загадка закачка (без награди) - сън
Модератори: mitaka7, Общи модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
загадка закачка (без награди) - сън
кои са 5-те коли?
кво сънувах- не е работа. начи нали гладната кокошка просо сънува нали така- та на мене все сънищата ми се въртят около автомобили... и най-редовно со сънувам че карам някакъв екзотичен автомобил и страшно му се радвам, или го псувам или и двете едновремено най-често (щото повечето екзотики са като скъпи жена ма... друга тема
обаче снощния ми сън удари всички предишни във земята.. сънувах че съм попаднал във едно депо със страшно много коли и ме водят да сядам във всяка една от тях и ме пускат да карам. ама ме водят щото- са ми вързани очите и не виждам във какво сядам... и след като карам (не знам как точно щото на сляпо ша е скъпо) ми викат- познавай кво е. и аз викам едно- то се оказва друго.. ма.. поучително и запомнящо се - определено
голяма част не помня, ма помня някои автомобили... не претендирам за автентичност щото съня беше доста омешан ма кво..
#1: значи първо водят ме и ме слагат да седна във един нормален автомобил (знам че е нормален щото не си ударих главата във покрива като влизах) сядам аз, намествам си седалката, геврека и завъртам ключа. по звука го познавам че е шест във редица. почти няма вибрации. всичко лепне добре- поза на шофиране, удобни седалки, тръгвам леко и след малко натискам до край. колата ляга отзад и се намества бързо, първа свършва бързо и слагам на втора като оставям 10тина метра черно отзад. двигателя доставя конете равномерно, без много драма и всичко това оркестирано със хубав бас при ниските обороти които бавно преминава във класическата мелодия- леко приглушена.. определено колата става и за всеки ден а и не я усещам да е много бърза. греба през предавките докато стигам до 5та и установявам че няма 6та. идва серия от завои и ги почвам надолу като модулирам спирачката със пръстите а със петата подбутвам газта- синхронизацията е перфектна, двигателя е отзивчив, дупето не се опитва да ме задмине и усещам как влизайки във първия завои колата леко отпуска отпред, после отзад и пак отпред- перфектно.. хайде пак
#2: следващия екземпляр не сядам а се сгъвам във него. на 4. със прибрани уши. кабрио е. запалвам го и чувам 4ри цилиндъра. отзад? до главата ми. бах. всичко дрънчи. тръгвам. държа си устата затворена да не ми избягат пломбите. двигателя е високооборотен и въпреки това 1ва свършва бързо. ръгам 2ра - леко изцвилват задните гуми, но нищо особено... аа но скалпа ми усеща че вече съм дълбоко над 100те км... усещам го че е много малко возило, но много бързо във ниските предавки, но от 4та нагоре- омеква. усещам го също как е закачено директно за съзнанието ми и изпълнява командите ми само като си ги помисля- почти като мотоциклет. мда. и скалпа ми също мисли че е мотоциклет защото след малко ще изпадне. не знам какво предно стъкло има, ма аз със моите 183см явно стърча малко над него. колата е нервна, но седи на пътя като дъвка на горещ асфалт. няма смисъл да ходя на магистралата. я тука едно задно пътче.. навито... дето го знам добре.. първата серия завои я взимам на 3та и имам чувството че ограничителя е какво съм ял а не гумите или окачването. няма мърдане. на следващата серия решавам да натисна още и съм възнаграден със леко недозавиване което ако не си във верните обороти да го направиш на свръхзавиване прераства във лошо недозавиване и зовящо дере. спирам. излизам. всичко ме боли.
#3: сядам във следващото. слава богу- удобно е. врата се затваря авторитетно та чак ми заглъхват ушите. мда. това нещо е луксозно. май. луксозно ма не мога да си намеря място. всичко се наглася, ма... аз не мога да се наместя. а кат се наместя установявам че геврека е направен да не стимулира желанието у шофьора да го върти бързо. кво пък. се ша го излъжа някак... паля двигателя и усещам голямия осмак как се събужда със дълбок но приглушен бас и веднага затихва. хващам лоста за скоростите и разбирам че са ме метнали във автоматик. тръгвам и усещам как още от ниските ме залепва за седалката. о! тоз е дебел и мързелив май... отивам на магистралата и натискам... моментално ме залепва за седалката и ме държи там- 100, 200... двигателя боботи мързеливо, също ми се причува свирене някакво отпреде. някъде около 240 ускорението избледнява и скоростомера забавя до пълзене... и все пак- сериозно. излизам от магистралата и го засилвам по добре познатия ми заден път. още ентусиазиран от предишния автомобил намалявам малко и влизам във първия завой като следвам плътно траекторията без много много да се пързалям. животното обаче не иска да завива- започва да оре със предницата и компютъра започва да ми присветва че се меси- бе как ша са месиш бе- нали те изключих? поглеждам- да.. изключен е но все пак се меси. бах. през това време дерето ме зове радостно. чуквам спирачката и моментално абс-а ми вика "здрасти". бе това няма ли да завие?? отпускам волана, чуквам леко на другата страна и натискам газта - дупето тръгва. добре... оправям си траекторията и уведомявам г*за че е време да спре. да ама не.. г*за едно си знае и то е да води. успявам криво ляво да го вкарам във правия път и във правия ред - предницата отпред, г*за отзад. влизам във следващия завой по-вниматлено със повече газ и го взимам със вратите напред... щом не става за каране, става за пързаляне. и така през другите завои. спирам. слизам. бива.
#4: сядам във следващото. всичко си е на мястото. паля и радостно ме поздравява със басовия си акцент двигателя.. пак отзад.. намествам се- всичко си идва на мястото. тръгвам и усещам че тази кола е надута. не много- останало е нещо от прогресията на атмосферката, но няма две мнения- нещо духа отзаде. първа ми свършва почти на 100км, ма нямам време да видя точно къде- двигателя от 4000 оборота нагоре експлодира. сцеплението е добро и усещам как дупето е научено да седи дето трябва. ровя по скоростната кутия бързо- перфектна е. малко е тежичка, особено съединителя, но на мене ми харесва. 4,5,6 изобщо не си играя да ги сменям със съединителя- само повдигам леко газта и те влизат послушно. някои е смятал таз кола внимателно. някъде около 260-270 усещам че започва да става неспокойна и дупето омеква а лицето- олеква.... има още във нея, но решавам да не се събуждам със мокър матрак и затова отпускам газта.. слизам на навития път и го почвам. седи добре във завойте, но има прекалено много коне за това дупе, колата е неутрална като се натисне, но малко да сбъркаш със газта и е като двуръба сабя- може да те пореже и със недозавиване и със свръхзавиване. това дето духа във двигателя се държи прилично, но на няколко пъти ме изненадва като почва да духа точно във най-неподходящия момент- това действие е приветствано от г*за които за момент забравя обноските си и имам чувството че е ексхибиционист някакъв защото се опитва да се покаже през страничното стъкло и на мене ми струва милиони нервни клетки да го скрия обратно... спирам. харесва ми по доста опасен начин.
#5: не влизам, а лягам. на пода. или поне така го усещам. вратата се затваря плътно, но усещам недвмуслено че комфорта не е бил #1 във приоритетите на конструкторите. завъртам ключа и тътен ме привества- пак отзад. точно до ухото ми. чувам всичко- дюзите, повдигачите, всичко. двигателя е шумен и богат на механични какофонии. натискам съединителя и крака ми потъва някъде на майната си- това съединител ли е или транс-атлантическа линия... слагам първа и чувам едно "щрак" като влиза първата предавка и усещам как опира лоста във ограничителя. натискам и тръгвам без много сапунки... бърза, но не мисля че въртящия момент и е силата. първа свършва около 100. дълги предавки си помислям и му сипвам втора. пак натискам. около 5000 оборота съм привестван със някаква комбинация от звучене на голям американски блок и италианска истерия. ем свири истерично, ем бучи. и главата ми бучи ма нямам време да я мисля щото животното си влиза във средата около 200 и ме залепя за седалката. преди това някъде над 100 усещам как обтекаемоста се променя.. рева на въздуха около мене се променя. растат ми крила? едва ли щото седя като посаден на асфалта - 200, 250, 280.. скоростомера започва да пълзи бавно но уверено нагоре. със същия успех може да карах и със 100, само дето по разните платна има много спряли коли и действието прилича на видео игра... заблеял се не забелязвам че ми идва изхода за "задния" път- натискам спирачката като почвам бързо да сменям надолу - щрак, щрак, щрак, щрак.. волан- колата абсолютно неутрално влиза във рампата и залепва. окуражен натискам и усещам как на ръба тръгва със 4те гуми да излиза от завоя- вдигам леко газта и пак залепва. мечта. това всеки го може... следва серия от завои и колата прави всичко точно както си го представям момент преди да го извърша. много коне, много нещо. и въпреки това прекарни и контролируеми перфектно през шасито. само дето назад нищо не виждам. имам видимост на тир без странични огледала. кво пък. които е отзад- не ме интересува. той да му мисли. спирам. слизам. главата ме цепи. и двете. едната оргазмично другата невротично.
та, кои са 5-те коли?

кво сънувах- не е работа. начи нали гладната кокошка просо сънува нали така- та на мене все сънищата ми се въртят около автомобили... и най-редовно со сънувам че карам някакъв екзотичен автомобил и страшно му се радвам, или го псувам или и двете едновремено най-често (щото повечето екзотики са като скъпи жена ма... друга тема

обаче снощния ми сън удари всички предишни във земята.. сънувах че съм попаднал във едно депо със страшно много коли и ме водят да сядам във всяка една от тях и ме пускат да карам. ама ме водят щото- са ми вързани очите и не виждам във какво сядам... и след като карам (не знам как точно щото на сляпо ша е скъпо) ми викат- познавай кво е. и аз викам едно- то се оказва друго.. ма.. поучително и запомнящо се - определено
голяма част не помня, ма помня някои автомобили... не претендирам за автентичност щото съня беше доста омешан ма кво..
#1: значи първо водят ме и ме слагат да седна във един нормален автомобил (знам че е нормален щото не си ударих главата във покрива като влизах) сядам аз, намествам си седалката, геврека и завъртам ключа. по звука го познавам че е шест във редица. почти няма вибрации. всичко лепне добре- поза на шофиране, удобни седалки, тръгвам леко и след малко натискам до край. колата ляга отзад и се намества бързо, първа свършва бързо и слагам на втора като оставям 10тина метра черно отзад. двигателя доставя конете равномерно, без много драма и всичко това оркестирано със хубав бас при ниските обороти които бавно преминава във класическата мелодия- леко приглушена.. определено колата става и за всеки ден а и не я усещам да е много бърза. греба през предавките докато стигам до 5та и установявам че няма 6та. идва серия от завои и ги почвам надолу като модулирам спирачката със пръстите а със петата подбутвам газта- синхронизацията е перфектна, двигателя е отзивчив, дупето не се опитва да ме задмине и усещам как влизайки във първия завои колата леко отпуска отпред, после отзад и пак отпред- перфектно.. хайде пак

#2: следващия екземпляр не сядам а се сгъвам във него. на 4. със прибрани уши. кабрио е. запалвам го и чувам 4ри цилиндъра. отзад? до главата ми. бах. всичко дрънчи. тръгвам. държа си устата затворена да не ми избягат пломбите. двигателя е високооборотен и въпреки това 1ва свършва бързо. ръгам 2ра - леко изцвилват задните гуми, но нищо особено... аа но скалпа ми усеща че вече съм дълбоко над 100те км... усещам го че е много малко возило, но много бързо във ниските предавки, но от 4та нагоре- омеква. усещам го също как е закачено директно за съзнанието ми и изпълнява командите ми само като си ги помисля- почти като мотоциклет. мда. и скалпа ми също мисли че е мотоциклет защото след малко ще изпадне. не знам какво предно стъкло има, ма аз със моите 183см явно стърча малко над него. колата е нервна, но седи на пътя като дъвка на горещ асфалт. няма смисъл да ходя на магистралата. я тука едно задно пътче.. навито... дето го знам добре.. първата серия завои я взимам на 3та и имам чувството че ограничителя е какво съм ял а не гумите или окачването. няма мърдане. на следващата серия решавам да натисна още и съм възнаграден със леко недозавиване което ако не си във верните обороти да го направиш на свръхзавиване прераства във лошо недозавиване и зовящо дере. спирам. излизам. всичко ме боли.
#3: сядам във следващото. слава богу- удобно е. врата се затваря авторитетно та чак ми заглъхват ушите. мда. това нещо е луксозно. май. луксозно ма не мога да си намеря място. всичко се наглася, ма... аз не мога да се наместя. а кат се наместя установявам че геврека е направен да не стимулира желанието у шофьора да го върти бързо. кво пък. се ша го излъжа някак... паля двигателя и усещам голямия осмак как се събужда със дълбок но приглушен бас и веднага затихва. хващам лоста за скоростите и разбирам че са ме метнали във автоматик. тръгвам и усещам как още от ниските ме залепва за седалката. о! тоз е дебел и мързелив май... отивам на магистралата и натискам... моментално ме залепва за седалката и ме държи там- 100, 200... двигателя боботи мързеливо, също ми се причува свирене някакво отпреде. някъде около 240 ускорението избледнява и скоростомера забавя до пълзене... и все пак- сериозно. излизам от магистралата и го засилвам по добре познатия ми заден път. още ентусиазиран от предишния автомобил намалявам малко и влизам във първия завой като следвам плътно траекторията без много много да се пързалям. животното обаче не иска да завива- започва да оре със предницата и компютъра започва да ми присветва че се меси- бе как ша са месиш бе- нали те изключих? поглеждам- да.. изключен е но все пак се меси. бах. през това време дерето ме зове радостно. чуквам спирачката и моментално абс-а ми вика "здрасти". бе това няма ли да завие?? отпускам волана, чуквам леко на другата страна и натискам газта - дупето тръгва. добре... оправям си траекторията и уведомявам г*за че е време да спре. да ама не.. г*за едно си знае и то е да води. успявам криво ляво да го вкарам във правия път и във правия ред - предницата отпред, г*за отзад. влизам във следващия завой по-вниматлено със повече газ и го взимам със вратите напред... щом не става за каране, става за пързаляне. и така през другите завои. спирам. слизам. бива.
#4: сядам във следващото. всичко си е на мястото. паля и радостно ме поздравява със басовия си акцент двигателя.. пак отзад.. намествам се- всичко си идва на мястото. тръгвам и усещам че тази кола е надута. не много- останало е нещо от прогресията на атмосферката, но няма две мнения- нещо духа отзаде. първа ми свършва почти на 100км, ма нямам време да видя точно къде- двигателя от 4000 оборота нагоре експлодира. сцеплението е добро и усещам как дупето е научено да седи дето трябва. ровя по скоростната кутия бързо- перфектна е. малко е тежичка, особено съединителя, но на мене ми харесва. 4,5,6 изобщо не си играя да ги сменям със съединителя- само повдигам леко газта и те влизат послушно. някои е смятал таз кола внимателно. някъде около 260-270 усещам че започва да става неспокойна и дупето омеква а лицето- олеква.... има още във нея, но решавам да не се събуждам със мокър матрак и затова отпускам газта.. слизам на навития път и го почвам. седи добре във завойте, но има прекалено много коне за това дупе, колата е неутрална като се натисне, но малко да сбъркаш със газта и е като двуръба сабя- може да те пореже и със недозавиване и със свръхзавиване. това дето духа във двигателя се държи прилично, но на няколко пъти ме изненадва като почва да духа точно във най-неподходящия момент- това действие е приветствано от г*за които за момент забравя обноските си и имам чувството че е ексхибиционист някакъв защото се опитва да се покаже през страничното стъкло и на мене ми струва милиони нервни клетки да го скрия обратно... спирам. харесва ми по доста опасен начин.
#5: не влизам, а лягам. на пода. или поне така го усещам. вратата се затваря плътно, но усещам недвмуслено че комфорта не е бил #1 във приоритетите на конструкторите. завъртам ключа и тътен ме привества- пак отзад. точно до ухото ми. чувам всичко- дюзите, повдигачите, всичко. двигателя е шумен и богат на механични какофонии. натискам съединителя и крака ми потъва някъде на майната си- това съединител ли е или транс-атлантическа линия... слагам първа и чувам едно "щрак" като влиза първата предавка и усещам как опира лоста във ограничителя. натискам и тръгвам без много сапунки... бърза, но не мисля че въртящия момент и е силата. първа свършва около 100. дълги предавки си помислям и му сипвам втора. пак натискам. около 5000 оборота съм привестван със някаква комбинация от звучене на голям американски блок и италианска истерия. ем свири истерично, ем бучи. и главата ми бучи ма нямам време да я мисля щото животното си влиза във средата около 200 и ме залепя за седалката. преди това някъде над 100 усещам как обтекаемоста се променя.. рева на въздуха около мене се променя. растат ми крила? едва ли щото седя като посаден на асфалта - 200, 250, 280.. скоростомера започва да пълзи бавно но уверено нагоре. със същия успех може да карах и със 100, само дето по разните платна има много спряли коли и действието прилича на видео игра... заблеял се не забелязвам че ми идва изхода за "задния" път- натискам спирачката като почвам бързо да сменям надолу - щрак, щрак, щрак, щрак.. волан- колата абсолютно неутрално влиза във рампата и залепва. окуражен натискам и усещам как на ръба тръгва със 4те гуми да излиза от завоя- вдигам леко газта и пак залепва. мечта. това всеки го може... следва серия от завои и колата прави всичко точно както си го представям момент преди да го извърша. много коне, много нещо. и въпреки това прекарни и контролируеми перфектно през шасито. само дето назад нищо не виждам. имам видимост на тир без странични огледала. кво пък. които е отзад- не ме интересува. той да му мисли. спирам. слизам. главата ме цепи. и двете. едната оргазмично другата невротично.
та, кои са 5-те коли?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
1. Е36 320i
3. 645I
За другите не се сещам, ама ако и аз имах такъв сън сигурно леглото ми сега щеше да е мокро

3. 645I
За другите не се сещам, ама ако и аз имах такъв сън сигурно леглото ми сега щеше да е мокро

Последна промяна Dimo на 01 Юни 2005, 17:25, променена общо 1 път

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
1. някое БМВ ще е това....5 предавки???? може би 330и?
2.малка кола с заден двигател ....Toyota MR2 или нещо такова???
3.Мерцедес ....някое АМГ с компресор?
4.тук се двуомя ....можеби Порше 911 турбо или ГТ2??
5.Ламборджини Мурсилаго.....????
ще напиша пак ,но точно
1.БМВ Е46 330и
2.Тоьота МР2
3.Мерцедес Е55 АМГ
4.911 турбо(996 модела)
5.Ламбо Мурсилаго
2.малка кола с заден двигател ....Toyota MR2 или нещо такова???
3.Мерцедес ....някое АМГ с компресор?
4.тук се двуомя ....можеби Порше 911 турбо или ГТ2??
5.Ламборджини Мурсилаго.....????
ще напиша пак ,но точно

1.БМВ Е46 330и
2.Тоьота МР2
3.Мерцедес Е55 АМГ
4.911 турбо(996 модела)
5.Ламбо Мурсилаго
Последна промяна ///M Power на 01 Юни 2005, 18:13, променена общо 1 път
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
мноооо слабо... до този момент почти нищо не сте познали... въпреки че има няква надежда все пак
ша дам джокер - за всяка кола е описано нещо което взето под внимание спрямо останалото описание еднозначно определя марката и модела
може би единствено изключение прави возило #3 - там ще приема 2 отговора щото не е съвсем ясно...
та очаквам- марката И модела 8) само за марката ша пиша 1/3 точки

ша дам джокер - за всяка кола е описано нещо което взето под внимание спрямо останалото описание еднозначно определя марката и модела

та очаквам- марката И модела 8) само за марката ша пиша 1/3 точки

Последна промяна alx на 01 Юни 2005, 20:10, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
1.BMW
2.TOYOTA MR 2
3.MERCEDES AMG най-вероятно
4.PORSCHE Turbo
5.LAMBORGINI

2.TOYOTA MR 2
3.MERCEDES AMG най-вероятно
4.PORSCHE Turbo
5.LAMBORGINI

Последна промяна //M_Power на 01 Юни 2005, 23:08, променена общо 1 път
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Първо за съня - еййй, пак си сънувал в 3Д бе
А сега набързо (ама НАИСТИНА набързо щото тъкмо да тръгвам от офиса и хоп - гледам си пуснал тема-загадка и аре да се пробваме
)
1) Е36 320
2) Lotus Elise
3) S420 / S500
4) 911 (996) non-turbo
5) Gallardo
По-серизно предположение - утре



А сега набързо (ама НАИСТИНА набързо щото тъкмо да тръгвам от офиса и хоп - гледам си пуснал тема-загадка и аре да се пробваме


1) Е36 320
2) Lotus Elise
3) S420 / S500
4) 911 (996) non-turbo
5) Gallardo
По-серизно предположение - утре

Live and let Die!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
1. m3 e36
2. lotus elise
3. mercedes cl55 AMG
4. porsche 911 turbo
5. lamborghini murcielago - това беше лесно
2. lotus elise
3. mercedes cl55 AMG
4. porsche 911 turbo
5. lamborghini murcielago - това беше лесно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
1. BMW E36 325i (Sedan)
2. Lotus Exige / Toyota MR-S / Opel Speedster
3. Mercedes SL55 AMG
4. RUF RGT (Na osnovata na 993, ne 996)
5. Lamborghini Diablo SV (Mai SVto beshe s 4WD)
2. Lotus Exige / Toyota MR-S / Opel Speedster
3. Mercedes SL55 AMG
4. RUF RGT (Na osnovata na 993, ne 996)
5. Lamborghini Diablo SV (Mai SVto beshe s 4WD)
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
1. 325i
2. Elise
3. SL55AMG
4. 911 turbo
5. Diablo
2. Elise
3. SL55AMG
4. 911 turbo
5. Diablo
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
хм.. някой почти позна.. само един автомобил му е грешен...
джокер- колите 4х4 като ги натиснеш почти винаги влизат във "4-wheel-drive-drift" - демек тръгват със 4те гуми... може рядко да тръгне дупето... и никога няма да ти покаже недозавиване... освен ако конструкторите не са гонили ефекта на задното предаване... примерно митсу ево 8 се държи като кола със задно, но е 4х4 (нито една от 5те коли не е митсу ево де)

джокер- колите 4х4 като ги натиснеш почти винаги влизат във "4-wheel-drive-drift" - демек тръгват със 4те гуми... може рядко да тръгне дупето... и никога няма да ти покаже недозавиване... освен ако конструкторите не са гонили ефекта на задното предаване... примерно митсу ево 8 се държи като кола със задно, но е 4х4 (нито една от 5те коли не е митсу ево де)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани