Проблем с е39 520i мотор-вибрации
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колко клапана ти трябват и какви всмукателни или изпускателни имам цяла глава пукната ще ти дам на тънка цена и моя съвет е оригинални 2-ра ръка по добре от нови не оригинални и колега виж в първите постове съм ти написал че ще имаш 12 ударени клапана тоест всички всмукателни кофти работа наистина ама много рядко удрят по малко нашите машини
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
и след много много време
... да добавя освен клапаните и от напрежението при удара
са заминали и резбите на блока добавям мнението за да се знае какво може да стане при такива инСиденти иначе моторчето е капут но главата е запазена ха даже след ремонта и напулно ревизирана
ще си я държа за спомен 



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: и след много много време
Chimerasv написа:... да добавя освен клапаните и от напрежението при удараса заминали и резбите на блока добавям мнението за да се знае какво може да стане при такива инСиденти иначе моторчето е капут но главата е запазена ха даже след ремонта и напулно ревизирана
ще си я държа за спомен
пълни глупости, от засрешнало бутало клапан е невъзможно да изкубе резбите на блока, по-скоро преди да купиш колата некои гаражен маистор е свалял главата за нещо и после я е стягал на усет, щото незнае кво е динамометричен ключ, и наи вероятно не е зацепил газоразпределението както трябва и това е станало причината за ударен клапан

- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
за главата
съгласен съм за резбите че ветоятно така е станало но клапаните се удариха в следствие високо налягане на маслото от превключване от висока на по ниска предавка при пълни обороти
разпъване на хидроповдигачите ясно енататъка поне това беше диагнозата .. но има и НО
може на лично да полафим по проблема с тоя мотор че винаги е интересно
разпъване на хидроповдигачите ясно енататъка поне това беше диагнозата .. но има и НО

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
така резбите на пикливите алуминиеви блокове на м52 излизат най вече от прегряване на колата или от пренатягане и за инфо на този мотор само първото стягане е на нютон метри следващите 2 са на градуси и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: за главата
Chimerasv написа:съгласен съм за резбите че ветоятно така е станало но клапаните се удариха в следствие високо налягане на маслото от превключване от висока на по ниска предавка при пълни обороти
разпъване на хидроповдигачите ясно енататъка поне това беше диагнозата .. но има и НОможе на лично да полафим по проблема с тоя мотор че винаги е интересно
пак глупости, маслената помпа има регулатор на налягането на маслото и в никакъв случаи неможе да направи това което си написал освен ако няма някъкъв проблем с него

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
anzak написа:така резбите на пикливите алуминиеви блокове на м52 излизат най вече от прегряване на колата или от пренатягане и за инфо на този мотор само първото стягане е на нютон метри следващите 2 са на градуси и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове
дааам стягането е на нютони и градуси 40Nm и 2-пъти по 90 градуса с нови болтове

- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
е не знам аз съм пас :)
еми за болтовете пренатягането и прегряването не знам ..
знам 4е се натяга на Нм и 90 градуса после а за налягането на маслото предполагам че има такова нещо но пък колата си работеше като свят преди инцидента кото значи че не е кофти нагласена верига ... а знае ли човек :Д както и да е мотора е муртвец ии
плаче за ново
знам 4е се натяга на Нм и 90 градуса после а за налягането на маслото предполагам че има такова нещо но пък колата си работеше като свят преди инцидента кото значи че не е кофти нагласена верига ... а знае ли човек :Д както и да е мотора е муртвец ии

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани