединител са 2 различни неща ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 07 Сеп 2009, 12:46

Е**си наистина се изнервих. Сменихме 3-та плочка и 2 дни настройки, всичко работи като я взех понеже беше загряла. На следващата сутрин паля, без да тръгвам просто подавам рязко газ до около 2000 оборота, пускам и оборотите пак се забиват до 300-400, претриса и се стабилизират. Като покарах 3 4 км се оправя..... Не гасне, но това забиване на обороти е много досадно пожене през седмицата си карам колата предимно сутрин и вечер след работа, а тя го прави точно като не е загряла

За тези 3 дни в сервиза ги накарах да огледат абсолютно всичко.
Дюзите и те са гледани...

Момчето в сервиза ми каза че има вероятност проблема да е под "плочката". Самата помпа ли има в предвид ?

П.С. Проблема с оборотите го има и при пълен резервоар и при почти празен.

Посъветвайте ме какво друго може да се погледне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 07 Сеп 2009, 13:55

Проблема с плочката е замърсяване! Когато е смениш ОК, вече е чиста, но от отвора отдолу изтича мизерията, която е била между ротора на бобината в долната част на помпата. Когато ти е почистят или сменат с нова първоначално няма проблем но с времето мизериите пак се качват в горната част на помпата и започва пак да ти прави проблеми макар и в малка степен. Тогава заключението на майсторите е износена плочка!!!

Слали си плочката (тея дни ще пусна снимков материал как се отремонтирва плочка на е39), почисти си долната част от мизерийте с магнит и една голяма спринцовка изсмучи нафтата после с короселин промии долната част и е остави да се изпари (това се прави докато е на колата). С горната част очаквай тема тея дни как се чисти-отремонтирава. А и полочката на е39 за да се износи трябват над 500 000 км. поне защото няма триещи се части с изключение на палеца които се движи половин оборот т.е. направи си сметка колко време му е нужно на се износи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 07 Сеп 2009, 15:01

Se7ven благодаря за съвета. Ще го направя след като пуснеш поста.

Мисля днес да откача дебитомера и утре сутрин да видя дали пак ще забива обороти. Това май не съм го пробвал.

А между другото само информативно, има ли възможност да се получава от свещи ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 07 Сеп 2009, 15:05

martinvn написа:Se7ven благодаря за съвета. Ще го направя след като пуснеш поста.

Мисля днес да откача дебитомера и утре сутрин да видя дали пак ще забива обороти. Това май не съм го пробвал.

А между другото само информативно, има ли възможност да се получава от свещи ?


Колега свещите на всеки дизел а и на TDS, служат само за едно :!:

- да запали ДВГ-то :!:

P.S. Ако си забелязал след като мотора вече е в работен режим, демек загрял достатачно мисля че беше над 60 гр. вече не подгряват свещите за запалване на ДВГ- то....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 07 Сеп 2009, 15:17

Ще пиша утре след пробата с откачен дебитомер на студен двг.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 07 Сеп 2009, 15:34

Абе колега, стига я ровичка тая кола, щом сте пипали плочката проблема е от нея а не от дебитомер, ако е дебитомер колата няма ряз ;) Кой във варна ти прави плочката?
Последна промяна **Novobraneca на 07 Сеп 2009, 16:41, променена общо 1 път
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 07 Сеп 2009, 15:45

В бош до затвора. Но и в бош до метро съм правил абсолютно същото. Гледат, настройват, откачат, закачат и накрая като запаля сутринта пак е същото... На диагностика им вади само капак на помпата като грешка. Но понеже вече много пъти се прави едно и също нещо допълнително откачаха и почистваха, каквото сметнаха за съмнително. И пак същата работа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 07 Сеп 2009, 18:01

Видя ли какво и правят на плочката или само е настройват. Отваряли ли са е? Как са е чистили като е отворят или само са е промивали. Що то ако само са е промили без да се разглоби на съставните и части, ефекта е краткосрочен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 07 Сеп 2009, 18:06

Отиди при Продан в Виница, той е представител на Бош, той е човека гарантирам за него :yes:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 07 Сеп 2009, 20:49

Немога да схвана как не загряваш че проблема ти е в управлението на помпата.и 10 плочки да сложиш като са боклуци и маисторите при които ходиш сьщо само гледат на теб като парче салам,гледат да те изядьт.Сори са сравнението но сам не си знаеш интереса,вьрви при човек които е виждал ТДС няколко пьти ,стига с тия големи и реномирани сервизи дето не ви пускат вьтре да гледата как млатят с чуковете.Аз знам за какво става реч щот сьм работил в такьв и отдавна сьм се отрьскал ,моце малко да мога ,но това дето го мога го мога.аиде много здраве,че ме е яд да гледам как на хората и вземат кесим парите

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook