Свирене на ТУРБОТО

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2008

Мнение от rtonchev » 19 Авг 2009, 20:57

anakreon написа:Колеги искам да ви се похваля аз моето свирене го оправих.... :) проблема беше в спукан маркуч... т.е. този най-долу в дясно който е за изгорелите газове... един дълъг... незнам точно как се казва. Общо взето го побългарих докото намеря нов... а за съжаление нов от месец не мога да намеря никаде :uups:

Здравей колега anakreon! Можели да обясниш по подробно моля те кой е този маркуч. От къде до къде е или кое с кое свързва. Аз имам същия проблем плюс съмнения за спукан маркуч по турбо пътищата. Затова ми е важно да разбера кой точно е този маркуч. Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 20 Авг 2009, 12:23

Аз също ще помоля за една скица от реалоем с въпросния маркуч, че като знам там колко има... После ще правим масова покупка. Благодаря предварително!
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 20 Авг 2009, 16:38

Приятели мъча се да намеря скица... за да мога да ви покажа кой маркуч точно става на въпрос, но за съжаление не намира.... :uups: евентуално ако някои има някаква скица на предницата с маркучите и другите му щуротии и я постне ще ви покажа веднага.

п.с. Да ви кажа само и как стигнах до решението че е маркуч, също може да ви е полезно. Отидете на някоя достра прашна улица (аз го установих на село :) ) кажете на някой да влезе и да дава и отпуска газта, клекнете отпред и вижте от каде духа прахта.... аз лично като дадох газ първия път и всичко пред мен стана в прах... от там ми хрумна и това "брилянтно" откритие. Дано съм помогнал за сега, а пък като намеря скица или намеря маркуча ще го снимам и ще го постна.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 20 Авг 2009, 17:15

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40


http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=50

разгледай тези схеми и може би ще кажеш за кой става въпрос

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Mpaket

Мнение от vladimirbr » 21 Авг 2009, 10:13

И моето турбо свири като "празна линейка" между 1500 -2000 оборота. Много силно се чува. Незнам дали при всички е така но свири само в движение, като колата е на място колкото и да форсирам не свири.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 21 Авг 2009, 10:47

vladimirbr написа:И моето турбо свири като "празна линейка" между 1500 -2000 оборота. Много силно се чува. Незнам дали при всички е така но свири само в движение, като колата е на място колкото и да форсирам не свири.


това точно описание и в други теми е коментирано - при комнрейла турбината тръгва доста рано и около 2к оборота се изхвърля излишното налягане. А на място не свири , защото няма налягане , геометрията седи постоянно отворена (все пак това е Е46, доста умна кола :))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 21 Авг 2009, 11:05

Благодаря на колегата V-max

Изображение

Става на въпрос за маркуч номер 1. При мен той е проблемния.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 21 Авг 2009, 12:07

V-max написа:
vladimirbr написа:И моето турбо свири като "празна линейка" между 1500 -2000 оборота. Много силно се чува. Незнам дали при всички е така но свири само в движение, като колата е на място колкото и да форсирам не свири.


това точно описание и в други теми е коментирано - при комнрейла турбината тръгва доста рано и около 2к оборота се изхвърля излишното налягане. А на място не свири , защото няма налягане , геометрията седи постоянно отворена (все пак това е Е46, доста умна кола :))


И причината за това свирене е? Клапан, маркуч, самата турбина? Благодаря на колегата за уточнението кой маркуч е бил проблемния прои него!
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 21 Авг 2009, 12:10

ммм, този точно е доста скъп , 228 евра ми излиза

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 21 Авг 2009, 13:07

Номенклатурен номер : 11617786865
Описание : LEITUNG
Ед.цена (с ДДС) : 432.31 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

как може да струва 400 лв? :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 21 Авг 2009, 13:09

© написа:Номенклатурен номер : 11617786865
Описание : LEITUNG
Ед.цена (с ДДС) : 432.31 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

как може да струва 400 лв? :shock:



:shock: :shock: :shock: fuck....ето защо не го намирам...... май ще го до-побългарим

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re:

Мнение от 7BREYTON » 14 Ное 2009, 11:20

V-max написа:
kokakabana написа:турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра. относно свистенето аз бачкам в сервиз за камиони този бризнак автоматично почвам да търся каде изпуска (това се вижда много лесно мястото е омсалено) но това е за камионите. моята кола също свести при ускорение и това е нормално за турбина с променлива геометрия. проблема по често е кулера той се пука доста по често от гумените съединения.


подкрепям с 2 ръце това мнение ;)



V -max - защо турбо с променлива геометрия и рециклиране са пари на вятъра ... би ли дал малко повече инфо ... че
сум точно на кръстопът ... мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от plastic » 16 Ное 2009, 2:04

здравейте колеги :wave:
от 6 месеца и аз съм собственик на 320д 136к
Прочетох цялата тема относно "свирене на турбина"
До скоро не обръщах внинание дали свири турбината!!!! но от извесно време както стана студено чувам свирукане от подаването на гас до към 1400 и изчезва.Дали така се е чувало и аз не съм обръщал внимание!Скори чистех АГР(ако правилно го пиша) беше "дроп" вътре една малка дупчица имаше само.Явно от както е станала кола не е баряна вътре.А звука остана пак същия.
Относно за разхода който имаше казан 4.3л е реално.Аз го правих този разход лятото извън градско Несебър - Сливен свеки път на авто пилот с 80 - 90 км/ч за градско е ясно че е много повече особенно сега зимата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от Jenerala » 17 Ное 2009, 14:42

Пак съм АЗ, дето пусна темата, станаха вече 50 000км. и колицата си е все така добре въпреки свиренето от 1500-2000об. Когато я бяхме разхвърляли за смяна на термостат забелязахме че до турбото една планка беше опушена от един маркуч дето влиза в турбото и най вероятно свиренето е от това, но един от най хвалените майстори на турбини в Пловдив ме посъветва, ако не ме дразни много да не го пипам. А когато карам на затворени прозорци се чува съвсем леко(имам приятел дето иска да си взема кола с турбина и се надява да има същото свирене :clap: , като подам газ и направо умира от кеф, а и на мен ми харесва) и все пак някой ден мисля и аз да се помъча да го оправя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Свирене на ТУРБОТО

Мнение от gocho_ » 25 Фев 2010, 0:44

Колега, радвам се ,че си разгадал мистерията :yes:
Аз искам да попитам компетентните колеги (от коментарите в темата ми прави впечатление ,че имате опит :) )
Та ,така ... моята турбина е омаслена
Махнал съм катализаторите (тогава видяхме ,че е омаслена)
Пояси се лекото съскане от около 1500 до 2000 об. (това нормалното дето все едно духаш в празна бутилка)
На високите не съска - ръмжи и върви колата ,направо самолет си е
Не ми яде грам масло !
ОТ какво може да е омасленото ,лошо ли е ,дали скоро мога да видя сиви пушаци отзад :( :dunno:
Последна промяна gocho_ на 25 Фев 2010, 0:55, променена общо 1 път
:duel:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook