Няма мощност при тръгване от място в баир.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Няма мощност при тръгване от място в баир.

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 24 Авг 2009, 13:03

Колеги,

Ясно е, че ще трябва да закарам колата в сервиз. Преди това ви моля, ако имате идеи за възможната причина за проблема, да ги споделите с мен.

Колата ми е много запазена и поддържана. При диагностика потвърждават, че двигателя работи "като по учебник".

Върви много добре (ряз, ускорение и т.н.) с изключение на една единствена хипотеза: при тръгване от място в баир няма мощност - в смисъл: колата не просто се затруднява от баира, а направо "умира" и заглъхва. Интересното е това, че няма признаци (поне доколкото аз мога да се ориентирам) за буксуване на съединителя. Не се получава увеличаване на оборотите, а пък да не се предава движението назад към задния мост. Няма такова нещо. Оборотите въобще не се увеличават, колкото и газ да подавам. Няма нито присвирване, пристъргване или каквото и да е било друго, нито някакво тропане, тракане или каквото и да е - нито от двигателя, нито от скоростната кутия... нищо. Просто тихо и кротко колата едвам напредва по баира, независимо от това, колко газ подавам. Във фазата "полусъединител" всичко е ОК, но пусна ли педала на съединителя до край, всичко приключва - колата заглъхва и върви едвам-едвам.

Във всички останали хипотези колата върви и се ускорява перфектно.

Когато е включен и климатроника, положението в горната хипотеза е още по-трагично.

Важно: говоря за баири с по-сериозен наклон.

Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 24 Авг 2009, 13:27

на диагностика да ти проверят живи данни дебитомер, турбо, дюзи и умната дюза, работа на помпата и центровката и. Предполагам, че двигатела е обслужен въздушен и горивен филтър. Най-кофти ситуацията е ако ти е ниска компресията :| Предполагам, че АGRа ти е почистен и работещ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 24 Авг 2009, 13:38

колега малко е смешно но опитай да тръгнеш на зад по байра
ако пак заглъхва отиди да ти погледнат центровката или направо работата на помпата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 24 Авг 2009, 19:07

Провери си въздушните маркучи за спукване(някой път е незабележимо) .Главно този към кулера.. ;)


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 25 Авг 2009, 20:42

Пробвай и с изключено ASC как ще е .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Авг 2009, 20:48

вьрви да бутнат малко тьи нареченота плочка ,колата ще полети неможеш я позна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 25 Авг 2009, 23:57

това колега постоянно ли го прави или само понякога,щото имам същите симптоми но само понякога,утре слагам нов дебитомер и ще видим как е с него


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 26 Авг 2009, 0:41

Колегата е прав погледни си помпа дали работи както трябва ;)
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 26 Авг 2009, 13:13

Колега провери маркуча към мап сензора да не би да е запушен , след това откачи дебитомера и пробваи дали ще има разлика един савет от мен почисти колера едно хубаво с бензинче или топла нафтичка изолираи и AGR клапана гарантирам ти ще усетиш разликата в малките обороти веднага ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 26 Авг 2009, 13:27

Tipche написа: изолираи и AGR клапана


можеш ли да се обосновеш относно изолирането на клапана и последствията в двигателя (главата). Защо трябва да го изолира, какво става в горивната камера, какво се променя в термодинамичните процеси... знаеш ли ? 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 26 Авг 2009, 13:56

Тук е описано всичко ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 26 Авг 2009, 14:08

Tipche написа:Тук е описано всичко ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769


там е описано от хора, които нямат понятие като го изолират какво става в горивната камера. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 26 Авг 2009, 14:19

ОК Колега обяснини какво става? Че ми стана интересно 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 26 Авг 2009, 15:03

колеги моля обяснете че и на мен ми стана много интересно
а в немския сайт е обяснено как да се почиства и подържа а не да се изолира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 26 Авг 2009, 19:28

LUCIFER'S написа:
Tipche написа:Тук е описано всичко ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769


там е описано от хора, които нямат понятие като го изолират какво става в горивната камера. ;)
е-34 525 тдс,до 92 год,Реиндж Ровер 2,5 дсе(ТДС-ов мотор)до 99 год като нямат ЕГР какво става в коривната камера? А и извиняваи но какво имаш в предвид като горивна камера или поточно кое?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook