Колата стана на 200'000 км
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
mad_presley написа:Смяната на масло, сосбено при GM кутиите е повече от задължително, за разлика от ZF-ките.
Дрифтиш не дрифтиш, ако един път си сменял масло на такава кутия и си видял на какво прилича самото масло, филтъра и електромагнитите за обиране на едри частици, ще разбереш значението на LifeTime.
Още по-лошо е, че като усетиш някакъв проблем, вече е късно, за това превантивната смяна на масло си е повече от добра идея
Мога да се басирам с вас, че това което казвате сте го прочели във форума и изобщо не са ваши знания!
Всеки има глава на раменете и решава какво да прави на своята кола в крайна сметка!
П.С Мад Пресли, сменявал съм много пъти масло на скорости и то не само на БМВ и мога да кажа, че маслото е на гняс когато нещо не е наред в скоростите.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Може би ако си изясним точно понятието LifeTime ще ни стане ясно на колко км се сменя или направо кутия и диф се сменя.
LifeTime какъв пробег означава, едва ли вечен, няма такъв лубрикант който да запази качествата си след толкова мазане и години !!! а като знам, че в нормалните държави колите се карат по 5-8години или в км около 300хил. Да не говорим пък за филтъра... Аз съм твърдо за обслужване на скоростната кутия и дифа.
Някъде по-горе стана въпрос за дрифтене. Е39 и дрифтене за мен е малоумна работа, както и с всеки сток автомобил....

Някъде по-горе стана въпрос за дрифтене. Е39 и дрифтене за мен е малоумна работа, както и с всеки сток автомобил....
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
LUCIFER'S написа:Може би ако си изясним точно понятието LifeTime ще ни стане ясно на колко км се сменя или направо кутия и диф се сменя.LifeTime какъв пробег означава, едва ли вечен, няма такъв лубрикант който да запази качествата си след толкова мазане и години !!! а като знам, че в нормалните държави колите се карат по 5-8години или в км около 300хил. Да не говорим пък за филтъра... Аз съм твърдо за обслужване на скоростната кутия и дифа.
Някъде по-горе стана въпрос за дрифтене. Е39 и дрифтене за мен е малоумна работа, както и с всеки сток автомобил....
Нали все пак говорим за автомобил на 200к и на 6 години, а не за барака на милион километри и 25 години?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
DAEL написа:ivanov 530d написа:DAEL написа:GM A5S390R, и мисля повече да не осираме на колегата темата!
Съгласен съм с теб за "осирането",направи си труда да провериш колко би струвал един евентуален ремонт на тази кутия и после ми кажи дали не би било полезно да се сменя маслото
Много е спорено на тази тема и нямам намерение пак да стане така!
Искам само да те питам, мислиш ли, че точно маслото е проблема да се скапе една кутия, т.е. неговото не сменяне, или по-скоро други фактори като "дрифтене" буксуване и тн.?
Вярвай ми колега,че имам повече разглобени такива кутии от теб,така че щом ти не смяташ да си сменяш маслото на твоята не налагай мнението си на всички останали.Всеки сам да си решава дали да го сменя или не.Много хора са идвали с такива кутии и "Дай да сменим маслото-тя ще се оправи" - ДА ама НЕ


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Ако е от Германия 200 забрави... бил е на 200 хил ама на 3 година
казвам ти го от опит всички коли там които не се купуват от лично от собственик са магерени, от към км и от към сервизна книжка с поменени листи, но това са други подробности.... има си и напълно реални автомобили но процента е 1 към гьотере
Въпроса тук е друг можем ли да си сменим маслото пак с LifeTime, а не с някакъв барчок за 60 хил. На мен ми предстои такова обслужване ще ходя да си поръчвам, ако изобщо го доставят (работят с такова) оторизираните сервизи...


Въпроса тук е друг можем ли да си сменим маслото пак с LifeTime, а не с някакъв барчок за 60 хил. На мен ми предстои такова обслужване ще ходя да си поръчвам, ако изобщо го доставят (работят с такова) оторизираните сервизи...
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
На Х5 си им е проблем скоростите, така че не ги сравнявай с Е39, а относно това, че си "ремонтирал" много кутий жив и здрав да си, но не мисля, че в БГ има хора които са много в час с тези работи, куцо и сакато се прави, че много знае и затова сме на тоя хал.
Както и да е, но не се опитвам да си налагам мнението за разлика от много и спирам да споря, защото и тази тема отиде по дяволите!
Както и да е, но не се опитвам да си налагам мнението за разлика от много и спирам да споря, защото и тази тема отиде по дяволите!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
DAEL написа:На Х5 си им е проблем скоростите, така че не ги сравнявай с Е39, а относно това, че си "ремонтирал" много кутий жив и здрав да си, но не мисля, че в БГ има хора които са много в час с тези работи, куцо и сакато се прави, че много знае и затова сме на тоя хал.
Както и да е, но не се опитвам да си налагам мнението за разлика от много и спирам да споря, защото и тази тема отиде по дяволите!
Само за инфо на Х5,Е46 и на Е39 кутиите GM са еднакви разлика има само в опашката на кутията

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
имам познат които работи в сервиза Джемини посока Божурище, та пича работи там поне от 10 години, и тои е твърдо за смяната на маслото в скоростите, скоро сменихме маслото на една 740 е38 в неговия гараж, и после се усети разликата много по плавно превключване, само гледаите да нема 'злато' както му викат по картера на скоростите или както му се вика, на това което се сваля и седи оплатнението и филтъра ..
та скоро пак бях в дженеми сервиза и видях е60 и го попитах какво търси тук - и тои ми отг, че ще му сменят маслото , а беше дизел автомат
просто немците са направили така, че кутията да изкара 200 км, и после се хвърля с нова . това ми го каза тои, а човека е много наясно да не казвам какви коли се прават в този сервиз
а като видях какВо представлява кутията отдоло отворена на 740 автомат, никога няма да си взема автомат кола .. то това толкова жици, много сложно устроена работа и ако се преебе, после маика му жална на собственика
та скоро пак бях в дженеми сервиза и видях е60 и го попитах какво търси тук - и тои ми отг, че ще му сменят маслото , а беше дизел автомат
просто немците са направили така, че кутията да изкара 200 км, и после се хвърля с нова . това ми го каза тои, а човека е много наясно да не казвам какви коли се прават в този сервиз
а като видях какВо представлява кутията отдоло отворена на 740 автомат, никога няма да си взема автомат кола .. то това толкова жици, много сложно устроена работа и ако се преебе, после маика му жална на собственика
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
BMW-E39 написа:а като видях какВо представлява кутията отдоло отворена на 740 автомат, никога няма да си взема автомат кола .. то това толкова жици, много сложно устроена работа и ако се преебе, после маика му жална на собственика


- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
ivanov 530d написа:DAEL написа:На Х5 си им е проблем скоростите, така че не ги сравнявай с Е39, а относно това, че си "ремонтирал" много кутий жив и здрав да си, но не мисля, че в БГ има хора които са много в час с тези работи, куцо и сакато се прави, че много знае и затова сме на тоя хал.
Както и да е, но не се опитвам да си налагам мнението за разлика от много и спирам да споря, защото и тази тема отиде по дяволите!
Само за инфо на Х5,Е46 и на Е39 кутиите GM са еднакви разлика има само в опашката на кутията
Само за инфо, Х5 е 4х4 и натоварването в кутията е доста по-сериозно!

- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Благодаря на всички за отговорите. Ясно - маслото ще се сменя. А това в масло в диференциала - то също ли се сменя на определен пробег ? Нещо специално ли е, може ли да бъде извъшено наведнъж - тоест изисква ли нещо специално. Иначе колата е купувана от BMW Лайпциг, и е била служебна в BMW в същия град.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
lowlevel написа:А това в масло в диференциала - то също ли се сменя на определен пробег ? Нещо специално ли е, може ли да бъде извършено наведнъж - тоест изисква ли нещо специално.
До колкото знам се сменя след 80 000 км. Аз съм го сменял в Дару кар и не мога да споделя подробности за технологията на смяната, но знам, че се изсмуква и после се налива до като протече от пробката. Няма да забележиш осезаема разлика в звука и поведението на колата. За разлика от маслото в СК - при мен (колата беше Е39 на 160хмк) изтече някаква жълтеникаКва жмел. Смених го два пъти и определено мога да кажа, че имаше подобрение при смяна на скоростите (говоря за ръчна СК). Не ми се вярва, че при АСК законите на физиката се заобикалят по някакъв вълшебен начин.
В американските форуми дават смяна на маслото и филтъра в АСК на всеки 30000 мили, въпреки табелата "Лонглайф". Не знам до колко е оправдана такава процедура, но е факт. Отделно може да се коментира вече въпроса за умствения багаж на американското население и какво влияние оказва това на приходите на сервизите в УСА

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ivanov 530d написа:Само за инфо на Х5,Е46 и на Е39 кутиите GM са еднакви разлика има само в опашката на кутиятаDAEL написа:...
Само за твое инфо ГРЕШИШ,
Е39 се прави с 2 различни кутии.
Моята беше 2001 г с кутия GM,
А на колега 2002 с ZF...

ПП. X5 след 2002 също е с ZF...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
За кутиите
Колегата, аз на моята смених всичко, и маслото в скоростите и в дифа. Съветвам те да направиш същото. Ако нямаш доверен човек, ще ти дам... Той е правил много коли, и на колефи във форума, 525dA, 530dA, 745i, X5 3.0d...
Успех!
Успех!

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
ICE написа:ivanov 530d написа:Само за инфо на Х5,Е46 и на Е39 кутиите GM са еднакви разлика има само в опашката на кутиятаDAEL написа:...
Само за твое инфо ГРЕШИШ,
Е39 се прави с 2 различни кутии.
Моята беше 2001 г с кутия GM,
А на колега 2002 с ZF...![]()
ПП. X5 след 2002 също е с ZF...
Прочети ВНИМАТЕЛНО какво съм написал и ще разбереш че не греша! Казвам че кутиите" GM " са еднакви и те се слагат на Е39 с ДИЗЕЛОВИТЕ мотори с излючение на ТДС-а Бензиновите са с ZF и Х5 след фейслифта слагат на дизеловите мотори ZF

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани