Теч на антифриза на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stan4o__vd
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: Vidin
Теч на антифриза на Е46
Колеги излезна ми един проблем,който незнам от къде да започна да го решавам.Започна да ми губи антифриза в радиатора,на около 1000км доливам 500мл вода,радиатора е здрав и ме съмнява да не е от някоя снадка.Ако има някое слабо местенце дайте съвет!Аз мисля да сипя антифриз и той ще омазни местото от което тече!Аако някой е патил да даде някъв съвет!Мерси предварително!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Колега, покарай колата малко и паркирай някъде на чисто място.
Остави колата за 20-30 мин и я премести - ако е капало - значи имаш теч.
Ако не е капало - прегрял си колата и или си духнал гарнитура или ... ще сменяш глава.
Остави колата за 20-30 мин и я премести - ако е капало - значи имаш теч.
Ако не е капало - прегрял си колата и или си духнал гарнитура или ... ще сменяш глава.
колега покарай я около 10км. нормално ако можеш да не е в задръстванията, за да можеш постоянно да даваш газ. След това отвори капака и стисни маркучите дали са твърди ако са твърди значи си духнал гарнитурата или си пукнал главата. Ако са меки сравнително виж в задната част на двигателя има един тройник намира се под филтъра на купето. Там им е слабото място на тези коли. Също така загледай я сутрин дали пуши като я запалиш. Ако пуши значи е гарнитура или глава. Това е което се сещам дано да ти помогна.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Мене от калпави майстори, дето миналата седмица ми сменяха датчик колянов вал сега ми се скъса единия маркуч, който минава до алтернатора. Сглобили го нашите, и така го сглобили, че маркуча опира в една от обтяжните ролки. И така и е заминал, днес ми светна лампата.
Пак ядове..
Пак ядове..

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.
И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв

Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине

- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
колеги,
аз да попитам...
и моята губи антифриз и от време на време се налага да доливам.
сега като беше доста жега забелязах, че отдолу, където втората кора под двигателя се захваща за купето, имам теч, които след време сам спира. обаче, какво забелязах.... тази течност не мирише на антифриз... не мирише на нищо. Дали е антифирз или е нещо като конденз от климатика????
аз да попитам...
и моята губи антифриз и от време на време се налага да доливам.
сега като беше доста жега забелязах, че отдолу, където втората кора под двигателя се захваща за купето, имам теч, които след време сам спира. обаче, какво забелязах.... тази течност не мирише на антифриз... не мирише на нищо. Дали е антифирз или е нещо като конденз от климатика????
Mitko195 написа:andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.
И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв![]()
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине
Явно говорим за различни неща , защотот това го поръчах от ауто плюс и чаках оригинално от БМВ има си щампи лепенки всичко . Това за което аз говоря е един тройник дълъг около 10 см и е на много забутано място между купето и двигателя.
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Колега заради тоя тройник един идиот ми смени и водната помпа.А зимата смених и това водно съединение 65 лв оригинално.Mitko195 написа:andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.
И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв![]()
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине
- stan4o__vd
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: Vidin
Теч на антифриза на Е46
малеее,кой знае как ще го открия
значи доста се пати със тия съединения,ще ви пиша какво е станало

Re: Теч на антифриза на Е46
stan4o__vd написа:малеее,кой знае как ще го откриязначи доста се пати със тия съединения,ще ви пиша какво е станало
маха се филтъра на климатика , кутията в която се слага филтъра и там отдоло се напипва успех
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
И аз наблюдавам същото при мен, но загубата е толкова, че за 9 месеца (преди толкова смених водна помпа, и напълних с антифриз) ми светна датчика за нивото на антифриза. Въпроса ми е ... нормално ли е за 9 месеца да трябва да се долеее или да търся и аз теч (дано не е нещо по-сериозно де ) И какво е горе долу количеството от пълен до светване на датчика ?
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
andreti написа:Mitko195 написа:andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.
И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв![]()
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине
Явно говорим за различни неща , защотот това го поръчах от ауто плюс и чаках оригинално от БМВ има си щампи лепенки всичко . Това за което аз говоря е един тройник дълъг около 10 см и е на много забутано място между купето и двигателя.
Точно за този тройник става въпрос колега, мястото е където казваш и на самата част си има малка емблемка на BMW..

- l.u..bo
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70
- Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp
Re: Теч на антифриза на Е46
Еее колеги аз почнах да доливам вода всяка седмица и вчеар реших да тарся проблем и нищо не намерих . А този троиник неможах да го намера. Трябжа да сваля самата кутия на филтара на купето ли? Или за друго става вапрос. Просто незнак какво да гледам вече 

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани