Ксенон-помощ!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: BULGARIA

Ксенон-помощ!!!

Мнение от NEMEZIS » 30 Юни 2009, 11:06

Здр,колеги от какво може да е ,че като е топло времето ксенона работи 10-20 сек.и край,а като е студено си бачка нормално???Като го държа навън не във фара си свети вкарам ли го край?Сменях крушките същата работа.Мерси предварително на отзовалите се,но не е истина как се кара на дълги,понеже ми изгася след половин мин.
Поздрави.
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 30 Юни 2009, 11:09

ксенона фабричен ли е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: BULGARIA

Мнение от NEMEZIS » 30 Юни 2009, 11:20

Да,колега с оригиналният ксенон съм с отделна запалка и баласт.
Поздрави.
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 30 Юни 2009, 11:25

провери даликонтактува хубаво буксата между кабела високо напрежение и крушката огледай за нагари или за слаб контакт и размърдай кабела да не е прекъснат някъде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: BULGARIA

Мнение от NEMEZIS » 30 Юни 2009, 11:31

Колега носих го на сервиз,провериха всичко баласта,запалката и крушките всичко е ок.Не можаха да ми кажат от какво е проблема,последно ми казаха,4е като се вкарала крушката във фара и се затопляла и така гаснела,ми нали и другата е във фара пък не гасне???Не знам вече от какво може да е.
Поздрави.
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 30 Юни 2009, 13:55

Колега, според мен трябва да смениш сервиза дето си ходил, а това дето са ти казали, че загрява лампата е несериозно, защото това не е обикновенна крушка та да грее!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 02 Юли 2009, 10:46

Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.10.2008

Мнение от firestate » 22 Авг 2009, 18:00

Колега имам го същия проблем появи се в левия фар след смяна на крушка и вече нямам нерви щото ми писна да ги развивам тея три винта :evil: Потроших вече един торкс 15-ка. Обаче не знам от какво друго ще е ако не е от лош контакт...утре пак :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 22 Авг 2009, 18:25

**Novobraneca написа:Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее ;)



Колега, кое по принцип е "студено" на ксенона?
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Авг 2009, 1:22

Ето за това спряха да пишат някои колеги ;) Ксенона е студен а халогена горещ, нека колегата от по горния пост да то обясни виждам че е вещ :winky:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 24 Авг 2009, 11:46

525bmw написа:
**Novobraneca написа:Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее ;)



Колега, кое по принцип е "студено" на ксенона?

Ами напиши в гугъла "ксенон" и чети, може и да ти стане ясно! :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 24 Авг 2009, 18:58

DAEL написа:
525bmw написа:
**Novobraneca написа:Ксенона по принцип е "студен" и няма как да грее ;)



Колега, кое по принцип е "студено" на ксенона?

Ами напиши в гугъла "ксенон" и чети, може и да ти стане ясно! :winky:



Батка, моите уважения, но не говорим в клуб "химия", а говорим в клуб БМВ, ако не помниш, виж си експлоръра! Освен това бягаш и от темата, а понеже ровиш много в "гугъл", прочети при какви обстоятелства работи самата система, а не самият газ "ксенон", защото ксенон му викаш ти и още 20 твои познати, а същинското му име и начина за отделяне на светлина - така де, гугъл.

А, аз още искам да разбера какво е студено на този ксенон за който се говори тук.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 24 Авг 2009, 19:11

Аз ще ти дам един съвет какво трябва да се направи!
Ще си направиш един тест сам!
Та в момента казваш че проблема става на левия ти фар а на десния нама проблем!
Направи така че да видим дали дава същия проблем като размениш бластите и ако проблемът става на десния фар то има някакъв дефект в самия бласт!Ако ли е пак в левия значи не е от бласт...трябва да търсиш връзките с които се свързва този ксенон
Казам ти го този тест понеже си практикувал да смениш самата крушка...а да видим сега с бласта дали е наред?! ;)
Кавото направиш пак пиши да видим...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 24 Авг 2009, 19:19

525bmw написа:А, аз още искам да разбера какво е студено на този ксенон за който се говори тук.


Ами не е толкова "студен". Със мощност от 35w, ксеноновата крушка консумира около 40% по-малко ток от 55w вата при халогена. Така ксеноновата система натоварва по-малко електрическата система на автомобила и отделя по-малко топлина. Отделената топлина е в пряка зависимост от консумацията на ток, така че поради 40% по-ниската консумация, ксеноновите крушки отделят по-малко топлина от обикновените, но не са и студени!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 25 Авг 2009, 1:13

:clap: :clap: :clap:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook