Колата стана на 200'000 км

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Колата стана на 200'000 км

Мнение от lowlevel » 24 Авг 2009, 16:00

Здравейте,

Тъй като автомобила който шофирам, скоро ще стане на 200 хиляди, искам да попитам дали има детайли (консумативи), които е желателно да се сменят при достигане на такъв пробег.

Другият ми въпрос е относно маслото в автоматика - прочетох всички налични теми по въпроса, но всичките са с неясен завършек или са доста стари. По-точно ме интересува - с какво масло - оригиналното от Дару или Камор, или това което продават в Джемини ? също така и къде да се извърши процедурата, някой дали е правил скоро подобна процедура и какви са отзивите.

Поздрави на всички !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Авг 2009, 16:42

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120
Колегата Biggy пише че го е сменял.Питай него! :winky:
Изображение

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Колата стана на 200к.

Мнение от DAEL » 24 Авг 2009, 16:49

lowlevel написа:Здравейте,

Тъй като автомобила който шофирам, скоро ще стане на 200 хиляди, искам да попитам дали има детайли (консумативи), които е желателно да се сменят при достигане на такъв пробег.

Другият ми въпрос е относно маслото в автоматика - прочетох всички налични теми по въпроса, но всичките са с неясен завършек или са доста стари. По-точно ме интересува - с какво масло - оригиналното от Дару или Камор, или това което продават в Джемини ? също така и къде да се извърши процедурата, някой дали е правил скоро подобна процедура и какви са отзивите.

Поздрави на всички !

Колега от мен съвет, ако не ти прави проблеми кутията не я пипай!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Мнение от miroalpina » 24 Авг 2009, 17:11

КОЛЕГА 200000 КМ СИ Е ЗА СМЯНА МАСЛОТО АКО ЧАКАШ ДА ТИ НАПРАВИ ПРОБЛЕМИ КУТИЯТЯ ДЕТО Е ПИСАЛ КОЛЕГАТА ПО ГОРЕ ЗНАЧИ НЕ СМЕНЯВАИ И МАСЛОТО В МОТОРА :mhihi: :mhihi: :mhihi: вземи си смени маслото и филтара и кутиятя ще живне свежото масло определено ще и доиде чудесно,

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 24 Авг 2009, 17:23

miroalpina написа:КОЛЕГА 200000 КМ СИ Е ЗА СМЯНА МАСЛОТО АКО ЧАКАШ ДА ТИ НАПРАВИ ПРОБЛЕМИ КУТИЯТЯ ДЕТО Е ПИСАЛ КОЛЕГАТА ПО ГОРЕ ЗНАЧИ НЕ СМЕНЯВАИ И МАСЛОТО В МОТОРА :mhihi: :mhihi: :mhihi: вземи си смени маслото и филтара и кутиятя ще живне свежото масло определено ще и доиде чудесно,

Те това беше сравнение!
Ами тогава най добре да си смени и греста в лагерите на главините, знаеш ли как "мазно" ще се въртят, то тая грес е станала на двеста хиляди все пак!
П.С И , ако можеш другия път болтвай текста, ще е мноу яко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 24 Авг 2009, 17:30

И аз съм за смяна на маслото в кутията и си го сменям де,според мен и в трите сервиза ще ти свършат работа.
обичам BMW

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 24 Авг 2009, 17:40

А за смяната на маслото в диференциала никой нищо не казва, или то не е толкова важно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 24 Авг 2009, 17:45

DAEL написа:А за смяната на маслото в диференциала никой нищо не казва, или то не е толкова важно?
И него си сменям.1л.и си готов.
обичам BMW

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 24 Авг 2009, 23:24

DAEL написа:А за смяната на маслото в диференциала никой нищо не казва, или то не е толкова важно?

Колега ти имаш ли представа с каква скоростна кутия си ? Имам впредвид освен че е автоматична ?

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 25 Авг 2009, 8:24

ivanov 530d написа:
DAEL написа:А за смяната на маслото в диференциала никой нищо не казва, или то не е толкова важно?

Колега ти имаш ли представа с каква скоростна кутия си ? Имам впредвид освен че е автоматична ?

Да колега, имам много добра представа!
И?

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 25 Авг 2009, 8:30

DAEL написа:
ivanov 530d написа:
DAEL написа:А за смяната на маслото в диференциала никой нищо не казва, или то не е толкова важно?

Колега ти имаш ли представа с каква скоростна кутия си ? Имам впредвид освен че е автоматична ?

Да колега, имам много добра представа!
И?

И каква марка ти е кутията ?

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 25 Авг 2009, 9:04

GM A5S390R, и мисля повече да не осираме на колегата темата!

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 25 Авг 2009, 9:06

DAEL написа:GM A5S390R, и мисля повече да не осираме на колегата темата!

Съгласен съм с теб за "осирането",направи си труда да провериш колко би струвал един евентуален ремонт на тази кутия и после ми кажи дали не би било полезно да се сменя маслото ;)

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 25 Авг 2009, 9:13

ivanov 530d написа:
DAEL написа:GM A5S390R, и мисля повече да не осираме на колегата темата!

Съгласен съм с теб за "осирането",направи си труда да провериш колко би струвал един евентуален ремонт на тази кутия и после ми кажи дали не би било полезно да се сменя маслото ;)

Много е спорено на тази тема и нямам намерение пак да стане така!
Искам само да те питам, мислиш ли, че точно маслото е проблема да се скапе една кутия, т.е. неговото не сменяне, или по-скоро други фактори като "дрифтене" буксуване и тн.?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 25 Авг 2009, 9:28

Смяната на масло, сосбено при GM кутиите е повече от задължително, за разлика от ZF-ките.
Дрифтиш не дрифтиш, ако един път си сменял масло на такава кутия и си видял на какво прилича самото масло, филтъра и електромагнитите за обиране на едри частици, ще разбереш значението на LifeTime.

Още по-лошо е, че като усетиш някакъв проблем, вече е късно, за това превантивната смяна на масло си е повече от добра идея ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook