Заслужава ли си да се захващам с това?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Заслужава ли си да се захващам с това?

Мнение от tontoni » 27 Авг 2009, 1:17

Колеги намерих една много запазена е30-ка 4-врати ,оригинална боя,на много реални километри.Собственика предполага ,че е 2.0 :mhihi: но като се върнел синът му щял да каже с точност.(човека е на години и не разбира).Проблема на колата е ,че е 87 година и е с 2-ния стоп иначе има хидравлика сичко.Колко би ми струвало един хубав салон за тая кола,едно спорно окачване и едни готини М брони.Купето е повече от перфекно както и двигателя.Според вас заслужава ли си да се захващам с такъв мащабен проект за кола 4-втрати и особено ме дразни 2-ния стоп?Тия дни ще кача снимки на колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Re: Заслужава ли си да се захващам с това?

Мнение от mnh » 27 Авг 2009, 2:44

tontoni написа:Колеги намерих една много запазена е30-ка 4-врати ,оригинална боя,на много реални километри.Собственика предполага ,че е 2.0 :mhihi: но като се върнел синът му щял да каже с точност.(човека е на години и не разбира).Проблема на колата е ,че е 87 година и е с 2-ния стоп иначе има хидравлика сичко.Колко би ми струвало един хубав салон за тая кола,едно спорно окачване и едни готини М брони.Купето е повече от перфекно както и двигателя.Според вас заслужава ли си да се захващам с такъв мащабен проект за кола 4-втрати и особено ме дразни 2-ния стоп?Тия дни ще кача снимки на колата.
Колега,и на мен преди не ме кефеше двойния стоп,но след като видях двойно стопче с Мтехник1 задна броня... мнението ми доста се промени...
А бе от мен да знаеш-всичко свързано със силуета на Е30 може да се опише адски просто - СЕКС :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 27 Авг 2009, 3:59

двоиният стоп е грозен не си заслужава :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 27 Авг 2009, 8:49

Ако това ще ти е първа кола се насочи към друг модел. Е30 е една черна дупка за пари и ако нямаш пари, не си мисли че ще минеш тънко защото няма да е така, отделно ти още не си виждал колата. Щом колата е 87-ма 100% ще има ражди по купето и други такива........... Ако нямаш пари и железни нерви хич не се набиваи в филма ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2006

Мнение от Fonzi » 27 Авг 2009, 8:53

Всичко си заслужава колега стига да имаш кинти и въображение да поправиш това, което не те кефи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Заслужава ли си да се захващам с това?

Мнение от ивчо3 » 27 Авг 2009, 9:14

22 годишна кола с оригинална боя, вярваш ли на собственика? Може и добре да изглежда на пръв поглед но се замисли дали това е вярно. Най-вероятно е пребоядисвана със съмнително качество, пръсната с лак да блести, за да не се вижда състоянието на боята и прикриване на драскотини, ръжди, петна, некачествено нанесен кит, който не след дълго се напуква и изпадат цели парчета заедно с боята и след няколко пъти външно измиване този лак се лющи и тогава ще видиш истинското състояние на колата. Когато се решиш да я купиш гледай за ръжди по прагове, багажник и още по-важно дали купето не е станало на дреб. Тези е30-ски с двойния стоп хващат ръжда още след десетата година, защото заводски не са боядисани качествено. Както един потребител спомена, много пари ще наливаш не заради скъпите части, а защото годините не са малко и съвсем нормално е дори за поддържана кола да правиш големи разходи. Е30 тройния стоп определено е по-добрия вариант. По възможност туринг от 1994-та година, най-доброто изпълнение на е30.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 27 Авг 2009, 9:39

Скачай в играта смело,ииииии кое му е мащабния проект на един салон , едно спортно окачване и едни "М" брони :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 18.02.2008
Местоположение: Broken Balkanz
Пол: Мъж
Кара: 200CE

Мнение от Projektzwo » 27 Авг 2009, 9:46

скачай на Е36 и си питай дъртия, но всъщност ако си мърляч по природа и не държиш всичко да е в "топ" състояние, можеш да се мъчиш и с някоя 30-ка...
Изображение

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 27 Авг 2009, 9:46

igra4a-c2560xm написа:двоиният стоп е грозен не си заслужава :mhihi:


:mhihi: :mhihi: Нека да е грозен!!!

Изображение


Хвърляй и се,пари ще ти трябват,ама чак да е черна дупка за пари не е споко!
Последна промяна NeedHead на 27 Авг 2009, 9:49, променена общо 1 път
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 27 Авг 2009, 9:48

Projektzwo написа:скачай на Е36 и си питай дъртия, но всъщност ако си мърляч по природа и не държиш всичко да е в "топ" състояние, можеш да се мъчиш и с някоя 30-ка...


:ahah:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 27 Авг 2009, 9:48

Двойния стопец е класика, особено ако е запазена колата, си заслужава на 100% ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 27 Авг 2009, 10:15

GEORGIEV написа:Скачай в играта смело,ииииии кое му е мащабния проект на един салон , едно спортно окачване и едни "М" брони :roll:

Нали се сещащ че има брони за 200лв от стъклопласт и оригинални за 1500лв има окачване за 300лв има и коиловъри за 2000лв и тн.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 27 Авг 2009, 11:06

и аз карам БМВ с двоен стоп 87 година и това за боята не е вярно.....моята няма грам ръжда никъде, но за сметка на това почти всеки ден се обажда по нещо защото колата е старичка :(

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Авг 2009, 11:08

igra4a-c2560xm написа:двоиният стоп е грозен не си заслужава :mhihi:
както винаги си прав колега
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Авг 2009, 16:26

coyota написа:и аз карам БМВ с двоен стоп 87 година и това за боята не е вярно.....моята няма грам ръжда никъде, но за сметка на това почти всеки ден се обажда по нещо защото колата е старичка :(

Сега остава да кажеш, че е с оригиналната боя!
Ето как изглежда оригиналната боя на кола на същите години:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook