До всички знаещи и незнаещи...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 05 Авг 2009, 21:54

Колеги знам че темата е от преди няколко години но нещо ме дразни и реших да споделя и ако има някой ако може да хелпне.Преди да си отремонтирам помпата (хроата казаха че няма язви няма нищо колата си спираше добре педала си беше перфе...а напоследък опитвам се да не обръщам внимание но педала е някак си супер твърд и трябва да му скоча с двата крака за да може да спре някак си ,не изпуска педала.течността е смененас нова .системата е обезвъдушена.
Някой ако има идея от какво може да е
или другия вариант с друга помпа дасе пробва....
Какъв е варианта за по добра помпа ,да речем от е32 дали ще стане без преправяне. или ако някой има помпа работеща да пише става дума за е30 324 тд
ето такава е помпата Изображение
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 05 Авг 2009, 22:31

Колега,ти май не си случил на спирачки,а?! :roll: :uups:

:winky:

Успех!
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 05 Авг 2009, 22:42

NeedHead написа:Колега,ти май не си случил на спирачки,а?! :roll: :uups:

:winky:

Успех!


Ем не струва ли ми се незнам може и аз да си въобразявам,но все пак помпа от е32 или е36 ще пасне без преправяне.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 05 Авг 2009, 23:03

Чувал съм,че от Е36 е перфе,а и по-голям дебит има,ама питай някой да не те объркам! :uups:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 05 Авг 2009, 23:20

Първо пробвай с нов вакумен клапан.
После с друго серво, мойто беше заминало и педала беше ужасно твърд. Също така като я оставях вечер на паркинга на сутринта педала беше кокал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 06 Авг 2009, 17:47

Колега това на снимката ли е което се вижда номер 13 и от него ли може да ги прави тези проблеми....Значи или серво или помпа или от този клапан баси ужаса.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 06 Авг 2009, 19:10

Пробвай първо това което ти писа porostorm , като я за гасиш след време преди да запалиш педала трябва да е мек няколко натискания, ще си отговориш на част от въпросите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 09 Авг 2009, 19:14

Пробвах я преди да я запаля точно две натискания и на третото става кокал ,а докато карам като реша да спра все едно е запушена системата така твърд става педала ...този клапан който е еднопосочен него ли да сменя.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 09 Авг 2009, 20:15

този път имаш въздух в системата... прегледай апаратите, най-вече отзад...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 09 Авг 2009, 20:22

dancenation написа:Пробвах я преди да я запаля точно две натискания и на третото става кокал ,а докато карам като реша да спра все едно е запушена системата така твърд става педала ...този клапан който е еднопосочен него ли да сменя.
Да.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 23 Авг 2009, 23:18

Оказа се серво колеги ,,,,поръчано е сервото тези дни го сменям и ще пиша какъв е резултата.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Авг 2009, 0:25

внимавай с тез поръчки,че в повечето случаи..боли ..а в тая криза,боли още повече
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Авг 2009, 9:58

Е дано не боли , вярвам че ще е от него и ще се реши проблема ,като преди това вместо да я закарам на някой който разбира се правих на майстов и сивикам абе то помпата рециклирана,,,туй кръгло извънземно (сервото ) какво може да му се развали то само мембрани вътре,,,и давай прасс всичко по спирачките.,,,и ся пак същия *й ...Ама се оказа че като се помпи на място педала и се чува съскане значело че мембраните на сервото не задържат въздух(не правят налягане към помпата) и с една дума съм спирал директно на спирачна помпа..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 24 Авг 2009, 10:15

Да малко късно се включвам ама със сигорност летящата чиния има вина за твърдия педал ако е клапана на вакома педала ще е твърд само след запалване на автомобила пьрвите 1-2 пъти после всичко ще е нормално Врянт 2 е вакумпомпата да е здала ама това е рядкост и обикновенно не здава така от веднъж а постепенно се бъгва :)
Който се стиска после яко писка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 26 Авг 2009, 19:44

Здравейте Колеги да споделя докато я докарах ,,,днес след работа запретнах да сменям сервото и чудващо за мене за по млако от 40 мин старото беше вън и новото беше на негово място и всичко наново навързано.....има разлика преди -сега....сега с леко чукване предните колела забиват яко....с предното все едно натискам помпата на ръка и колата докато е запалена и педала си е в нормално състояние се чува всеки път кат натискам педала сссс сссс едно съскане все едно излиза от него въздух ,,,това според вас нормално ли е ...един механик ми каза че не трябва да издава такива звуци....и че пак си се преебал вика със сервото...другото което е държат само предните колела задните дори си мисля че се търкалят защото последния път като тествахме спирачките мой приятел ми каза че колелала задните се въртят а не се влачат...има ли нкякаво устройство за регулиране на спирачното усилие и ако може някой да ми каже каде се намира и дали ще е удачно да се сложи тройник или нещо..благодаря предварително....

а до сервото ако някой не е сменял .....развива се спирачната помпа,,,,маха се настрани за хидравликата ,,,малк повече се натискат месинговите или там медните тръбички ама няма проблем за да може по късно да се извади летяшото устройство...
слд което от БМВ са умници и за предвидили сичко за да може да взлезе удължител до всички гайки 4 на брой и да се махне сервото след което педала се разкача има една законтряща пластина маха се и нея и воала сервото е вън и всичко по обратния ред...
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook