Харчи ток - 0.3A

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Харчи ток - 0.3A

Мнение от Giorceto » 26 Авг 2009, 19:05

От известно време се боря със следния проблем и реших да споделя, може някои да е минал по този път.
За около 3 4 часа пада тока в колата и няма нито отключване, нито какъвто и да е бил ток в нея. Пътво реших че е акумулатор, но понеже вече съм си патил да си купя акумулатор и да не е от него реших да видя да н би да има консумация на ток.
При заключена кола и всичко спряно в нея имаше 0.64 ампера,
След като извд бушона на централното или номер 11 , в жабката който е, консумацията става 0.04 колкото трябва да е, но въпроса е, че не мога да я държа така, защото се оказва че бушн 11 е за Генерел Модул Електрисити или нещо от сорта, който командва, централно, чистачки, стъкла и т.н.
За да мога да елиминирам централното и стъклата, изключих всичките врати от буксите, и консумацията не намаля. При Йонко (човека БМВ ) изчистихне грешките ( те голяма част и от другите операции се случват там ) които беше записала след падането неколкократно на тока и консумацията падна на 0.29 което пак е много...
Утре продължавам едно по едно да вдя, пръскалки, заключване на резервоар и на багажник (само тях не съм видял) и ... вече се изчерпвам...
Нямам идея дали мже да е модула, може най вероятно но не знам как да го проверя освен да го сменя с нов :)

Та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем... няма да му се разсърдя :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 26 Авг 2009, 19:21

изключи буксите на климатроника и замери пак консумацията ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 26 Авг 2009, 19:23

като я заключиш изчакай 16 минути и погледни дали свети диода на автоматичните скорости на П (P)arking - ако свети значи има проблем с "релето на ГМ-а" не ме питай къде е и как изглежда защото само съм чел за него - незнам даже дали се намира в ГМ-а или е при релетата на чистачките и компа на скоростите или пък отзад над акомулатора - много хора по американските форуми се оплакват че имат проблем с него и колата не заспива и съответно остава без ток. пиши в гугъла "stiky GM relay"

PS: Изключването на климатроника също зависи от въпросното реле
Последна промяна spacepl на 26 Авг 2009, 22:39, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 26 Авг 2009, 21:09

да вземеш да си смениш таралежа ли...., но направи следното изгаси извади ключа от волана и се ослушвай... може би и вентилатора да ти врътка. аз го имах този проблем преди години и в гаража ми направи впечатление, че нещо шуми по капака, помислих мишка яде при двигатела, но констатирах, че вентилатора си се вкл периодично на закл кола и докато разбера защо се наложи и смяна на акумулатора грешни пари по оторизирани сервизи и 3-4 пъти не ми запали колата точно когато най- много ми трябва... успех
Последна промяна LUCIFER'S на 26 Авг 2009, 21:23, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от ///JoHnNy » 26 Авг 2009, 21:19

Имаш ли монтирана незаводска аларма? :roll:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Авг 2009, 0:00

spacepl написа:....


Май това ще е но сега ще се разровя


LUCIFER'S написа:....
Май не е от това, като я заключа няма никакви шумове смиъс.. всичко си се гаси... но май както казаколегата П то на паркинга по-горе си свети непрекъснато :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 27 Авг 2009, 8:35

Close and lock car, set your stopwatch
The shift light will go out after 15 minutes.

If it doesn't the relay that switches off the power, has pitted contacts and is sticking, and won't switch off.

The relay is located inside the general module (GM)

You can easily remove the GM, open it, and either
a) sand the relay contacts with emery paper so they are nice and smooth, or if that is no possible
b) replace the relay.

The relay is soldered onto the main board in the GM. Use an old GM as a source for parts, or purchase any common relay of the right voltage (most likely a 12V relay) from an electronics shop and glue and wire it into the GM unit.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Авг 2009, 8:40

И аз бях така и се оказа таралежа, но най-гадното беше, че не се чуваше никакъв шум от вентилатора!
Като махах бушон №4 утечката на ток изчезваше и некви майстори ми казваха, че е комфорт модула, ама накрая смених шибания таралеж и нещата заспаха!

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Авг 2009, 9:20

Аз махам бушн 11 и всички спира.. :)
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,

МЕрси много за съветите после ще пиша :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 27 Авг 2009, 9:35

Giorceto написа:Аз махам бушн 11 и всички спира.. :)
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,

МЕрси много за съветите после ще пиша :)

Предпазител 11 е за сервотроника.Ако наистина след като го махнеш, консумацията спира, трябва да се замислиш за смяна или поне преглед на клапана за сервотроника.

Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
И цената му в Дару:
Номенклатурен номер : 32106767407
Описание : WANDLER SERVOTRONIC
Ед.цена (с ДДС) : 391.48 BGL
Няма наличност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 27 Авг 2009, 9:36

провери първо дали гасне диода на автоматика след 15 мин. да не отваряте ГМ-а напразно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 27 Авг 2009, 9:36

Giorceto когато таралежа е проблемен не винаги върти вентилатора в купето на закл кола...., но можеш да му откачиш буксата и да го тестваш дали е от него.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Авг 2009, 9:38

mad_presley написа:
Giorceto написа:Аз махам бушн 11 и всички спира.. :)
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,

МЕрси много за съветите после ще пиша :)

Предпазител 11 е за сервотроника.Ако наистина след като го махнеш, консумацията спира, трябва да се замислиш за смяна или поне преглед на клапана за сервотроника.

Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
И цената му в Дару:
Номенклатурен номер : 32106767407
Описание : WANDLER SERVOTRONIC
Ед.цена (с ДДС) : 391.48 BGL
Няма наличност


Не е на сервотроника и при мен в схемата така пише ама се оказа че е за ГМ модул...

Лапмата на автоматика не гасне, след малко пак ще я погледна.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 27 Авг 2009, 9:39

1-ако имаш неоригинална аларма-разкачи я и виж без нея
2-разкачи буксите на климатроника и провери за консимация така
3-ак след точко 2 има консумация си закачи кабелите отново и разкачи буксата на таралежа и пак провери
3-ако след 2,3 пак има консумация правиш следното:
-закачаш всички букси дето си махал
-отваряш багажника и натискаш с отверка копчето на бравата,така че да не свети ламБата
-отваряш предна дясна врата и слагаш една хартиика на копчето за да симулираш че вратата е закл/затворена
-слагаш на акумулатора да мериш консумация
-заключваш колата
-сега чакаш 16мин.....на 16-тата минута трябва да ти заспи сичкото компютър ;)
-сега сядаш на седалката и почваш да вадиш една по една клемите на управлението на климатроника,като някой гледа отзад мултицета на коя букса като извадиш ще падне консумацията......

Еми това е,ако откриеш на коя букса изчезва,пиши да ти давам по-нататъшни насоки ;)
Ако пък нищо не се случи пиши да го мислиме :roll:
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Авг 2009, 9:42

meha написа:...


Тая цялата операция е свършена. Консумация има от 0.3 като извадя предпазител/бушона 11 всичко спира... включително централното, чистачките, пръскалките, стъклата и ... да не продължавам :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook