Проблем:Топла пали трудно?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Проблем:Топла пали трудно?!

Мнение от Stoicho » 20 Авг 2009, 18:03

Колеги,дайте акъл от какво може да е....когато не съм карал колата няколко дни и още от първото въртене пали,а след като я покарам някъде през деня и спра за повече от 10мин пали от 2-рия или 3-тия път,ако я остава да истине повече часове пак си пали от 1-вия....?!

пс.Колата е М20Б20 с Мотроник,ако има значение :)
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 20 Авг 2009, 19:41

Датчика за температурата на компа ако не е в час може да се случи.
Пали трудно, трудно се форсира и мирише на бензин.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 20 Авг 2009, 20:17

при мен се оказа сондата и калпави свещи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 20 Авг 2009, 20:26

вкарва ти повече бензин и се дави:датчик за температура,допълнителна дюза,кабел/малко вероятно/
разкачи кабелите на допълнителната дюза при загрял двигател и пробвай да запалиш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 20 Авг 2009, 20:27

Lenco написа:Датчика за температурата на компа ако не е в час може да се случи.
Пали трудно, трудно се форсира и мирише на бензин.

Имам всичко на лице само ,че на м40 :D + почукване от някой биелен лагер :D (само че не се форси много трудно , а има леко зачудване като подам гас рязко )

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 20 Авг 2009, 20:41

На Мотроника няма 7-ма дюза.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Авг 2009, 21:55

горивна помпа е моето предоложение... ама измерете налягането на бензина, ще стане ясно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Мнение от Stoicho » 21 Авг 2009, 23:50

Според мен,не може да е помпа,защото като е студена пали от 1-вия път,нещо датчик или не знам...дайте идеи?
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 22 Авг 2009, 0:22

Може да е от двигателя :idea:

Пробвай да го смениш с м50б25 може да се оправи :lol: :lol:


Звънни да пием по бира някой път :bchug:

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Мнение от Stoicho » 22 Авг 2009, 11:59

moadib написа:Може да е от двигателя :idea:

Пробвай да го смениш с м50б25 може да се оправи :lol: :lol:


Звънни да пием по бира някой път :bchug:

Tвоя такъв ли е?

пс.Бирата е от теб ;)

Някой друг нещо да каже?
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Мнение от liort » 22 Авг 2009, 14:58

Хол датчик на кояновал от въртешната срана на ДВГ-то от кум купето. До колкото знам о той одговатя хощо си там за температурата и аз го имам същия проблем, като го решиш кажи какво е туло . Моят двигател е М42Б18 .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 22 Авг 2009, 17:19

liort написа:Хол датчик на кояновал от въртешната срана на ДВГ-то от кум купето. До колкото знам о той одговатя хощо си там за температурата и аз го имам същия проблем, като го решиш кажи какво е туло . Моят двигател е М42Б18 .


Аз нищо не ти разбрах, я пробвай пак.

И мойта е така вече година и половина, ама си я карам. На диагностика нищо нередно не излиза и интересното е, че зимата проблема изчезва и през лятото пак се появява.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 23 Авг 2009, 10:04

Има клапан на бенз помпа (вграден), който държи налягане (не връща бензин), с времето се прецаква и се губи налягане. Когато колата е топла (15-20 мин спряла), помпата качва малко бензин, но недостатъчно да възстанови налягането. Като изстине няма проблем, защото тогава помпата помпи здраво. Ако не запали до 5 секунди, няма да запали и 1 мин да въртиш, защото помпата спира да подкача бензин. Спираш и връткаш пак.

Това беше случая при мен; Решението: клапанче за 10лв на маркуча под седалката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Авг 2009, 13:23

мда, точно за това говоря... ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е 30
Мечтае да кара: alpina b6 E 30

Мнение от coveran » 25 Авг 2009, 17:16

колега смени си свещите това това мен ме ебаваше
CoveraN за винаги със BMW E 30

Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook