проблем със светлините

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

проблем със светлините

Мнение от coyota » 31 Авг 2009, 18:38

Колеги, колата ми е 324 д с четерите фара. Проблема ми е 4е не стига ток до десния дълъг. Някои може ли да ми даде някаква схема на бушоните или поне да ми каже кои бушон е за светлините :( :(
Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 31 Авг 2009, 22:28

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 31 Авг 2009, 22:30

дел, моля :)
Последна промяна ivantchoG на 06 Сеп 2009, 18:12, променена общо 1 път
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Мнение от cargo22 » 01 Сеп 2009, 0:51

Ако всичко ти е наред при бушоните провери си добре буксите на фаровете или ключа на таблото.Аз се бех вкарал в голям филм всичко ми е наред обаче нямах десен и се оказа че е клеасала първата букса.Но не проверявай буксите на крушките , а преди това тройката дали достига до там ток.Прочем това стана след голямата глупост да измия моторния отсек и то СЕЛСКАТА :confused: :confused: :confused: :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 01 Сеп 2009, 8:57

точно там е проблема че не ми стига ток до буксата и сега гледам да трагна от някаде и да гледам по веригата дали не е прекъсната някаде

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 01 Сеп 2009, 9:14

открих проблема но е малко странен......в смисал такав че.....проблема идва от липсата на един от бушоните но пък до сега как светеше след като аз така сам я взел и там не сам пипал незнам :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Мнение от Rumburak » 01 Сеп 2009, 9:33

coyota написа:открих проблема но е малко странен......в смисал такав че.....проблема идва от липсата на един от бушоните но пък до сега как светеше след като аз така сам я взел и там не сам пипал незнам :D

на един мой познат беше същия проблема(не беше с е30 де... :uups: ) но се оказа, че вместо бушон някой идиот му е сложил най-обикновена тел (като мостче) на мястото на бушона и от сътресенията по дупките из софия постепенно се извадила и изпаднала въпросната тел... :conf: та после си сложи той бушон на нейно място и всичко си беше ок..
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 01 Сеп 2009, 10:39

колегата които даде двете схеми.....за бушоните на е 30. Вапроса ми е дали на всички Е 30 е еднакво за да знам да си оправя моите, защото ампеража на моите бушончета не отгаварят с тази схема :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 06 Сеп 2009, 18:14

На нормално излезлите от завода трябва да са така. На афтърмаркетните - божа работа...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 09 Сеп 2009, 21:45

...виж кои са ти предпазителите /с изпробване/и си сложи необходимите,пък схемата ти да е каквато ще.Провери и тези на габаритите,че там са по-тънки проводниците и си топят много лесно,и мирише и пуши и много :banghead:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook