БМВ 530 M54 Смяна на катализатори Как?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

БМВ 530 M54 Смяна на катализатори Как?

Мнение от sajonara » 03 Сеп 2009, 8:57

Здравейте на всички отзовали се!
Колата е БМВ 530 двг.М54Б30
Има 4-ри О2-сензори (ламбда сонди)
На изпускателните колектори има 2 катализатора и когато тръбите се съединят в една има още един голям катализатор. След големия катализатор няма О2, има само преди и след малките катализатори.
За големия мисля че няма да имам проблеми но за малките трябва нещо да се направи заради О2-те.
Последна промяна sajonara на 03 Сеп 2009, 10:59, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: Смяна на катализатори Как?

Мнение от eddy » 03 Сеп 2009, 9:44

sajonara написа:Здравейте на всички отзовали се!
Колата е БМВ 530 двг.М54Б30
Има 4-ри О2-сензори (ламбда сонди)
На изпускателните колектори има 2 катализатора и когато тръбите се съединят в една има още един голям катализатор. След големия катализатор няма О2, има само преди и след малките катализатори.
За големия мисля че няма да имам проблеми но за малките трябва нещо да се направи заради О2-те.


Пробвай с избушване на всичките и запазване на ориг изпускателна с-ма във вида в който е, само без катализатори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 03 Сеп 2009, 10:02

Так ми се струва, че намя да стане - сондите ще дават съвсем друг сигнал. Има тема, потърси я.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 03 Сеп 2009, 10:54

В дадената тема която казваш я четох и няма решение на казуса а само догадки и доста мнения на некомпетентни хора. Някой ако го е правил и е решил проблемите с О2 да каже.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Сеп 2009, 11:22

колега имаше една е39 530 бензин която се продаваше на части, в бистрица се намира, защо пък от нея не свалиш катализаторите и всичко си бъде както си му е реда, много арна беше !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 03 Сеп 2009, 11:28

Е то все тая. Тези коли са на над 150000км. и при всички случай са се запушили вече. Мойте не са се запушили мног но като я вкарам в 5-6000 оборота и почва да смърди зверски на развалени яйца и други развалени миризми :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Сеп 2009, 11:42

автомат ли е 30ката? да ги пробваме.. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 03 Сеп 2009, 11:56

Само казваш кога и каде. :D Автомат е!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 03 Сеп 2009, 17:01

BMW-E39 написа:автомат ли е 30ката? да ги пробваме.. :mhihi:


Дай с теб и моята печка да тествам, колко още е назад зпрямо бензина :) Че я чипнах лекичко и ми се иска да сравня :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 05 Сеп 2009, 5:28

Та на проблема да минем. :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

Мнение от safety car F1 » 07 Сеп 2009, 22:43

катализаторите са 2!сваляш изпускателите режеш отвор в катализаторите-чистиш и заваряш!аз го направих преди седмица и съм много доволен-колата върви по добре и в разхода има разлика,няма дразнещи звуци!това по средата е средно гърне-не е катализатор!не се притеснявай за следкатните сонди-работят си и няма никакви грешки(повечето колеги пишат че влиза колата в авариен режим и свети лампа-НЕ Е ТАКА!) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 07 Сеп 2009, 23:15

safety car F1 написа:катализаторите са 2!сваляш изпускателите режеш отвор в катализаторите-чистиш и заваряш!аз го направих преди седмица и съм много доволен-колата върви по добре и в разхода има разлика,няма дразнещи звуци!това по средата е средно гърне-не е катализатор!не се притеснявай за следкатните сонди-работят си и няма никакви грешки(повечето колеги пишат че влиза колата в авариен режим и свети лампа-НЕ Е ТАКА!) ;)
точно така,по важни са следкатните сонди,те дават данни за определяне горивото,другите по скоро са свьрзани с екологията

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook