Демонтаж на горните "криви" носачи
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Демонтаж на горните "криви" носачи
Колега,азсъщо съм за носачи и какво ли не пробвах,ама с гола рака не става само с пистолет.
Иначе само ръцете ключовете и нервите се чупат

Пак ако си луд и немаш умора махаи там с чука докато поодпусне и така


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
в случая е важното колко ти е дълга тръбата която ползваш за удължение, съответно къде се прави и манипулацията...
не е лесно но като за начало - полейте с WD-40, пушете по една цигара за да попие качествено, измлатете го с по-голям чук за да се пораздвижи и пробвайте да развиете. Ако не става отново чука и отново проба.
Само не разбирам защо отвивате номер 13 а не номер 9?????

не е лесно но като за начало - полейте с WD-40, пушете по една цигара за да попие качествено, измлатете го с по-голям чук за да се пораздвижи и пробвайте да развиете. Ако не става отново чука и отново проба.
Само не разбирам защо отвивате номер 13 а не номер 9?????

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
28 часа престой с Wd40, рамо около 70см, инструменти FACOM, камъка FORCE, разцепи се на 3 ...
Ako пробваш да свалиш носача, ще си отговориш сам

_65536_kb_sec_ написа:
Само не разбирам защо отвивате номер 13 а не номер 9?????
Ako пробваш да свалиш носача, ще си отговориш сам

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е свалял съм го де, няколко пъти на няколко коли, само че леката разлика е че се случва на подемник, болта в единия край, гайката в другия и довиждане...
Ако съм се объркал искам да ме извините.
Ако съм се объркал искам да ме извините.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
съмнява ме при 32 да е по-различно от при Е34... цялата планка под номер 12 на схемата, пречи да се развие гайката 11.
След 7 часа батъла ще продължи, пък каквото стане...
След 7 часа батъла ще продължи, пък каквото стане...

...
Няма смисъл да се сваля планката. Наскоро сменях и на моята и на Е34-ката на брат ми (бившата на Gemar) и отвих само болта 9. Доколкото си спомням напъвах болта с тръба към 50-60 сантима, а гайката едвам я хванах с едни клещи чираци за контра. Малко трудно се бърка и даже и с гедорето не успях. Пробвай и така, колега. Нищо не губиш, освен може би 10-тина минути.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Колега ако сменяш само горните криви нема нужда да отвиваш и шенкела, а и без канал става лесно, само разкачи накрайника от шенкела и освободи и биалетката, и за избиване ползвай скоба тип вилица, и все пак ако си решил да отвиеш шенкела само гледай да не скъсаш болтовете че тогава голем ше го береш
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ...
bat_ilko написа:Няма смисъл да се сваля планката. Наскоро сменях и на моята и на Е34-ката на брат ми (бившата на Gemar) и отвих само болта 9. Доколкото си спомням напъвах болта с тръба към 50-60 сантима, а гайката едвам я хванах с едни клещи чираци за контра. Малко трудно се бърка и даже и с гедорето не успях. Пробвай и така, колега. Нищо не губиш, освен може би 10-тина минути.
лула нямаш ли




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Няма къде да мушнеш лула там... едвам захапва леко гаечен ключ, но въпреки това е огромна мъка да се върти болта, затова исках да сваля планката, за да имам достъп до гайката и да напъвам нея както си му е реда...
Имам чувството че ще счупя рамото ... напъвам го с подсилен камък 22 този болт 9 и въпреки това не и не...

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
ВД-то е Помощникът, това е ясно, но освен време му трябват и вибрации за да проникне при много спечени сглобки.
С други думи пръскай и карай, пръскай и карай 2 дена. След това с почукване (не млатене
) по оста на болта (не напречно).
Еми, това е.
Според мен "по-големия чук" не е добро решение. Понякога заклинването на резбата е по-здраво от болта и последния се къса.
Още един съвет: При монтажа напръскай с противозаклинващ спрей резбата (anti-seize spray). С нашите родни пътища надупчени като швейцарско сирене със сигурност ще го сменяш пак носача някой ден.
Поздрави,
Д
ВД-то е Помощникът, това е ясно, но освен време му трябват и вибрации за да проникне при много спечени сглобки.
С други думи пръскай и карай, пръскай и карай 2 дена. След това с почукване (не млатене

Еми, това е.
Според мен "по-големия чук" не е добро решение. Понякога заклинването на резбата е по-здраво от болта и последния се къса.
Още един съвет: При монтажа напръскай с противозаклинващ спрей резбата (anti-seize spray). С нашите родни пътища надупчени като швейцарско сирене със сигурност ще го сменяш пак носача някой ден.
Поздрави,
Д

- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Ако блъскаш с разни чукове, ще хвърчат дребни боклуци, ръжди, стружки и т.н., които могат да се налепят на магнита на АБС-а, съответно същият може да трябва да се почисти след това.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не, не, не ...
С блъскане не става-освен проблеми, друго няма да си докарам така. От моята кола ще го сваля лесно... аз се мъча с другата в нас, която съм качил на канала...Б25-ца... не става да я пръскам и карам...днес ще се пробвам за последно и ако не стане ще трябва да купувам нов... само дето цената е солена, а са от буклуци нагоре... имам ги в нас на колата оригинални, здрави и не мога да ги сваля...
С блъскане не става-освен проблеми, друго няма да си докарам така. От моята кола ще го сваля лесно... аз се мъча с другата в нас, която съм качил на канала...Б25-ца... не става да я пръскам и карам...днес ще се пробвам за последно и ако не стане ще трябва да купувам нов... само дето цената е солена, а са от буклуци нагоре... имам ги в нас на колата оригинални, здрави и не мога да ги сваля...
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
там е проблема ми колега-не мога да стигна до гайката... днес купих още инструмент и сега си отивам да го мъча... дано стане че нямам стотици левове за други...
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани