Няма мощност при тръгване от място в баир.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Няма мощност при тръгване от място в баир.
Колеги,
Ясно е, че ще трябва да закарам колата в сервиз. Преди това ви моля, ако имате идеи за възможната причина за проблема, да ги споделите с мен.
Колата ми е много запазена и поддържана. При диагностика потвърждават, че двигателя работи "като по учебник".
Върви много добре (ряз, ускорение и т.н.) с изключение на една единствена хипотеза: при тръгване от място в баир няма мощност - в смисъл: колата не просто се затруднява от баира, а направо "умира" и заглъхва. Интересното е това, че няма признаци (поне доколкото аз мога да се ориентирам) за буксуване на съединителя. Не се получава увеличаване на оборотите, а пък да не се предава движението назад към задния мост. Няма такова нещо. Оборотите въобще не се увеличават, колкото и газ да подавам. Няма нито присвирване, пристъргване или каквото и да е било друго, нито някакво тропане, тракане или каквото и да е - нито от двигателя, нито от скоростната кутия... нищо. Просто тихо и кротко колата едвам напредва по баира, независимо от това, колко газ подавам. Във фазата "полусъединител" всичко е ОК, но пусна ли педала на съединителя до край, всичко приключва - колата заглъхва и върви едвам-едвам.
Във всички останали хипотези колата върви и се ускорява перфектно.
Когато е включен и климатроника, положението в горната хипотеза е още по-трагично.
Важно: говоря за баири с по-сериозен наклон.
Поздрави!
Ясно е, че ще трябва да закарам колата в сервиз. Преди това ви моля, ако имате идеи за възможната причина за проблема, да ги споделите с мен.
Колата ми е много запазена и поддържана. При диагностика потвърждават, че двигателя работи "като по учебник".
Върви много добре (ряз, ускорение и т.н.) с изключение на една единствена хипотеза: при тръгване от място в баир няма мощност - в смисъл: колата не просто се затруднява от баира, а направо "умира" и заглъхва. Интересното е това, че няма признаци (поне доколкото аз мога да се ориентирам) за буксуване на съединителя. Не се получава увеличаване на оборотите, а пък да не се предава движението назад към задния мост. Няма такова нещо. Оборотите въобще не се увеличават, колкото и газ да подавам. Няма нито присвирване, пристъргване или каквото и да е било друго, нито някакво тропане, тракане или каквото и да е - нито от двигателя, нито от скоростната кутия... нищо. Просто тихо и кротко колата едвам напредва по баира, независимо от това, колко газ подавам. Във фазата "полусъединител" всичко е ОК, но пусна ли педала на съединителя до край, всичко приключва - колата заглъхва и върви едвам-едвам.
Във всички останали хипотези колата върви и се ускорява перфектно.
Когато е включен и климатроника, положението в горната хипотеза е още по-трагично.
Важно: говоря за баири с по-сериозен наклон.
Поздрави!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
на диагностика да ти проверят живи данни дебитомер, турбо, дюзи и умната дюза, работа на помпата и центровката и. Предполагам, че двигатела е обслужен въздушен и горивен филтър. Най-кофти ситуацията е ако ти е ниска компресията
Предполагам, че АGRа ти е почистен и работещ

- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
колега малко е смешно но опитай да тръгнеш на зад по байра
ако пак заглъхва отиди да ти погледнат центровката или направо работата на помпата
ако пак заглъхва отиди да ти погледнат центровката или направо работата на помпата
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
това колега постоянно ли го прави или само понякога,щото имам същите симптоми но само понякога,утре слагам нов дебитомер и ще видим как е с него
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Колега провери маркуча към мап сензора да не би да е запушен , след това откачи дебитомера и пробваи дали ще има разлика един савет от мен почисти колера едно хубаво с бензинче или топла нафтичка изолираи и AGR клапана гарантирам ти ще усетиш разликата в малките обороти веднага 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Tipche написа: изолираи и AGR клапана
можеш ли да се обосновеш относно изолирането на клапана и последствията в двигателя (главата). Защо трябва да го изолира, какво става в горивната камера, какво се променя в термодинамичните процеси... знаеш ли ?

- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
колеги моля обяснете че и на мен ми стана много интересно
а в немския сайт е обяснено как да се почиства и подържа а не да се изолира.
а в немския сайт е обяснено как да се почиства и подържа а не да се изолира.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
е-34 525 тдс,до 92 год,Реиндж Ровер 2,5 дсе(ТДС-ов мотор)до 99 год като нямат ЕГР какво става в коривната камера? А и извиняваи но какво имаш в предвид като горивна камера или поточно кое?LUCIFER'S написа:
там е описано от хора, които нямат понятие като го изолират какво става в горивната камера.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани