Заслужава ли си да се захващам с това?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ивчо не знам какво толкова те учудва, има си все още Е30-ки с оригинална и тоя добра боя, виж галерията ми примерно, зеленото двойно стопче си беше с много добра боя. Прав си, трябва да се очаква ръжда и ще е доста учудващо ако няма (и такива има, макар, че са много редки), защото ръждеят, но все пак.
По-голям проблем ще е, че с годините всичко се амортизира и ако не е попаднала в много съвестен собственик в България, който да обновява всичко проблемно, ще имаш големи трудности да я стегнеш и най-вече големи разходи. Може спокойно да ти стъпи на цената на Е36. Това тампони навсякъде, въпросното окачване, което ти си предвидил, почти сигурно ще се обади за смяна, ако е случайна Е30-ка, спряна пред блока. Механизма за превключване на скорости може да има луфт и да те дразни (все едно сменяш скорости с мек х** в ръка, които за сметка на това може да влизат трудно).
Иначе двойното стопче може да изглежда жестоко с един Мтех 1 пакет (предна, задна престилка и прагове, евентуално и джантоци хубави), аз лично трудно бих могъл да си избера Мтех 1 или Мтех 2 (трон стоп) и двете са прекрасни. Притеснявай се повече за техническите проблеми, отколкото за вида. Огледай я МНОГО подробно, навсякъде.
Пожелавам ти е да е 2.0, с 6 на брой буталца
По-голям проблем ще е, че с годините всичко се амортизира и ако не е попаднала в много съвестен собственик в България, който да обновява всичко проблемно, ще имаш големи трудности да я стегнеш и най-вече големи разходи. Може спокойно да ти стъпи на цената на Е36. Това тампони навсякъде, въпросното окачване, което ти си предвидил, почти сигурно ще се обади за смяна, ако е случайна Е30-ка, спряна пред блока. Механизма за превключване на скорости може да има луфт и да те дразни (все едно сменяш скорости с мек х** в ръка, които за сметка на това може да влизат трудно).
Иначе двойното стопче може да изглежда жестоко с един Мтех 1 пакет (предна, задна престилка и прагове, евентуално и джантоци хубави), аз лично трудно бих могъл да си избера Мтех 1 или Мтех 2 (трон стоп) и двете са прекрасни. Притеснявай се повече за техническите проблеми, отколкото за вида. Огледай я МНОГО подробно, навсякъде.
Пожелавам ти е да е 2.0, с 6 на брой буталца

BMW only!
ивчо3 написа:coyota написа:и аз карам БМВ с двоен стоп 87 година и това за боята не е вярно.....моята няма грам ръжда никъде, но за сметка на това почти всеки ден се обажда по нещо защото колата е старичка
Сега остава да кажеш, че е с оригиналната боя!
Ето как изглежда оригиналната боя на кола на същите години:
Да с оригиналната боя си е но не е в никак добро състияние (боята имам предвид ) Ще гледам да кача снимки довечера като сварша работа.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
ивчо3 написа:coyota написа:и аз карам БМВ с двоен стоп 87 година и това за боята не е вярно.....моята няма грам ръжда никъде, но за сметка на това почти всеки ден се обажда по нещо защото колата е старичка
Сега остава да кажеш, че е с оригиналната боя!
Ето как изглежда оригиналната боя на кола на същите години:
Нали се сещаш, че има много фактори, които влияят на състоянието на купето и боята. Естествено, че една кола, която е била държана на атмосферните условия толкова години и мита супер рядко ще има ръжда. Вече е друго за някоя гаражна и измивана по 2-3 пъти на седмица.

Че старите БМВ-та си гният е така, но има и читави екземпляри, които не само за 22 години, но и за повече няма да имат такива проблеми.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Колата я гледах още вчера с баща ми.Колата е гаражна и ако искаите ми вярваите боята е оригинална или е боядисвана та, че да не личи че нещо и има.Предполагам колата е интересна за много хора от форума и трябва да я снимам за да разберете ,че на външен вид е като нова.Другата седмица обещавам ще кача снимки на колата.
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
NeedHead написа:Projektzwo написа:скачай на Е36 и си питай дъртия, но всъщност ако си мърляч по природа и не държиш всичко да е в "топ" състояние, можеш да се мъчиш и с някоя 30-ка...
Хората не разбират от коли


Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

ico-bmw написа:NeedHead написа:Projektzwo написа:скачай на Е36 и си питай дъртия, но всъщност ако си мърляч по природа и не държиш всичко да е в "топ" състояние, можеш да се мъчиш и с някоя 30-ка...
Хората не разбират от колиМахниги тея е36-ци колега не си заслужава! Само е30 до гроб!!!!
Подкрепям колегата

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- JelioNikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: `90 e30 sedan
tontoni написа:Колата я гледах още вчера с баща ми.Колата е гаражна и ако искаите ми вярваите боята е оригинална или е боядисвана та, че да не личи че нещо и има.Предполагам колата е интересна за много хора от форума и трябва да я снимам за да разберете ,че на външен вид е като нова.Другата седмица обещавам ще кача снимки на колата.
Разлика между оригинална боя и пребоядисвана кола от тук до небето ...... та и колкото да е добър майстора (бояджията) винаги има разлика технологията на боядисване е различна загледай се в една чисто нова Лъскарка и в една по стара кола за да добиеш представа горе доло
Еднъчи няма ко да слушаш хорски мнения дали двоен стоп е грозен или красив, всеки с мнението си ако ти харесва скачай в нея караш подържаш и ти си човека, ако ли не огледай се за нещо друго което ще ти допадне

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
...
и мойта е30ка е с оригинална боя и няма грам ръжда никъде
може би щото не излиза от гаража
... справка галерията


Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
ico-bmw написа:NeedHead написа:Projektzwo написа:скачай на Е36 и си питай дъртия, но всъщност ако си мърляч по природа и не държиш всичко да е в "топ" състояние, можеш да се мъчиш и с някоя 30-ка...
Хората не разбират от колиМахниги тея е36-ци колега не си заслужава! Само е30 до гроб!!!!
аз не съм претендирал, че разбирам, ама 90% от Вас ентусиастите ("истинските") карате изгнили курници с рязани пружини и 15-ки с гуми за мъгла или за вятър, защо не му направите една проста сметка на момчето, колко ще му струва удоволствието да поддържа един такъв куц кон? Все си мисля, че е хубаво повечко да се въртят км на пътя от колкото часове в сервиза...
П.П. Съвета ми за покупка на Е36 беше провокирана от това, което автора на темата е написал като информация в профила си...
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Няма нищо по хубаво от това, да си трошиш ръцете 2-дена да я ремонтираш, след това да се насладиш на резултата,и да се качиш и да я покараш.Кеф цена няма! Ако мислиш че колата ти харесва не събираи мнения,ами ходи си я купи и се вози,каквото и да ти коства това 

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Мен ако питате,когато един човек обича да се занимава с това което истински9 желае за него няма цена-давам пример с мен-купих си миналата година Е30 туринг,вярно 92 година е,беше в гараж,не беше карана и моята наистина е с оригиналната боя,но...беше с 1.8 М40(за мен най-куцото изпълнение на мотор на БМВ),и оттам се почна търсене на мотор,винаги съм искал и съм си мечтал за Е30 с М50...с много нерви търпение го постигнах.Друг колега и мой приятел-момчето притежава Е34 М50 Б20,но както е казал един колега в подписа си-''всеки истински БМВ ентусиаст рано или късно си купува Е30''-та и оя приятел си купи Е30 84 година с блокирал мотор,но с търпение,нерви и малко пари вече има М20 Б23 вътре,така че когато искаш да имаш Е30 нищо не може да те спре.Има и един друг моабет-''НЕ МОГА И НЕ ИСКАМ СА БРАТЯ!!!
Не че карам колегата на сила да го купува ама според мен си заслужава инвенстицията и нервите...Успех.

Не че карам колегата на сила да го купува ама според мен си заслужава инвенстицията и нервите...Успех.



- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Колеги купих една е36 Пълен М пакет за устроиваща ме цена.Понеже знам ,че и е30-ката си има много почитатели и хора които търсат такива казвам последно бес снимки понеже нямам време да я снимам- с две думи ПЕРФЕКНА 4-варата е30 с 2.0 нормален мотор.Цената и е 2000 лв. като за мене стигнахме 1500 лв.Мога да сваржа секи от форума с ,човека но ще ми свърши една деребна услуга-ще ми подари ляв ъгъл за м-паларова броня(моита е одарена и тарса само ъгъл от друга да го залепа) или ще ми подари ляв фар пак за е36.Ако наистина на живо някои намери сериозни забелешки по колата или остане недоволен от показаното от мен не трябва да се чуства длажен да ми дава нищо както и ще си призная сяка лоша критика за мене за вярна.Колата е с 2- комплекта джанти- единия оригинални стоманени с зимни гуми и оригиналните лети джанти с летни гуми.Повтарям колата е с 2-ния стоп и е 4-ри врата 97 година.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми мести в по долния под форум 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани