Защо е90 и Е87 не показват температурата на двигателя
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Първо светва жълта ламба.... подсказваща, че колата е позагряла над "оптималното"... не помня ква беше "иконката", която светва в жълто.... след това светва в червено, което вече си е "кипна чайника с водата бе, момче!"
Ае тва бензиновите ОК, ама нафтовите печки (с турбото особено)... тия 70С са им за закуска
naskoksan написа:В тая връзка още нещо интересно,
бензиновите двигатели след N54
работят на 70 градуса, не 90'
Иначе официалната версия на БМВ е
нещо от сорта, че двигателите след 09' 2005
работят при непостоянна температура и
предимно студени, за това няма уред,
който ще променя показанията си и ще
шашка обикновените юзъри
Ае тва бензиновите ОК, ама нафтовите печки (с турбото особено)... тия 70С са им за закуска

- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
уредите за температура на таблото са за някакво спокойствие на водача. обикновенно между 75 и 107-8 градуса стрелката стои закована в средата и не помръдва. при температури над 110 градуса стрелката започва много бързо да се движи към червения сектор и дали ще ти светне предупредителна лампа или ще видиш стрелката как се е засилила към дясната част на уреда е все едно. по-добре да видиш голяма лампа на средния дисплей и звуков сигнал от колкото да гледаш с периферното зрение постоянно стрелката за температурата.
ПС: бензинов двигател много трудно ще работи на 70 градуса, може би отделни елементи от двигателя работят на по-ниска температура спрямо главата, но не съм убеден за 70-те градуса
ПС: бензинов двигател много трудно ще работи на 70 градуса, може би отделни елементи от двигателя работят на по-ниска температура спрямо главата, но не съм убеден за 70-те градуса
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
и аз мисля ,че 70 е малко. мерил съм с електронен термометър на маркуч забит и си показа 90 .
а успокоението на закованата на средата стрелка е просто неземно.
въпреки ,че на е39ката като спука некъв щуцер -явно от старост се предаде пластмасата и докато мерна ,че стрелката се движи и светна лампата и спрех. добре че нямаше поражения и само смених там тоа разклонител ли,захващач ли на маркуча....
а успокоението на закованата на средата стрелка е просто неземно.
въпреки ,че на е39ката като спука некъв щуцер -явно от старост се предаде пластмасата и докато мерна ,че стрелката се движи и светна лампата и спрех. добре че нямаше поражения и само смених там тоа разклонител ли,захващач ли на маркуча....
Temp.
Май май само на първите е60, преди фейслифта показва с чертички на оборотометъра дали е загряла. Като запали подскачат чертичките нагоре, и падат постепенно като загрее. А всички други - фейса на е60, е90, е87 и т.н., няма такива чертички, само светва лампа - първо жълта предупредителна, все едно ти вика осъзнай се, и после ако преиграваш е червено и захапваш дървото....
Вярно са сметнали, че няма нужда от индикатори. А и така като се замислям, не съм чувал някой да е прегрявал..... само едно е66 750Li, ама той собственика беше експериментирал сериозно....
Вярно са сметнали, че няма нужда от индикатори. А и така като се замислям, не съм чувал някой да е прегрявал..... само едно е66 750Li, ама той собственика беше експериментирал сериозно....

Re: Защо е90 и Е87 не показват температурата на двигателя
отговора се крие в новият брой на Ауто Билд от 02.08.2010г. на стр.36 и 37 - това е политика на БМВ
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани