Ксенон-помощ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
525bmw написа:DAEL написа:525bmw написа:**Novobraneca написа:Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее
Колега, кое по принцип е "студено" на ксенона?
Ами напиши в гугъла "ксенон" и чети, може и да ти стане ясно!
Батка, моите уважения, но не говорим в клуб "химия", а говорим в клуб БМВ, ако не помниш, виж си експлоръра! Освен това бягаш и от темата, а понеже ровиш много в "гугъл", прочети при какви обстоятелства работи самата система, а не самият газ "ксенон", защото ксенон му викаш ти и още 20 твои познати, а същинското му име и начина за отделяне на светлина - така де, гугъл.
А, аз още искам да разбера какво е студено на този ксенон за който се говори тук.
Батка, и мойте уважения, ама не съм некое двайсе годишно хакерче, което виси по интернет и форумите и много добре знам, че става въпрос за БМВ, но ти нещо май не си ме разбрал какво исках да кажа с предишния си пост за ксенона!
Най-простия начин по който мога да ти обясня, че ксеноновите лампи не нагряват като обикновенните, които са с жичка, е следния, през зимата като ти свети ксенона ледът който е по фара разтопява ли се!?
Отговорът е не, и затова при колите които са с оригинален ксенон на фаровете има задължително система за измиване!

DAEL написа:525bmw написа:DAEL написа:525bmw написа:**Novobraneca написа:Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее
Колега, кое по принцип е "студено" на ксенона?
Ами напиши в гугъла "ксенон" и чети, може и да ти стане ясно!
Батка, моите уважения, но не говорим в клуб "химия", а говорим в клуб БМВ, ако не помниш, виж си експлоръра! Освен това бягаш и от темата, а понеже ровиш много в "гугъл", прочети при какви обстоятелства работи самата система, а не самият газ "ксенон", защото ксенон му викаш ти и още 20 твои познати, а същинското му име и начина за отделяне на светлина - така де, гугъл.
А, аз още искам да разбера какво е студено на този ксенон за който се говори тук.
Батка, и мойте уважения, ама не съм некое двайсе годишно хакерче, което виси по интернет и форумите и много добре знам, че става въпрос за БМВ, но ти нещо май не си ме разбрал какво исках да кажа с предишния си пост за ксенона!
Най-простия начин по който мога да ти обясня, че ксеноновите лампи не нагряват като обикновенните, които са с жичка, е следния, през зимата като ти свети ксенона ледът който е по фара разтопява ли се!?
Отговорът е не, и затова при колите които са с оригинален ксенон нa фаровете има задължително система за измиване!
Защо не пробваш да пипнеш работеща ксенонова крушка и след това ми кажи кое нагрява и кое не.
Замисли се защо не се топи леда? Не е ли защото крушката произвежда светлина, а не огън. И самата крушка се равнява на 400 свещи, но това не значи, че е студена. Виждал ли си изгоряла ксенонова крушка? Освен че мехура е черен, и самият корпус е черен(нагорял) от работата си. А не от лоши връзки или некфи други глупости. Виждал ли си крушка Philips, с ламаринката върху стъклото. По старите модели, ламаркинката е станала почти червена преди изхвърлянето на крушката, щото не грее ли? А пръскалките приятелю, ги има на много коли и без ксенон. Но за ксенона са задължителни.
Цитат
"По изискване на европейския съюз системата за миене в много от случайте е настроена да мие и фаровете след като миете прозорците при включени светлини, защото мръсотийте и частиците полепени по стъклата на фаровете правят неприятни разсейки на ксеноновите светлини и заслепяват насрещно движещите се!""
А зимата приятелю, ако караш с 80-90 км, и пръснеш един път върху фаровете знаеш ли какво става.....лед, а зимата има и кал и киша и куп неща, а ако не знаеш. Моята система, предполагам и на другите мие 5 към 1. 5 пъти предното стъкло, 1 път фаровете, през зимата фаровете знаеш ли как се цапат, през 200 метра, че и по малко, мислиш ли че за з а това което казваш?
И никой не говори за 15 или 20 годишни хакерчета, просто попитах какво му е студено на ксеновата система и досега получих един нормален отговор и то не беше от теб.
Поздрави
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Колега май нещо не може да разбереш?
Казах, че ксенона не нагрява както обикновенна крушка, но ти явно нямаш за цел да разбереш какво пиша, а търсиш начини да се заяждаш, както и да е!
За зимата за това има система за интензивно измиване, която си има отделно казанче за препарати, които не позволяват да замръзва течноста като миеш фаровете!
П.С Качи си поне снимки в галерията да се вижда с какви ксенони си
Казах, че ксенона не нагрява както обикновенна крушка, но ти явно нямаш за цел да разбереш какво пиша, а търсиш начини да се заяждаш, както и да е!
За зимата за това има система за интензивно измиване, която си има отделно казанче за препарати, които не позволяват да замръзва течноста като миеш фаровете!
П.С Качи си поне снимки в галерията да се вижда с какви ксенони си
DAEL написа:Колега май нещо не може да разбереш?
Казах, че ксенона не нагрява както обикновенна крушка, но ти явно нямаш за цел да разбереш какво пиша, а търсиш начини да се заяждаш, както и да е!
За зимата за това има система за интензивно измиване, която си има отделно казанче за препарати, които не позволяват да замръзва течноста като миеш фаровете!
П.С Качи си поне снимки в галерията да се вижда с какви ксенони си
Разбирам идеално за какво става въпрос, идея си нямаш дори колко. Не се заяждам, а се изненадах, като прочетох "студен", и най нормално попитах. Перфектно ми е ясно, че много по-малко ватове ватове произвеждат в пъти повече светлина, но никъде в приказката няма студен. Крушката си грее като прожектор.
Има база за сравнение спрямо, ако обикновенната крушка беше 400 свещи, и тази е 400, това е сравнението, друго сравнение няма. Ако беше 400 свещи обикновенната, щеше сигурно да грее така, че да топи фаровете, но не е и затова няма сравнение. Ксенона има предимството в това, че консумира много малко ток, разбира се и светенето.
Иначе ксенон мога да ти дам толкова системи, че да си ги слагаш дори в таблото, ако искаш и не китайски, а хелла.
Иначе и аз имам отделно казанче, но това казанче е за смесване на препарат(концентрат) и при пръскане от големият си взема от малкият и така пръска. Дали е за интензивно миене, нямам идея. Както ти написах, при пускане на фаровете първото миене е стъклото и фаровете и след това при натискане на лоста 4 пъти, следващият е пак и фаровете.
2003 година е е39ката
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
525bmw написа:
Иначе и аз имам отделно казанче, но това казанче е за смесване на препарат(концентрат) и при пръскане от големият си взема от малкият и така пръска. Дали е за интензивно миене, нямам идея.
Не е по темамата, ама това казанче не е за смесване, а само за интензивното миене и се слага специален БМВ препарат концентрат летен/зимен, в 6 литровото пак се слага препарат за чистачки летен/зимен, ама разреден! Не наливай само вода в голямото, някой те е заблудил и зимата да не го спукаш. Ако ти смесва в двете казанчета проблема ти е в клапачетата на пръскалките на капака.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
LUCIFER'S написа:525bmw написа:
Иначе и аз имам отделно казанче, но това казанче е за смесване на препарат(концентрат) и при пръскане от големият си взема от малкият и така пръска. Дали е за интензивно миене, нямам идея.
Не е по темамата, ама това казанче не е за смесване, а само за интензивното миене и се слага специален БМВ препарат концентрат летен/зимен, в 6 литровото пак се слага препарат за чистачки летен/зимен, ама разреден! Не наливай само вода в голямото, някой те е заблудил и зимата да не го спукаш. Ако ти смесва в двете казанчета проблема ти е в клапачетата на пръскалките на капака.

LUCIFER'S написа:525bmw написа:
Иначе и аз имам отделно казанче, но това казанче е за смесване на препарат(концентрат) и при пръскане от големият си взема от малкият и така пръска. Дали е за интензивно миене, нямам идея.
Не е по темамата, ама това казанче не е за смесване, а само за интензивното миене и се слага специален БМВ препарат концентрат летен/зимен, в 6 литровото пак се слага препарат за чистачки летен/зимен, ама разреден! Не наливай само вода в голямото, някой те е заблудил и зимата да не го спукаш. Ако ти смесва в двете казанчета проблема ти е в клапачетата на пръскалките на капака.
Сипвам и в двете.....може да съм се подлъгал, защото преди време имах летен препарат, който беше червен и си бях сипал и син в голямото и като пръсках

Иначе пръска равномерно и силно....поне ми се струва, че така трябва, ама знам ли.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани