БМВ 530 M54 Смяна на катализатори Как?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
БМВ 530 M54 Смяна на катализатори Как?
Здравейте на всички отзовали се!
Колата е БМВ 530 двг.М54Б30
Има 4-ри О2-сензори (ламбда сонди)
На изпускателните колектори има 2 катализатора и когато тръбите се съединят в една има още един голям катализатор. След големия катализатор няма О2, има само преди и след малките катализатори.
За големия мисля че няма да имам проблеми но за малките трябва нещо да се направи заради О2-те.
Колата е БМВ 530 двг.М54Б30
Има 4-ри О2-сензори (ламбда сонди)
На изпускателните колектори има 2 катализатора и когато тръбите се съединят в една има още един голям катализатор. След големия катализатор няма О2, има само преди и след малките катализатори.
За големия мисля че няма да имам проблеми но за малките трябва нещо да се направи заради О2-те.
Последна промяна sajonara на 03 Сеп 2009, 10:59, променена общо 1 път
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Смяна на катализатори Как?
sajonara написа:Здравейте на всички отзовали се!
Колата е БМВ 530 двг.М54Б30
Има 4-ри О2-сензори (ламбда сонди)
На изпускателните колектори има 2 катализатора и когато тръбите се съединят в една има още един голям катализатор. След големия катализатор няма О2, има само преди и след малките катализатори.
За големия мисля че няма да имам проблеми но за малките трябва нещо да се направи заради О2-те.
Пробвай с избушване на всичките и запазване на ориг изпускателна с-ма във вида в който е, само без катализатори.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
В дадената тема която казваш я четох и няма решение на казуса а само догадки и доста мнения на некомпетентни хора. Някой ако го е правил и е решил проблемите с О2 да каже.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега имаше една е39 530 бензин която се продаваше на части, в бистрица се намира, защо пък от нея не свалиш катализаторите и всичко си бъде както си му е реда, много арна беше !
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Е то все тая. Тези коли са на над 150000км. и при всички случай са се запушили вече. Мойте не са се запушили мног но като я вкарам в 5-6000 оборота и почва да смърди зверски на развалени яйца и други развалени миризми
.

- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
BMW-E39 написа:автомат ли е 30ката? да ги пробваме..
Дай с теб и моята печка да тествам, колко още е назад зпрямо бензина


- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
катализаторите са 2!сваляш изпускателите режеш отвор в катализаторите-чистиш и заваряш!аз го направих преди седмица и съм много доволен-колата върви по добре и в разхода има разлика,няма дразнещи звуци!това по средата е средно гърне-не е катализатор!не се притеснявай за следкатните сонди-работят си и няма никакви грешки(повечето колеги пишат че влиза колата в авариен режим и свети лампа-НЕ Е ТАКА!) 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
точно така,по важни са следкатните сонди,те дават данни за определяне горивото,другите по скоро са свьрзани с екологиятаsafety car F1 написа:катализаторите са 2!сваляш изпускателите режеш отвор в катализаторите-чистиш и заваряш!аз го направих преди седмица и съм много доволен-колата върви по добре и в разхода има разлика,няма дразнещи звуци!това по средата е средно гърне-не е катализатор!не се притеснявай за следкатните сонди-работят си и няма никакви грешки(повечето колеги пишат че влиза колата в авариен режим и свети лампа-НЕ Е ТАКА!)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани