Проблем Е39!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем Е39!!!
Здравейте колеги,наскоро правих ремонт на колата(520i).Сменихме сегменти,гарнитурите,гумички клапани,биелни лагери(частите са MAHLE,без гумичките).След ремонта колата пропуши както преди и изгори около 500гр за 1000км!!!Поради съмнение в качеството на гумичките майстора ги смени отново,този път сложи VIKTOR RENZ,почисти добре и отдушниците.При замерване компресия няма никаква разлика в отделните цилиндри,колата върви много добре и разхода на гориво е перфектен.Обаче пушекът си остана,и то след каране по инерция на скорост и последващо подаване на газта.Маслото си е BMW,10-40 но едва ли там е проблемът.Хората са доказани,правят най-вече BMW и няма оплаквания от познати,дори напротив.Това е накратко,та молбата ми е някой друг препатил да даде съвет как да продължавам,има ли вероятност да се напаснат нещата след каране от само себе си или да отваряме мотора пак.Мерси и успех на всички.
- dimitar_kodoshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 2.08.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
Това е уникално обяснение, подкрепено с много добър снимков материал. Като за 8 клас.Браво на колегата. 

- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Вижте колеги.Този клапан не е панацея за всички болести по мотора.Аз също го смених и чесно казано не се промени нищо.А относно пушенето,може би трябва да мине време за да могат сегментите и гумичките да улегнат за да спре пушенето.Лично мнение.
Би ли споделил колега защо се наложи тази интервенция по мотора и какви пари излезе?

Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Dozo написа:Вижте колеги.Този клапан не е панацея за всички болести по мотора.Аз също го смених и чесно казано не се промени нищо.А относно пушенето,може би трябва да мине време за да могат сегментите и гумичките да улегнат за да спре пушенето.Лично мнение.Би ли споделил колега защо се наложи тази интервенция по мотора и какви пари излезе?
Прав си колега сигментите трябва да улегнат.Ако е и шлайфан вала трябват около10-15 хил.км.за да си пасне всичко,но при теб май не е така.Имай на изпредвид че може да пуши и защото по изпускателната система имаш още масло от преди ремонта!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
1
колеага слу4айно проверихте ли каква е хлабината на вода4ите на клапаните защото и аз го имах този проблем след основен ремонт отворих е втори пат и от много умуване се оказаха вода4ите сменихме ги и никакви проблеми до сега и мойта така пу6е6е и този клапан смени но не се оправи
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>
за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Както казаха някои колеги напълно нормален разход за кола след сигменти по принцип се препоръчва първите 1000-1500 км да не се юрка много мотора макс 3000 оборота и след това да смениш маслото и повече не би трябвало да ти дава такава консумация на масло
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега не се притесняваи толкова ,проблема е в сегментите,ще легнат в момента колкото и да не вярваш цилиндрите са поизносени в няква елипса като се поотрият сегмебнтите ще спре да гори олиото.караи ,нормално е .
- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
BMWdrivers написа:BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>
за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.
BMWdrivers, колега, ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да си контролираш пръстите!!!
Въпросът е много уместен от гледна точка на износването на стените на цилиндрите, биелните лагери... Не всеки от нас си е отварял двигателя и е добре да се знаят тези неща.
По темата - съвсем теоритично, не виждам как сегментите ще се нагласят по стените на цилиндрите ако има хлабини... Ремонтен комплект сегменти би следвало да са с по-голям диаметър, съответстващ на износването. Пуши ли синьо от ауспуха при студен старт? Как е в първите минути след студен старт? Т.е. сигурно ли е, че маслото се изгаря, а не се изхвърля от някъде?
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
bmw_n00b написа:BMWdrivers написа:BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>
за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.
BMWdrivers, колега, ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да си контролираш пръстите!!!
Въпросът е много уместен от гледна точка на износването на стените на цилиндрите, биелните лагери... Не всеки от нас си е отварял двигателя и е добре да се знаят тези неща.
По темата - съвсем теоритично, не виждам как сегментите ще се нагласят по стените на цилиндрите ако има хлабини... Ремонтен комплект сегменти би следвало да са с по-голям диаметър, съответстващ на износването. Пуши ли синьо от ауспуха при студен старт? Как е в първите минути след студен старт? Т.е. сигурно ли е, че маслото се изгаря, а не се изхвърля от някъде?
на въпросният колега, на който отговорих, въпросът му ни най-малко е насочен към темата, но ти това не го разбра, така че стига глупости.
piece
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани