За триене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
bmw_power_x5 написа:im0tep oригинален си продължаваи ж същия дух колега иво мерси за съвета аман от комплексари като им0теп.......im0tep ако нема кво да казваш земи млъкни стига си спамил .............
Колега, във всеки един форум при един такъв тривиален въпрос, ще ти отговорят по подобен начин, а именно да ползваш търсачката! Бъди по търпелив към събеседниците...
пп. И аз карам тдс, мотора не е лош...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Dien написа:Колега един съвет , първата ти работа след като харесаш колата
(преди да я платиш естественно) е да я закараш на диагностика
в оторизиран сервиз .
Не някои "разбирач" да я гледа а оторизиран сервиз !
Ако продавача не се съгласява на такъв вариант ,
съвета ми е да некопуваш тази кола!
Ако попаднеш на добър двигател , и го подържаш както трябва
няма да имаш грижи !
А що се отнася до прегряването , то решението е сравнително просто ,
сменяш помпата (водната) с такава която има желязна турбина ,
както и почистване на радиаторите отвън
( те са няколко и обикновенно са много замъсени ).
Успех , и да се похвалиш !

Всички го храните човека, а той като човек ви пита да споделите, да го посъветвате. Толкова ли не можахте да напишете като колегата Dien какво да направи.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
LUCIFER'S написа:Dien написа:Колега един съвет , първата ти работа след като харесаш колата
(преди да я платиш естественно) е да я закараш на диагностика
в оторизиран сервиз .
Не някои "разбирач" да я гледа а оторизиран сервиз !
Ако продавача не се съгласява на такъв вариант ,
съвета ми е да некопуваш тази кола!
Ако попаднеш на добър двигател , и го подържаш както трябва
няма да имаш грижи !
А що се отнася до прегряването , то решението е сравнително просто ,
сменяш помпата (водната) с такава която има желязна турбина ,
както и почистване на радиаторите отвън
( те са няколко и обикновенно са много замъсени ).
Успех , и да се похвалиш !
![]()
Всички го храните човека, а той като човек ви пита да споделите, да го посъветвате. Толкова ли не можахте да напишете като колегата Dien какво да направи.
Ама то така на готово и баба знае ! Аз лично преди да почна да ПИША във форума и преди да си купя БМВ съм чел около 2 месеца всяка вечер и нито един въпрос не съм задал на колегите ,защото има прекалено мн изписано по тези въпроси...почнах да се чувствам като майка тереза вече,всеки чака на готово и хич не си прави труда да опита сам...и за това като почнеш да се ровиш във стари теми има толкова много за дизелите,защото през ден два някой пуска такава излишна тема и става скандала бензин-тдс ! Има си правила в този форум и както аз ,ти и редица колеги могат да ги спазват така и другите могат !
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
нали това е идеята ,човека сега влиза това го вьлнува,не е хубаво да се крие информация,аз като зная казвам,ЗАЩО ? да крия ако ти се чувстваш като маика тереза не споделяи.по темата и вьпроса.колега ако имаш вьзможност направи по дьлго пробно каране и вземи човек които повече или помалко разбира от дизелови двигатели.този мотор е изключително здрав ,всеизвестен с равномерния си ход и приличен разход на гориво(говоря за добри ексемпляри) известна слабост при потегляне но с впечятляващо ускорение.всяко чукане хлопане претрисане и прекьсване трябва да ти говорят че нещо не е в ред.иска се и известна доза кьсмет аз ти го желая и ако купиш ще видиш ТДС -а какво вярно куче е .поздравиim0tep написа:LUCIFER'S написа:Dien написа:Колега един съвет , първата ти работа след като харесаш колата
(преди да я платиш естественно) е да я закараш на диагностика
в оторизиран сервиз .
Не някои "разбирач" да я гледа а оторизиран сервиз !
Ако продавача не се съгласява на такъв вариант ,
съвета ми е да некопуваш тази кола!
Ако попаднеш на добър двигател , и го подържаш както трябва
няма да имаш грижи !
А що се отнася до прегряването , то решението е сравнително просто ,
сменяш помпата (водната) с такава която има желязна турбина ,
както и почистване на радиаторите отвън
( те са няколко и обикновенно са много замъсени ).
Успех , и да се похвалиш !
![]()
Всички го храните човека, а той като човек ви пита да споделите, да го посъветвате. Толкова ли не можахте да напишете като колегата Dien какво да направи.
Ама то така на готово и баба знае ! Аз лично преди да почна да ПИША във форума и преди да си купя БМВ съм чел около 2 месеца всяка вечер и нито един въпрос не съм задал на колегите ,защото има прекалено мн изписано по тези въпроси...почнах да се чувствам като майка тереза вече,всеки чака на готово и хич не си прави труда да опита сам...и за това като почнеш да се ровиш във стари теми има толкова много за дизелите,защото през ден два някой пуска такава излишна тема и става скандала бензин-тдс ! Има си правила в този форум и както аз ,ти и редица колеги могат да ги спазват така и другите могат !
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Идеята на форума е да има за всяка тема по нещо а не за една тема ЕДНО И СЪЩО!!! И колегата може сам да потърси а не така заповеднически да казва да му дам тема !!! Аман от ПУТКИ (който се определя като такава да се обижда) Аз бях до тук...
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
От година и малко я имам и съм много доволен.
Мой приятел доста потърси и той да си вземе но до 8.000лв и нямаше нищо читаво по негови думи.
Сега разбрах ,че е взел АУДИ А6.
Мой приятел доста потърси и той да си вземе но до 8.000лв и нямаше нищо читаво по негови думи.
Сега разбрах ,че е взел АУДИ А6.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
plam81 написа:От година и малко я имам и съм много доволен.
Мой приятел доста потърси и той да си вземе но до 8.000лв и нямаше нищо читаво по негови думи.
Сега разбрах ,че е взел АУДИ А6.
От това ауди знаеш ли колко струва смяна на горен и долен носач ако се появи хлоп и троп...

Карал съм и двете, БМВ просто не може да се сравни...
Ама стига толкова приказки....
Ще кажа само да огледа и да покара повече коли, докато отдели само 3 от които да се колебае за да може да ги закара в орторизиран сервиз и след това си решава коя е неговата!

Успех!
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
ТДС-а само веднъж се развалял след това ... нали. (Малко черен хумор)Ама като я земеш смени и водната помпа и термостата. Мисля ,че няма човек в форума без да ги е сменявал тези две неща ,а не са и скъпи към 120 е помпата 20 е термостатчето и карай спокойно.
Успех.
Успех.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: ре
bera написа:ТДС-а само веднъж се развалял след това ... нали. (Малко черен хумор)Ама като я земеш смени и водната помпа и термостата. Мисля ,че няма човек в форума без да ги е сменявал тези две неща ,а не са и скъпи към 120 е помпата 20 е термостатчето и карай спокойно.
Успех.
+виското

- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Re: ре
DAEL написа:bera написа:ТДС-а само веднъж се развалял след това ... нали. (Малко черен хумор)Ама като я земеш смени и водната помпа и термостата. Мисля ,че няма човек в форума без да ги е сменявал тези две неща ,а не са и скъпи към 120 е помпата 20 е термостатчето и карай спокойно.
Успех.
+виското

- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Спешно!!!Съвет за 525 тдс 143 к.с.
bmw_power_x5 написа:Колеги въпроса е следния спрял съм се на едно БМВ 525 тдс 143к.с.
и ми казаха че двигателите им създавали много ядове прегрявали и т.н. Ще помоля некои които е запознат с тези двигатели на БМВ да си изкаже мнението колата е 99 година ...........БЛагодаря..........
Колега,ебеш ли си редовно жената-кротува и не подскача.Същото е и с колата!Хвърляш ли по един поглед,и не отлагаш ли дребните на вид ремонти,няма да задаваш такива въпроси и проблема е нулев.Това лято на що дъргели им изтичаха водите по София....Без да влагам умисал,но БМВ-не видях!Мойто на какви опъни и напъни е подлагано...ама то просто си го иска,и вика-"дай още газ"
- venko_e39
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: Видин / София / Влашките емирства
- Пол: Мъж
- Кара: печката да пали точилата
- Мечтае да кара: кола
- Детайли за колата: кола : BMW
модел : е 39
двигател : 525
гориво : diesel
конски сили ~ 143
цвят : criminal black
да ти кажа честно от година и половина съм с такава кола и до сега не ми се е качвала стрелката над половината 

... колкото повече, толкова повече ... - каза мечо пух и умря от свръх доза !
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани