сериозен проблем - помпата в резервара

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

сериозен проблем - помпата в резервара

Мнение от марто525 » 23 Авг 2009, 18:19

смених помпата в резервара но паленето не се подобри направих финна настроика на веригата пак суштото помагаите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 23 Авг 2009, 18:23

:roll: какво каза диагностиката, че си правил тея неща? напиши си всичко за проблема, какво, кога, топла, студена...
Последна промяна LUCIFER'S на 23 Авг 2009, 18:26, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Авг 2009, 18:26

Пали кофти топла или студена?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 24 Авг 2009, 20:30

когато е топла не пали добре студена от рас топла ли е ако изгаса и запала веднага пали седи ли 5 10 минути краи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 24 Авг 2009, 20:39

вериги и колелета (агренаж) ,няма друго или много износена секция високо налягане на ГНП.все гадни и скьпи неща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: сериозен проблем - помпата в резервара

Мнение от bera » 25 Авг 2009, 10:54

марто525 написа:направих финна настроика на веригата

Сиреч? Какво направи по-точно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: сериозен проблем - помпата в резервара

Мнение от Пресиян Василев » 25 Авг 2009, 20:34

bera написа:
марто525 написа:направих финна настроика на веригата

Сиреч? Какво направи по-точно?
а и аз искам да ги разбера тея финни настроики :D

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 25 Авг 2009, 20:48

финна настроика ми направиха да видат вала да не се разминава с жеригата или нешто такова

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Авг 2009, 20:52

марто525 написа:финна настроика ми направиха да видат вала да не се разминава с жеригата или нешто такова
тука мои човек за сьжаление ще ти кажа че са те обрулили кесим еи тьи,вьрви при някои които е виждал ТДС поне два пьти през животаси и знае какво трябва да се направи,наи вероятно става дума за разтеглени вериги и износване на всички части по агренажа .тои сьщо има пробег а БМВ казват 200к и смяна

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 25 Авг 2009, 20:58

като пари какво ште рече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Авг 2009, 21:02

комплекта с една камара ненужни нещ е 780лв.при мен смяната е 300 лв,но в София нямам идея как и колко .последния пьт направих така .верига кьса,дьлга ,зьб.колело -гнп,разп.вал,кол.вал,обтегач и 2 пльзгача 400 и кусур лева.на клиента с всички отстьпки му излезе под 700 кинта,но да не разсьдрим някои модератор,че става вьпрос са пари

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 25 Авг 2009, 21:11

а зашто пониакога сум имал случаи да запали особено при пулен резервар

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Авг 2009, 21:29

марто525 написа:а зашто пониакога сум имал случаи да запали особено при пулен резервар
колега пьлния резервоар,няма нищо общо.ако помпата в резервоара е изправна ,стартера сьщо ,остава само агренаж и елемент на гнп ,но немога да дам 100% мнение за кола която несьм видял.някога топла ти запалва защото веригата от гнп до разп.вал е останала опьната,когато веригите са хлабави при развьртьне тази хлабина влияе на центровката.когато колата е студена има подгрев и изместване на впрьскването в посока изпреварване.защо при хлабави вериги мотора работи обаче правилно? защото авансатора променя центровката непрекьснато.Пробваи следното при топьл мотор откачи последната букса на главата в посока купето ,ще светне лампата за подгрев при контакт.ако запали с чукването агренаж 100%

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 25 Авг 2009, 22:02

акумулатора как ти е колега ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Мнение от марто525 » 26 Авг 2009, 14:10

акомулатора е добре

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook