Тампони на стабилизиращите щанги
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Тампони на стабилизиращите щанги
Въпросът ми е някой сменял ли ги е и дали е установил някакво подобрение впоследствие. Забелязах, че моите са много меки особено задните. Дано да има някой, който ги е сменил само тях, а не и половината предница/задница, та да изкаже обективно мнение. Благодаря!
ПП Знам за PоwerFlex и т.н. Мисълта ми е дали "пресни" тампончета ще окажат някакво влияние върху леко клатещия се кораб в момента. Амортисьори, тампони на предни носачи, биалетки са сменени. Луфтове няма.
ПП Знам за PоwerFlex и т.н. Мисълта ми е дали "пресни" тампончета ще окажат някакво влияние върху леко клатещия се кораб в момента. Амортисьори, тампони на предни носачи, биалетки са сменени. Луфтове няма.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Ако са за смяна тропа като караш по гаден път, павета чакъл от тях на ниска скорост, на висока не можеш да ги усетиш. Чукането е остро, аз ги бях набелязал на моята, обаче се оказа при мен от накладки
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ми работата е точно там, че ми се чува някакво тропане, но е много глухо, все едно от амортисьор, но не е, защото като я клатиха на теста за амортисьори нищо не се чуваше. Амортисьорите са в граници съгласно теста. А тропането идва точно по неравни улици при ниска скорост, когато колелата в най-голяма амплитуда, примерно от едната страна вдлъбнато на паважа, от другата изпъкнало
често срещано явление по нашия ландшафт. При преминаване през легнали полицаи няма нищо. С други думи точно, когато щангите са под най-голям стрес. Не са накладки, спирачни апарати или камъчета между предпазителите на дисковете. Не дрънчи на тенекия, личи че има нещо гумено намесено.



- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
bmw_n00b написа: С други думи точно, когато щангите са под най-голям стрес.
точно, но това се появява и от амортисьори - мъртъв ход. наистина много трудно се определя от кое заради това натоварване, което трудно се симулира. Тампоните няма да са много скъпи изтрамбушвай ги
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Колеги точно по същия начин беше и при мен! Като карам с ниска скорост по големи неравности и се усещаха големи лувтове в предницата. Всичко си беше наред няколко пъти я преглеждах обстойно- всичко беше здраво амортисйори, носачи.
Накрая реших да видя какъв ше е ефекта ако сменя тампоните на стаб щангата, не че имаха голям луфт но ми се струваше че е от тях. След като ги смених нещата се промениха коренно сега кораба е стегнат и минава плътно през неравностите.
Накрая реших да видя какъв ше е ефекта ако сменя тампоните на стаб щангата, не че имаха голям луфт но ми се струваше че е от тях. След като ги смених нещата се промениха коренно сега кораба е стегнат и минава плътно през неравностите.

- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
dbanchev написа:Колеги точно по същия начин беше и при мен! Като карам с ниска скорост по големи неравности и се усещаха големи лувтове в предницата. Всичко си беше наред няколко пъти я преглеждах обстойно- всичко беше здраво амортисйори, носачи.
Накрая реших да видя какъв ше е ефекта ако сменя тампоните на стаб щангата, не че имаха голям луфт но ми се струваше че е от тях. След като ги смених нещата се промениха коренно сега кораба е стегнат и минава плътно през неравностите.




@ kotak - Ей ги предни, ей ги задни

Последна промяна bmw_n00b на 04 Сеп 2009, 0:25, променена общо 1 път
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
момчета аз карам Е36 и имам същите симптоми, при леко каране по неравен път се чува твърдо глухо тропкане отдолу, в сервиза тестваха шарнири биалетки тампони и т.н. и казаха че всичко е наред
остана тези тампончета на щангата да са
сори че ви се меся в раздела с моята Е36-ца но нали затова сме колеги 





- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Колкото повече колеги се намесят, толкова по-добре
Все са щанги и тампони, дали ще е е39, е34, е36... По-другата седмица ще влизам в бокса и ще сменя предни и задни. Някой ако ме изпревари да дава данни за статистиката 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
И някой като смени да пише и цените какви са-предни и задни.А как става смяната,трудоемко ли е?Някъде бях чел че е доста трудна смяната.Или се бъркам? 


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Днес смених предните тампони, щото задни нямаше. Никога не били сменяли задни в сервиза
2х33,50 + 20 труд = 87 лв. Старите бяха доста разширени и вътре, където контактуват с щангата бяха станали порести. Имаше ръжда по щангата, която трябваше да се поизстърже. Това е нормално след като са разширени и има възможност да влиза прах и влага. Определено потропването изчезна
Днес карах само градско и околовръстно (до 100 км/ч) и ми се струва, че осезаемо се уравновеси колата при безконечните камшични разклащания по нашите пътища. Все едно съм с нови амортисьори.
На шофьорската страна се сменя много лесно тампона. От другата е по-кофти, щото има една предпазна ламаринка за ауспуха, която трябва да се демонтира. Но за 20 кинта не си заслужава човек да се мъчи. Процедурата се извърши в Найси Кар при Илиан


На шофьорската страна се сменя много лесно тампона. От другата е по-кофти, щото има една предпазна ламаринка за ауспуха, която трябва да се демонтира. Но за 20 кинта не си заслужава човек да се мъчи. Процедурата се извърши в Найси Кар при Илиан

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Самата смяна не е никак трудна, стига да знаеш от коя страна се държи отвертката. Тампоните не са труднодостъпни, не се сменят трудно - само трябва да вдигнете колата. Един съвет - вземете си полиуретанови тампони, практически вечни са.
Si non confectus, non reficiat.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани