E-30 2000 129hp М20В20 Как да стане малко по пъргав ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Б

Мнение от ///Явор » 24 Авг 2009, 23:15

slatanic написа:
simoniko написа:Бюджета позволява 1.5-2.5 к. !
По важно ми е :
Ако сменям МАТОРЯ да мога във всеки един момент да върна колата в сток положение . Ако турбинирам незнам до колко трябва да се преправя ! Ако сменям мотора искам и шпер да и сложа и да се направи както трябва ! Затова смятам че е по-добре да и сложа стоков мотор от Е30 примерно В25 или В23 да го чипна и колата пак ще си е Е30 .

Тя и с 12 цилиндъра отдолу пак ще си е 30ка ма как и да е!
Аз си мисля,че 25цата е хубав варянт и ще се включите горе долу в тия пари,но лично като вървеж мога да кажа,че не съм очарован от нея!
Но всеки с мнението си де!
А инак щперове не е като да няма и са с цени от 400 до .......
:roll:
ама у бг имали вече такъв проект дет е в движение :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Б

Мнение от slatanic » 24 Авг 2009, 23:28

Явор написа:
slatanic написа:
simoniko написа:Бюджета позволява 1.5-2.5 к. !
По важно ми е :
Ако сменям МАТОРЯ да мога във всеки един момент да върна колата в сток положение . Ако турбинирам незнам до колко трябва да се преправя ! Ако сменям мотора искам и шпер да и сложа и да се направи както трябва ! Затова смятам че е по-добре да и сложа стоков мотор от Е30 примерно В25 или В23 да го чипна и колата пак ще си е Е30 .

Тя и с 12 цилиндъра отдолу пак ще си е 30ка ма как и да е!
Аз си мисля,че 25цата е хубав варянт и ще се включите горе долу в тия пари,но лично като вървеж мога да кажа,че не съм очарован от нея!
Но всеки с мнението си де!
А инак щперове не е като да няма и са с цени от 400 до .......
:roll:
ама у бг имали вече такъв проект дет е в движение :shock:

Крият го още не казват! :shock:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Авг 2009, 23:31

е кво крият над година :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

Мнение от hipo » 28 Авг 2009, 0:54

Явор написа:m20b20 тръгва само и единствено с турбо на 1-1.5 :mhihi:
Я раздуи малко тоя схема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

.

Мнение от hipo » 29 Авг 2009, 11:03

А някои да е чувал за следната комбинацията: ТУРБО+горивореголатор+дюзи+интерколер :shock: . Ако някои го е правил да пище че ми се върти из главата тая схема ма незнам какво турбо и дюзи за да си паснат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: .

Мнение от Mecho Puh » 29 Авг 2009, 16:38

hipo написа:А някои да е чувал за следната комбинацията: ТУРБО+горивореголатор+дюзи+интерколер :shock: . Ако някои го е правил да пище че ми се върти из главата тая схема ма незнам какво турбо и дюзи за да си паснат.
...пич ,туи дет си го написал,не е някаква специялна комбинация,аначалото на списъка с покупките за турбо конверсия,а и наи малкото човека които ще ти прави електрониката ще ти каже какви дюзи ти трябват спрямо,дебит на въздуха,температури,налягания,закъснения и т.н.
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 02 Сеп 2009, 17:26

hipo написа:
Явор написа:m20b20 тръгва само и единствено с турбо на 1-1.5 :mhihi:
Я раздуи малко тоя схема.
незнам как върви ама го беше пипнал добре (не беше още сложен в кола ама беше много грамотно направен (беше завит и аз го питах продава ли се дросела без да знам че мотора е цял и с турбо даже :D ) а по темата м20 непипано няма как да върви лично мнение дали било 20,23 или 25 се си е дърво и мене ни мъ кефи!!!истината е турбина или друг матор
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Re: ь

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 02 Сеп 2009, 18:25

simoniko написа: Моя май е 4.10 отворен ако не се лъжа ? Тъкмо ще монтирам носачите с дисковете!

Много ше се мъчиш с това число и 2.5 мотор ;)
remaka написа:м20 непипано няма как да върви лично мнение дали било 20,23 или 25 се си е дърво и мене ни мъ кефи!!!истината е ...........друг матор

верно еИзображение
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook