E36 320i vs Fiat Coupe 2.0 20V
Модератор: Общи модератори
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Хахахах задължително условие за гонките с Фиат-и и Хонди е да са стоковици
Тогава и само тогава тупат всичко наред.
Тея тунингарски шльокавици сами им преебават колите на роберто-тата.
Много се смяхме преди как Honda Civic 1.6 Vtec 121 коньовица с 4 човека вътре, всеки по 80 килограма, отвяхме на Миро синия del Sol 160к.с. Пича азоти имаше, генерации, чипове от чичи Ханс в Хонг Конг. Това беше любимия повод за гавра в следващата половин година със ямболския Хонда рейсинг клуб
На половината сополя тунингарките са пази Боже.
Та така... мен и фиести 1.1. ми чупят коленцата от светофар до светофар, ама като дойде трета, вече е забавно

Тея тунингарски шльокавици сами им преебават колите на роберто-тата.
Много се смяхме преди как Honda Civic 1.6 Vtec 121 коньовица с 4 човека вътре, всеки по 80 килограма, отвяхме на Миро синия del Sol 160к.с. Пича азоти имаше, генерации, чипове от чичи Ханс в Хонг Конг. Това беше любимия повод за гавра в следващата половин година със ямболския Хонда рейсинг клуб

Та така... мен и фиести 1.1. ми чупят коленцата от светофар до светофар, ама като дойде трета, вече е забавно

paco_sf написа:Половината написао по темата не е свързано с нея, ма както и да еКолкото и да не ми се искаше паднах. Ама първият път като го питах да ги пробваме не иска. И след 2-3 дни вече дава зор. Малко съмнително, но нищо
E много важно, като си паднал.

То не може само да се печели. Важното е, че сте си направили кефа.

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
Spiro написа:Acceleration написа:Fear написа:Acceleration написа:Fear написа:Acceleration написа:кои са тия коли в моя клас дето ще ми сипат ??
Кажи-речи - всички.
добре де дай ми някакви примери да ги видя кои са
Aми веднага се сещам за Alfa Romeo 145/146/156 1.6TS, всички модификации на Honda Civic 1.6, Тоyota Corolla 1.6, разните Peugeot, Renault, Citroen, Opel, VW които обаче са в клас хечбек, като 206, Megane, Xsara, Astra (това може и седан), Golf 3 и т.н.
Става въпрос за автомобили с година на производство около тази на твоята - 1995-2000г.
Aма да не отклоняваме темата, нека автора да каже има ли развитие на гонката.
е мисля че половината от колите които си ми показал са по малки и по леки от бмв-то, но смея да твърдя че такива като пасати, б4-ки, вектри, 190-ки, Ц класи, А4-ки и т.н. с моите характеристики съм ги опуквал доста пътибих се пробвал и с някоя по ситна колица, но там нз как ще се развият нещата
Ами Ксара 1.6 16в е точно колкото твоето БМВ както и Алфа 146 1.6 ТС по спомен 1190 или 1200 килца, а пък Фиат браво 1,6 16в е с около 50 кила по леко...Все си мисля,че някоя от тия коли ще те дръпне като говориме за светофарни гонки(случайни)...Даже си мисля,че мерцедес Ц200 136 коние който е с 200 кила по тежък от 16-ката ще дръпне...И все си мисля,че като се засечеш с кола на светофара и тръгнете да се гоните не го питаш човека колко му тежи колата в кой клас е има ли филтър има ли чип и такива...ма кво говора и аз като не ги разбирам тия работи
спирам да пиша че темата стана боза а и то с писане не става

- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Re: -
ивчо3 написа:White 1913 Power написа:бате що се правиш на умен много ясно че зависи от шофера и от състоянието на колата приеми че шоферите са еднакво добри а колите са еднакво запазени тогава 318ти отнася 320 е36 може да попиташ и некой друг ако неверваш
нЕма ,кво да питам. нЕкои казват, че бият 320i с 318is, със същия мотор и по-тежка с около 50 кг от компакта, ама дали си вЕрват? Точно на кантар са 318ti и 320i, двайската е със 110 кг по-тежка, 15 n/m повече и 10 к.с. отгоре, но е с малко по-мудния мотор и стига задкормилното устройство да знае как да стартира и ускори няма никога да падне от компота. Двайската за разлика от компакта не се цеди до прекъсвач, има по-висок торк на ниските обороти и за да дръпне както трябва потеглянето е на втора предавка, а смяната на трета е около 70-75 км/час. Компота се цеди до прекъсвач на първа скорост, трета влиза на 85 км/час. Тук става въпрос за стокови автомобили и 318ti с мотор М42. Лично със се пускал с двайска и има разлика от една дължина в полза на шестака. За 318 is,m42 става въпрос.
Аз мисля, че ако тръгна на 2-ра съединителят ще сдаде...не можеш да тръгнеш на 2-ра от 2к, трябва поне на 3500 а тогава .... Що се отнася до оборотите, винаги сменям към 6500. Изпуснеш ли я не пркъсвач кофти. Но пак според мен и 320 и 318 ис ...повече бучат отколкото да вървят . Единственият вариант в който 318 ис тръгва е с Турбо.
- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
На мен пък много ми е интересно как ще се развие гонка на Е36 320 150 к.с. срещу Мазда 323F V6 2.0 144к.с. Карал съм и двете, но ми се струва че тая мазда бая много понавървява. Какво мислите, кой кого 

...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
speedmaniac написа:На мен пък много ми е интересно как ще се развие гонка на Е36 320 150 к.с. срещу Мазда 323F V6 2.0 144к.с. Карал съм и двете, но ми се струва че тая мазда бая много понавървява. Какво мислите, кой кого
мой мн добър приятел има мазда 6 2.0 16в. до 120 заедно след това БМВ-то тръгва

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
необичам много гонките,ама често ми се случва и досега само една кола различна от BMW ме е била,ама вие тука ги направихте наи-голямите мъртъвци тия БАВАРЦИ,които се праи че кара бегачка мога да му предложа да си избира с кво да му скина дзадника 316i , 318is ,320i 





- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
повярваи ми много хора се заблуждават като теб...дори и аз бях така...има една тънка линия от 2 хиляди до 2 хиляди и петстотин която ако пресечеш ще разбереш каде почват да вървят бмв-тата, иначе си остават гонките с малолитражните опели и те ще са на винаги кантар 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
кат ти гледам в подписа шофьорския стаж си малко по-малък от мен така че недеи ми казваи кво си мисля,ако се отнася за мен мнението ти деFear написа:Потвърждавам.![]()
Млади и надъхани "рацери" масово са се качили на 1.8/2.0 коли по 140-150к.с. и си мислят, че карат бързи коли!

Acceleration написа:Spiro написа:Acceleration написа:Fear написа:Acceleration написа:Fear написа:Acceleration написа:кои са тия коли в моя клас дето ще ми сипат ??
Кажи-речи - всички.
добре де дай ми някакви примери да ги видя кои са
Aми веднага се сещам за Alfa Romeo 145/146/156 1.6TS, всички модификации на Honda Civic 1.6, Тоyota Corolla 1.6, разните Peugeot, Renault, Citroen, Opel, VW които обаче са в клас хечбек, като 206, Megane, Xsara, Astra (това може и седан), Golf 3 и т.н.
Става въпрос за автомобили с година на производство около тази на твоята - 1995-2000г.
Aма да не отклоняваме темата, нека автора да каже има ли развитие на гонката.
е мисля че половината от колите които си ми показал са по малки и по леки от бмв-то, но смея да твърдя че такива като пасати, б4-ки, вектри, 190-ки, Ц класи, А4-ки и т.н. с моите характеристики съм ги опуквал доста пътибих се пробвал и с някоя по ситна колица, но там нз как ще се развият нещата
Ами Ксара 1.6 16в е точно колкото твоето БМВ както и Алфа 146 1.6 ТС по спомен 1190 или 1200 килца, а пък Фиат браво 1,6 16в е с около 50 кила по леко...Все си мисля,че някоя от тия коли ще те дръпне като говориме за светофарни гонки(случайни)...Даже си мисля,че мерцедес Ц200 136 коние който е с 200 кила по тежък от 16-ката ще дръпне...И все си мисля,че като се засечеш с кола на светофара и тръгнете да се гоните не го питаш човека колко му тежи колата в кой клас е има ли филтър има ли чип и такива...ма кво говора и аз като не ги разбирам тия работи
спирам да пиша че темата стана боза а и то с писане не става
Точно прав си,че с писане не става...аз се чувствам толкова неловко в този форум за млади надежди за рали пилоти,а аз дори и книжка нямам..обаче много се кефя като татко ми заспи да му зема ключовете да се кача в колата му и да бръмча с уста все едно се състезавам супер яко е с нетърпение чакам да взема книжка и да кажа на госпожата по природознание да не ми пише двойки щото вече имам книжка и съм над тия неща



Живей у борчове,за да те помнат хората !!!
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Fear написа:Потвърждавам.![]()
Млади и надъхани "рацери" масово са се качили на 1.8/2.0 коли по 140-150к.с. и си мислят, че карат бързи коли!
ами в сравнение с ред коли са си бързи бе пич, не знам колко бмв-та си карал но мога да ти кажа, че при все това, че съм карал различни марки, различни автомобили от Корса 1.2 до До БМВ 750 през Голф 1.8 Т и Ауди куатро 2.8, Q7, X6, A6 и ред други .... всеки път когато си карам скромната 320 си се чувствам екстра, особено когато съм на магистралата и колата с лекота си стига ограничителя или пък в завоите, от които излизам с газ и обратен волан (за разлика от смешните гледки на кола пънеща се на ръчна) . Аз лично не твърдя, че 20-ката е бърз автомобил съпоставяйки го с турбо или 5-литрови автомобили и съм го написал по-горе, но лично съм си правил експерименти със тематичното фиат купе с мазда 6 2.0 14+ кс., пежо 407 2.2, ауди А4 2.0 тди 130кс; Алфа 156 2.4 и повечето си вървят еднакво с 3-ката а някои изостават, случвало ми се е и да ме ступат... така, че пресилваш с ироничното определениет "1.8/2.0 коли по 140-150к.с. и си мислят, че карат бързи коли".
П.С. Онзи ден гледах как върви 318 ис турбо и да ти кажа нещата са доста сериозни за един бавен автомобил по зародиш, на когото е сложена турбина и 1 гарнитура

подобни има и тук :
http://www.youtube.com/watch?v=ElaB8jK_9pw
http://www.youtube.com/watch?v=IFSPr3zy ... re=related
Въпрос за впечатление е, какво за теб е бързо.
За мен такива коли (към които спада и моята), да речем, ускоряват прилично, съответно изпреварването на двупосочен път с тях не е мъчение.
Но бързи, не мога да се съглася.
За мен, бърза кола е такава, която прави 100км./ч за 6сек. или по-малко и е поне 200-250к.с.
Всякакви двулитрови атмосферки със 150ина конски сили са много далеч от тези постижения.
За мен такива коли (към които спада и моята), да речем, ускоряват прилично, съответно изпреварването на двупосочен път с тях не е мъчение.

Но бързи, не мога да се съглася.
За мен, бърза кола е такава, която прави 100км./ч за 6сек. или по-малко и е поне 200-250к.с.

Всякакви двулитрови атмосферки със 150ина конски сили са много далеч от тези постижения.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани